Auteur Topic: Funstuff / Mollenstreken  (gelezen 78618 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #120 Gepost op: 4-03-2007, 14:38:09 »
Errrg mooi gedaan Highwaykind! ::bravo::  Wist niet dat je talent had. ::ok::
Ik vind die van Karel de mooiste!
Zou dat aan de belgische genen liggen? Of bestaan die niet?


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #121 Gepost op: 4-03-2007, 14:38:28 »
 ::oink::  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #122 Gepost op: 4-03-2007, 16:26:17 »
Blijken bij nader inzien geen belgische genen te zijn.......... ::schaam::

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #123 Gepost op: 4-03-2007, 16:48:03 »
 ::tandpastasmiley:: Drenthe hier ;)

En Nadja.


Pff.. ik haat lang haar.....
Werk morgen wel bij wat nog niet klopt (te beginnen met de kin en zie nu dat ze nog geen wimpers heeft - oeps.)
Voor vandaag is het wel genoeg..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #124 Gepost op: 4-03-2007, 16:52:59 »
::tandpastasmiley:: Drenthe hier ;)

En Nadja.
*knip*

Pff.. ik haat lang haar.....
Werk morgen wel bij wat nog niet klopt (te beginnen met de kin en zie nu dat ze nog geen wimpers heeft - oeps.)
Voor vandaag is het wel genoeg..



Nog een drenthenaar  :D

Enfin...

De voortgang van de tekening verloopt zeer goed Highwaykind! Ik vind dat je Nadja haar blik op die foto uit de aflevering zeer goed hebt weten weer te geven op papier. En dat met potlood  ::oink:: Maarre... onder haar rechteroog zie je een soort van bult zitten. Onder het linkeroog is het mooi vlak. Voor het hele beeld zou ik het zelf mooier vinden als het gedeelte onder haar rechteroog er net zo uitzag als onder haar linkeroog.

Tenminste, als dat nog mogelijk is natuurlijk. Kan misschien een beetje overkomen als mierenneukerij (excusez le mot), maarja.. ik vertel enkel mijn op/aanmerkingen over de tekening. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #125 Gepost op: 4-03-2007, 17:03:20 »
::tandpastasmiley:: Drenthe hier ;)

En Nadja.


Pff.. ik haat lang haar.....
Werk morgen wel bij wat nog niet klopt (te beginnen met de kin en zie nu dat ze nog geen wimpers heeft - oeps.)
Voor vandaag is het wel genoeg..



Wel mooi  ::ok::

maar der ogen kloppen volgens mij niet :-X
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #126 Gepost op: 4-03-2007, 17:04:13 »
Nog een drenthenaar  :D

Enfin...

De voortgang van de tekening verloopt zeer goed Highwaykind! Ik vind dat je Nadja haar blik op die foto uit de aflevering zeer goed hebt weten weer te geven op papier. En dat met potlood  ::oink:: Maarre... onder haar rechteroog zie je een soort van bult zitten. Onder het linkeroog is het mooi vlak.

Yup, ik zie het nu! Toegevoegd aan het lijstje "veranderen"! Dankje!
Tommie - ogen hebben nog geen wimpers. (sorry ;))
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #127 Gepost op: 4-03-2007, 17:56:32 »
Volgens mij heeft ze bewogen, toen ze voor je tekening poseerde........ ::rofl:: ::rofl::

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #128 Gepost op: 4-03-2007, 18:13:35 »
Hoe langer ik er naar kijk hoe minder die klopt. Ik doe toch die onderste foto maar (en nu stil blijven zitten mevrouw H! ;) LOL)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #129 Gepost op: 4-03-2007, 18:23:20 »
Hoe langer ik er naar kijk hoe minder die klopt. Ik doe toch die onderste foto maar (en nu stil blijven zitten mevrouw H! ;) LOL)

 ::rofl::

Maar dan maak je haar hoed toch wel af hé? Want op die foto staat haar hoed er maar voor een deel op. Ik denk dat je dat andere deel er zelf wel bij kan tekenen. En verder, neem je tijd, werk op het tempo dat jezelf fijn vind. Als je er in je eigen tempo aan werkt kan je ook het beste resultaat eruit krijgen  ::ok:: Alvast heel erg bedankt voor de moeite die je erin steekt  ::bravo::

En stiekem had ik graag de eerste tekening verbeterd gezien  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #130 Gepost op: 4-03-2007, 21:48:37 »
Weer een mooie tekening! ;D ::ok::

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #131 Gepost op: 5-03-2007, 16:56:29 »
Nadja poging 2.. die eerste klopte echt niet/ben ik niet tevreden over dus die heb ik er weer afgehaald.
Nog niet af dus, o.a. geen wimpers (doe ik als laatst anders veeg ik er 10x overheen als ik met wat anders bezig ben en wordt het 1 grote grijze vlek)
en ga nu verder met haar linker wang (rechts op tekening) want die zit nog niet goed.


Vraagje aan de andere "tekenaars": waar laten jullie de kneedgum en potloden en van die witte veegstokjes ??
Ik teken vaak zittend(/hangend) op bed voor de TV met een ding in mijn rug.
Heel stabiel (not), en dus ben ik al 3 propjes kneedgum kwijtgeraakt, en mijn "6B sketch stick" overleefde de val net ook niet. Die is nu in 3 stukjes...*grrr!*
 
Zijn daar handige bakjes/tekendozen voor en waar koop ik die (bij voorkeur online) ??
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #132 Gepost op: 5-03-2007, 17:04:17 »
Vroegah, met nadruk op Vroegah....., had je een ganzenveer, die dat soort vegen kon verwijderen. Het grafiet bleef dan in de haartjes ervan hangen.

Echte hobby-zaken weten je daar wel aan te helpen.

Je kan ook op ganzen-jacht. Maar dat is zielig ::rofl:: ::rofl::

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #133 Gepost op: 5-03-2007, 17:17:13 »
Vroegah, met nadruk op Vroegah....., had je een ganzenveer, die dat soort vegen kon verwijderen. Het grafiet bleef dan in de haartjes ervan hangen.
Je kan ook op ganzen-jacht. Maar dat is zielig ::rofl:: ::rofl::
We hebben wel kippen ;)
Maar ik denk niet dat dit gaat werken? Wimpers druk ik redelijk hard (en als kneedgum de boel niet weg krijgt lukt het zo'n veertje vast ook niet?)
Zit geen hobbyzaak hier in de buurt, ik google zo wel even op "tekendoos"..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #134 Gepost op: 5-03-2007, 17:48:14 »
Nog niet af dus, o.a. geen wimpers (doe ik als laatst anders veeg ik er 10x overheen als ik met wat anders bezig ben en wordt het 1 grote grijze vlek)

Een tip van een niet-tekenaar... Kijk maar of je er wat aan hebt.  ::) ;D

Ik heb het geloof ik wel eens op tv gezien. Je maakt een latje dat in de lengte breder is dan het papier waar je op tekent en aan de uiteinden maak je 2 blokjes vast zodat het latje dat je van boven naar beneden kan verschuiven over het papier vrij van het papier is. Op dat latje kan je dan met je hand rusten als je tekent en zorgt ervoor dat je geen vlekken maakt op het al getekende gedeelte.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #135 Gepost op: 5-03-2007, 18:09:22 »

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Bob Ross (ja, die cult-schilder....... ;D) zou het niet beter hebben kunnen uitleggen.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #136 Gepost op: 5-03-2007, 19:45:34 »
Deze Nadja wordt een een stuk beter dan de vorige  ::ok:: ::ok::
Die uitdrukking is haar ogen is precies zoals ze altijd kijkt!

Een ganzenveer idd, en ik vind die grote rechthoekige Hema gummen ook altijd goed werken   ;D (ik weet niet of ze die nog steeds verkopen)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #137 Gepost op: 5-03-2007, 19:48:25 »
Deze Nadja wordt een een stuk beter dan de vorige  ::ok:: ::ok::
Die uitdrukking is haar ogen is precies zoals ze altijd kijkt!

agree!
op de vorige leek ze veel te oud, deze lijkt veel beter  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #138 Gepost op: 5-03-2007, 20:07:17 »
Bob Ross (ja, die cult-schilder....... ;D) zou het niet beter hebben kunnen uitleggen.

Bob Ross misschien ook, maar ik dacht meer aan fresco schilders. :P
Geniet nooit met mate...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Funstuff / Mollenstreken
« Reactie #139 Gepost op: 5-03-2007, 20:10:59 »
(ik weet niet eens wat fresco is, Bob Ross ken ik wel ;))

En inderdaad,leeftijd vind ik heeeel moeilijk om goed te krijgen, ben vaak allang blij als het een beetje op een mens lijkt zonder rare deuken/bochten..
Ik maak 'vaak' mensen te oud als het fout gaat ..(so sorry!)

En ik was even vergeten dat Nadja allemaal sproetjes heeft... aah, hoe moet ik dat doen ?!
Dat wordt straks leuk 10 verschillende dingen uitproberen om te kijken wat het makkelijkst/meest realistisch sproeten geeft.

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .