Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 231565 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is de mol!
« Reactie #940 Gepost op: 17-03-2007, 22:25:58 »
Oh, want zoals ik het weet wilde Catherine het nog wel, maar niet elke dag, en Martine had wel voorgesteld om het om en om te doen, maar dat wilde mevrouw Keyl niet, want die wilde het ineens wel elke dag :S
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is de mol!
« Reactie #941 Gepost op: 17-03-2007, 22:58:00 »
Oh, want zoals ik het weet wilde Catherine het nog wel, maar niet elke dag, en Martine had wel voorgesteld om het om en om te doen, maar dat wilde mevrouw Keyl niet, want die wilde het ineens wel elke dag :S

ja, dat was geloof ik het oorspronkelijke plan.
om en om zou dan één werkdag betekenen.

op maandag wordt namelijk de opname gemaakt voor maandag live en dinsdag, en op woensdag voor woensdag live en donderdag.

maar goed, geef mij maar martine.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is de mol!
« Reactie #942 Gepost op: 17-03-2007, 23:02:15 »
haha het is tog het inge topic ?? :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is de mol!
« Reactie #943 Gepost op: 19-03-2007, 01:33:30 »
haha het is tog het inge topic ?? :P


nee.. dit is het max & catherine/martine topic. :P

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Morgen (20 maart) Inge Iepenburg in Max
« Reactie #944 Gepost op: 19-03-2007, 18:23:33 »
Gaat ook over de Mol... dat ze al een jaar de mol is en haar mond zo lang heeft moeten houden...

ik kan media topic niet vinden...

If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is de mol!
« Reactie #945 Gepost op: 22-03-2007, 17:00:26 »
Op de MolFanDag hoorde ik, en op wieisdemol.org  las ik, dat de abseilopdracht eigenlijk de allereerste opdracht (na de bagage-opdracht) van de serie had moeten zijn (maar die moest dus worden uitgesteld). Inge's beste Molactie (of in ieder geval één van haar betere) was toch wel het aanvaarden van Karels aanbod in de abseilopdracht en ik denk dat wanneer dit de eerste opdracht zou geweest zijn, zoals gepland, Inge voor de kijkers en de kandidaten een stuk verdachter uit de eerste aflevering zou zijn gekomen dan nu het geval was.

Daar komt nog bij dat Inge de opdracht met de filmpjes per ongeluk deed slagen (las ik op .org). Ze kon niet op tijd worden ingelicht welke filmpjes er vertoond werden en ze dacht dat haar gok ‘Sander’ voor het laatste filmpje fout was terwijl dit goed bleek te zijn. Kwam ze mooi een stuk onschuldiger over dan oorspronkelijk de bedoeling was!

Deze twee dingen (niet de abseilopdracht in aflevering 1 en per ongeluk ook het laatste filmpje goed raden) zorgden ervoor dat Inge na afl. 1 flink minder verdacht was dan anders het geval zou zijn. (Ik wil hier trouwens niet mee zeggen dat we Inge dan allemaal meteen door hadden gehad, alleen dat het een totaal andere situatie was geweest dan nu.) :)