Auteur Topic: Dagboek op .nl site  (gelezen 27409 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #60 Gepost op: 26-01-2007, 10:23:12 »
En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van.

Zie dik gedrukte. Ofwel mensen: Dick is niet de mol!
Zeg nu zelf. Dick was allerminst in een happy mood tijdens dat bieden. En ook niet echt bij die buggy opdracht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #61 Gepost op: 26-01-2007, 11:26:14 »
Citaat
Zeg nu zelf. Dick was allerminst in een happy mood tijdens dat bieden. En ook niet echt bij die buggy opdracht

Ik zou het juist geweldig vinden, als Dick de mol blijkt te zijn, en als enige niet heeft geboden, omdat hij toch wel zag dat de pot leeg zou gaan....dat zou geweldig zijn ;D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #62 Gepost op: 26-01-2007, 11:35:00 »
Als Dick de mol is neem ik alleen al om deze actie m'n karelhoed af!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #63 Gepost op: 26-01-2007, 12:29:43 »
we hebben niet gezien wie het eerst op paul bood he
en bij nog een andere sloegen ze het eerste bod over (volgens mij bij de sleutel)
kan zijn dat dick daar bood

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #64 Gepost op: 26-01-2007, 13:14:50 »
we hebben niet gezien wie het eerst op paul bood he
en bij nog een andere sloegen ze het eerste bod over (volgens mij bij de sleutel)
kan zijn dat dick daar bood

Neen. Karel bevestigde dat Dick niet heeft geboden.
Woosie down?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #65 Gepost op: 26-01-2007, 13:24:37 »
al is dick niet mijn mol. als hij het is dan zat hij in een geweeeeeldige positie. hij hoeft niet te bieden, want de pot gaat toch wel leeg. beetje boos kijken, beetje sjagerijnig doen en hoppaaaaa moet je kijken hoeveel krediet je opbouwt bij kandidaten , maar vooral bij de kijkers ( vooral de kijkers die niet verder kijken dan hun neus lang is )
dennis for mole !

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #66 Gepost op: 26-01-2007, 13:59:19 »
( vooral de kijkers die niet verder kijken dan hun neus lang is )

Wat wil je daarmee zeggen?
Woosie down?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #67 Gepost op: 26-01-2007, 14:56:13 »
en hoppaaaaa moet je kijken hoeveel krediet je opbouwt bij kandidaten , maar vooral bij de kijkers ( vooral de kijkers die niet verder kijken dan hun neus lang is )

Lang leve de overhaaste generalisatie  ::zwaai::

Ga vooral sommige forumbezoekers in eenzelfde hoek drukken en hem bestempelen als mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. En dat alleen maar omdat sommige mensen er een andere mening op na houden. Verschil in mening mag er zijn toch, hoop ik?

Jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, beide hebben we ze verteld en daarmee klaar.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #68 Gepost op: 26-01-2007, 15:00:03 »
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar nevermind heeft het over kijkers, niet per se forumbezoekers.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #69 Gepost op: 26-01-2007, 15:10:15 »
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar nevermind heeft het over kijkers, niet per se forumbezoekers.

Dat is waar. Maar impliciet suggereert ze hiermee dat de kijkers die ze wil aanspreken, eveneens forumbezoekers zijn die een andere mening er op na houden. ;) Wat je al niet kan halen uit 1 zin hmm?  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2007, 15:13:28 »
Nou, dat kan ik er niet uithalen hoor. Maar ja, ik kijk dan ook niet verder dan mijn neus lang is.
The British are not impressed.

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2007, 16:46:10 »
Als Dick de mol is neem ik alleen al om deze actie m'n karelhoed af!

Ik wil wel mijn pantoffels opeten als Dick de mol blijkt te zijn.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2007, 16:55:11 »
sorry, ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen  :D

ik snap je anders precies hoor  ::tandpastasmiley::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2007, 17:09:57 »
Dat is waar. Maar impliciet suggereert ze hiermee dat de kijkers die ze wil aanspreken, eveneens forumbezoekers zijn die een andere mening er op na houden. ;) Wat je al niet kan halen uit 1 zin hmm?  ::rofl::

hooooooo stop ho !! wil je wel even snel ophouden .... dat bedoel ik NIET !!!! ik suggereer hier niets mee, dus vraag me in het vervolg eerst maar eens wat ik bedoel , ipv dat je meteen je conclusies gaat trekken !
ik bedoelde dus, de kijkers die alleen op donderdag avond voor de tv zitten en verder er niet mee bezig zijn. niks niet formbezoekers.
toch fijn dat nog jij me nog een beetje kent joram :)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2007, 17:12:18 door nevermind »
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2007, 17:18:35 »
hooooooo stop ho !! wil je wel even snel ophouden .... dat bedoel ik NIET !!!! ik suggereer hier niets mee, dus vraag me in het vervolg eerst maar eens wat ik bedoel , ipv dat je meteen je conclusies gaat trekken !
ik bedoelde dus, de kijkers die alleen op donderdag avond voor de tv zitten en verder er niet mee bezig zijn. niks niet formbezoekers.
toch fijn dat nog jij me nog een beetje kent joram :)

Oké, dan had Daedalus het dus wel bij het rechte eind. Alles goed en wel. Ik houd ermee op zo door te drammen, er op door blijven hameren. Laten we nu gewoon verder gaan met een ander iets. Ofwel... next!  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2007, 17:33:35 »
dat lijkt me wel ja
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2007, 17:35:38 »
toch fijn dat nog jij me nog een beetje kent joram :)
;D
The British are not impressed.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #77 Gepost op: 29-01-2007, 17:22:57 »
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie.

Wat heeft de mol eraan als iemand een vrijstelling bemachtigdd??? Niks toch? Alleen als de mol hem zelf heeft gekregen...

Is het dan toch Nadja??

NEE, joh...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #78 Gepost op: 29-01-2007, 18:01:27 »
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie.

Wat heeft de mol eraan als iemand een vrijstelling bemachtigdd??? Niks toch? Alleen als de mol hem zelf heeft gekregen...

Is het dan toch Nadja??

NEE, joh...

die veiling zorgt ook voor veel toeval, hoe lang moet je doorgaan totdat je weet dat je de ena laatste bent? Op het moment dat je je hand opsteekt weet je niet of het volgende bod de laatste zal zijn.

De mol hoefde alleen maar de veiling op gang te houden en verder niets. Als kandidaat is het wel zo hoe vaker je je hand opsteekt hoe meer kans op een prijs, maar! als kandidaat wil je ook de finale halen en het liefst niet maar 1000 euro winnen. Tja het is allemaal heel dubbel.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2007, 09:30:14 door Lola-aapje »

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #79 Gepost op: 1-02-2007, 21:32:12 »
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Vijfde dagboek-bijdrage van de Mol



Bloed, zweet en tranen hebben we gewerkt deze aflevering. De één wat meer dan de ander, maar het was heet en zwaar allemaal. Ik voelde dan ook een aardig grote triomf van binnen toen bleek dat op het állerlaatste moment die draak niet klopte. Ik denk dat ik dat rijtje midden in de nacht nog kan opdreunen:

5 9 2
1 3 8
4 7 6

Dat was de juiste volgorde geweest. Misschien hadden we nog meer geld moeten besteden aan hints, maar nu is er tenminste helemaal niets verdiend en dat is uiteraard beter, voor mij, als mol… 
En dan die vaten! Jammer dat die opdracht enigszins gelukt is, maar ik moet zeggen dat ik ze wel wat geld gun inmiddels. Laten we wel wezen; we gaan naar aflevering zes met maar 2000 euro in pot. Dat is best een aardige score voor een mol!

 
Laten we jabberen.