Auteur Topic: Mol uitgelekt volgens weblog?  (gelezen 123982 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #100 Gepost op: 10-01-2007, 14:44:49 »
Echt grappig wordt het het natuurlijk als dit "redactielid" zomaar een naam genoemd heeft van enige willekeurige kandidaat, en hier wel 250.000 euro voor opgestreken heeft.  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #101 Gepost op: 10-01-2007, 14:58:25 »
Ahhh joh geloof daar toch niks van... Weet je.. die weblog heeft het van een betrouwbare bron... dan zou die toch dat kwart miljoen moeten betalen
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #102 Gepost op: 10-01-2007, 14:59:43 »
Citaat van: radicalimero
De bron is een persoonlijke vriend en die laat je (tenminste ik) niet vallen!

Dus een 'persoonlijke vriend' is zo aardig geweest dit geheim met Radicalimero te delen?
Misschien is die 'persoonlijke vriend' straks ook zo aardig straks de boete van 250.000 euro met hem te delen?  ::) :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #103 Gepost op: 10-01-2007, 15:11:06 »
Citaat
Telegraaf is er ook achter!

Donderdagavond om 22.30 hebben wij persberichten uit doen gaan naar allerlei media in Nederland, we hadden namelijk nieuws, belangrijk nieuws. Wij wisten uit betrouwbare bron wie de mol van dit seizoen is. Bijna niemand nam het nieuws van ons over, behalve het weblog VolkomenKut. Dankzij de vrienden van het wie... is de mol.com forum kwamen we er vandaag achter dat er nog iemand ons nieuws ontdekt heeft, namelijk de (altijd betrouwbare) Telegraaf. Ook zij zijn erachter dat XXXXXXX de Mol is.

Dit komt wel over als publiciteitsstunt, persberichten naar allerlei media sturen...  ::niet-ok::

Wel grappig dat Lekker Doelloos de mensen van Realitynet hier als 'vrienden' beschouwd. Zo vriendelijk is de reactie op hun 'vriendendienst' toch niet geweest??  ??? ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #104 Gepost op: 10-01-2007, 15:35:32 »
Maar Radicalimero... Hoe komt jou MET HELE GROTE DIKKE HAAKJES 'betrouwbare bron' er nou achter... Omdat hij connecties heeft met de AVRO?... naar mijn weten zijn er maar een paar mensen wie weten wie de Mol is en dat is de Mol zelf, de winnaar, de verliezer en dan nog de programmamakers... is die bron 1 van hen???  Dat zou hij/zij toch niet willen vertellen... of is het de concierge die af heeft geluisterd op de gang... En computers hacken heeft volgens mij ook geen zin want het wordt volgens mij niet in de computer opgeslagen... (een keer gehoord)...

Trouwens ik heb ook geen enkele spoiler aangeklikt... maar goed dat doe ik nooit  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #105 Gepost op: 10-01-2007, 16:14:44 »
Dacht ik net dat het genoeg was geweest, lees ik net dat 'de mol' dan en dan in een programma komt. Leuk voor al die mensen die het ook lezen >:(

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #106 Gepost op: 10-01-2007, 17:56:34 »
Vorig jaar was er toch ook zoiets? Ik geloof het niet, en ik heb ook niet op de site gekeken, en ga het ook niet doen! ::trots::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #107 Gepost op: 10-01-2007, 18:00:08 »
kom maar op met dat slot inderdaad, het is maar een vervelende topic,  :-\\

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #108 Gepost op: 10-01-2007, 18:03:55 »
hang die lui van die log op ofzo.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #109 Gepost op: 10-01-2007, 18:23:43 »
Ik sta in de mailinglist van Giel Beelen, schrijft die lulhannes dit, waarschijnlijk ook van onze inmiddels beroemde weblog gepikt, kijk uit dit is een hele grote spoiler!!

Daarbij wil ik ook even zeggen dat Giel altijd uit z'n nek kraamt het programma wie is de mol niet volgt en gek is op relletjes.........

Spoiler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

WorldExpress

  • Gast
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #110 Gepost op: 10-01-2007, 18:25:00 »
ja maar dat is gewoon duidelijke onzin :P daar doet ie t om :P

WorldExpress

  • Gast
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #111 Gepost op: 10-01-2007, 18:25:52 »
en hij wil gewoon op RN komen ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #112 Gepost op: 10-01-2007, 18:26:42 »
Ik sta in de mailinglist van Giel Beelen, schrijft die lulhannes dit, waarschijnlijk ook van onze inmiddels beroemde weblog gepikt, kijk uit dit is een hele grote spoiler!!

Daarbij wil ik ook even zeggen dat Giel altijd uit z'n nek kraamt het programma wie is de mol niet volgt en gek is op relletjes.........


Begrijp ik nou goed dat hij de Persoon Die Niet Genoemd mag worden in zijn eigen show heeft uitgenodigd? En gaat hij de persoon in kwestie dus op de man of vrouw af vragen of het de mol is?  ???
Dan kan het toch niet anders of deze persoon gaat uit de school klappen? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #113 Gepost op: 10-01-2007, 18:35:26 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::GELOOF DIE ONZIN NIET ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Geloof Lola-Aapje maar. Giel houdt nu eenmaal van gek doen ::rofl:: ::jaja::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #114 Gepost op: 10-01-2007, 18:43:26 »
Giel was vorig jaar ook zo enthousiast, hij verklaarde elke week weer bij dwdd dat die-en-die absoluut de mol moest zijn, hetgeen uiteindelijk niet bleek te kloppen.
The British are not impressed.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #115 Gepost op: 10-01-2007, 18:51:09 »
Ik sta in de mailinglist van Giel Beelen, schrijft die lulhannes dit, waarschijnlijk ook van onze inmiddels beroemde weblog gepikt, kijk uit dit is een hele grote spoiler!!

Daarbij wil ik ook even zeggen dat Giel altijd uit z'n nek kraamt het programma wie is de mol niet volgt en gek is op relletjes.........

Spoiler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat bedoelde ik dus ook...
Giel kijkt wel volgensmij wel hoor ::jaja::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #116 Gepost op: 10-01-2007, 18:56:54 »
Joh, Giel hoopt er heel veel luisteraars bij te krijgen (wij dus). :D

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #117 Gepost op: 10-01-2007, 19:06:31 »
ach giel......dat doet dat jonk wa vaker ik luister wel vaker naar 3fm en laatst ging volges mij giel(neem me niet kwalijk alst een andere 3fm dj was) naar sander/paul (beide bij de 3fm) bellen met de vraag dus jij bent de mol......weet je,das giel..als er iemand anders in de studio zou komen zou hij gegarandeerd hem ook de vraag voor leggen of hij/zei de mol is.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #118 Gepost op: 10-01-2007, 19:26:10 »
ach giel......dat doet dat jonk wa vaker ik luister wel vaker naar 3fm en laatst ging volges mij giel(neem me niet kwalijk alst een andere 3fm dj was) naar sander/paul (beide bij de 3fm) bellen met de vraag dus jij bent de mol......weet je,das giel..als er iemand anders in de studio zou komen zou hij gegarandeerd hem ook de vraag voor leggen of hij/zei de mol is.
Zo deden ze allemaal tegen Sander en Paul :P

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #119 Gepost op: 10-01-2007, 20:35:49 »
Het wordt steeds erger die aantrekkingskracht om op die spoilers te drukken maar ik heb het nog niet gedaan... maar goed de conclusie is dus gewoon dat dit onzin is... zo'n beetje iedereen van RN heeft gereageerd dus slotje  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~