Auteur Topic: De introfilmpjes !  (gelezen 44549 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2007, 12:49:26 »
Kleine theorie :

Hoe zijn voorgaande mollen getoond in de intro's ?

Was al iemand die iets zij over Yvon en Milouska ( weet ik even niet meer) en dat dat in iemands intro zat, en Menno daalt af van een gebouw (Nico).
 
Misschien blijven Sander (afvaller 1) en Mol Winnaar Verliezer over of zo?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2007, 12:59:25 »
yvon was toch by die krokodillen?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2007, 13:02:29 »
Dus dat zou Nadja op de olifanten kunnen zijn ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2007, 13:17:37 »
euh jaa maar ik heb het even opgezoch milouska vorig jaar zat met die kaart en telefoon in haar hand.. dus ik denk niet echt dat het iets met elkaar te maken heeft.
maar wie weet
 :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2007, 13:39:27 »
Stel dat Menno en Liesbeth doormiddel van hun intro en volgende week filmpje allebei geschikt zijn bevonden uit te vallen in (ik noem maar een aflevering,) aflevering 3? Hoe bepaal je dan de volgorde wie afvalt?
Ja, dat kan je niet weten natuurlijk. Maar je hebt wel een beetje een idee wie het spel beter doorheeft en wie er waarschijnlijk wel wat langer inblijft. Blijft gokken, maar wel, zoals dat dan in het Engels heet een educated guess. :)
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2007, 14:54:03 »
Voor de intro van de mol kan je natuurlijk iedere aflevering kiezen. als ik de redactie was zou ik een vroeg moment kiezen, of nee ergens in het midden toch. Bij Yvon was het volgens mij aflevering 5 en bij Milouska ik dacht, aflevering 4, ze waren toen nog met 7 personen. (busspel 3+3+1). je kan inderdaad heel veel afleiden uit de intros. Nu zijn er wel 3 fragmenten uit aflevering 1 (Alex, Sander en Liesbeth) dus er zal een aflevering komen waarvan geen beelden in de intro's zitten.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2007, 17:05:22 »
Alle filmpjes zijn trouwens te downloaden vanaf
http://www.bennink.info/mol2007/molindex.html  (/ end of shameless plug  ;D )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2007, 17:37:05 »
Goed bedacht! Zit wel wat in ja.
Het zou alleen wel kunnen dat Menno volgende week al gaat abseilen. In de intro zie je ze namelijk op een hoog gebouw staan.

dat denk ik ook. Voorgaande jaren was er altijd wel zoiets als abseilen (George aflevering 1! onze held!) , bungeejumpen of over een kloof gaan juist in een van de eerste afleveringen als de groep nog vrij groot was. In ieder geval iets engs waar de mol last van hoogtevrees o.i.d. kan krijgen  ;D

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2007, 09:42:45 »
Goed bedacht! Zit wel wat in ja.
Het zou alleen wel kunnen dat Menno volgende week al gaat abseilen. In de intro zie je ze namelijk op een hoog gebouw staan

Ja is vrijwel zeker in Bangkok en aan het eind van het introductiefilmpje van de volgende week zie je de deelnemers in een lift naar boven gaan. Boven aangekomen zie je ze naar beneden kijken. En Eva huilt. Ze is bang om naar benden te gaan?
Lijkt me vrij zeker dat in de volgende aflevering de abseilopdracht komt waarin Menno te zien is.

Echter desondanks hecht ik hier voor het afvallen van de deelnemers geen waarde aan. Om de kijkers te boeien is het natuurlijk wel interresant om de "Spectaculairdere" opdrachten NU al te laten zien om ons als kijkers te boeien.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2007, 12:07:26 »
In het introfilmpje zien we Paul in een metro/trein, dat MOET ook in de stad zijn, niet zeker of het bij aflevering 2 is, maar als ze daarna het oerwoud/bos in gaan zullen ze daar geen metro meer vinden. ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2007, 15:05:28 »
In het introfilmpje zien we Paul in een metro/trein, dat MOET ook in de stad zijn, niet zeker of het bij aflevering 2 is, maar als ze daarna het oerwoud/bos in gaan zullen ze daar geen metro meer vinden. ;)
Misschien komen ze aan het eind terug in de stad?

Edit:
Dat zal dan wel Bangkok moeten zijn. Op Wikipedia is er een pagina 'Vervoer in Thailand'. Hier zie bij Metro alleen Bangkok staan.
Check het zelf: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vervoer_in_Thailand#Metro
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 15:08:10 door Willemson »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2007, 15:11:11 »
Ja, die Metro moet wel een Bangkok zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2007, 15:23:54 »
Misschien komen ze aan het eind terug in de stad?

Op wieisdemol.nl staat een lijstje met plaatsen waar de opnamen geweest zijn. Misschien leuk om in verband te brengen met de introfilmpjes: http://www.wieisdemol.nl/index.aspx?ID=0

Citaat

In het Spoor van de Mol!

Wie is... de Mol? speelt zich dit maal af in het 'land van de glimlach' oftewel: het Koninkrijk Siam. Een land met een zeer rijke cultuur en bezienswaardigheden in overvloed, de eigen tradities en bijzonder vriendelijke mensen.
Het levendige Bangkok staat nummer 5 op de lijst der meest populaire wereldsteden. Het bergachtige noorden heeft bergstammen, olifantenkampen en vele rivieren. In het zuiden vind je de vele eilanden met hagelwitte stranden.

Thailand! Eén van de meest afwisselende vakantiebestemmingen ter wereld en daarbij niet te vergeten de ongekend populaire Thaise keuken.
'In het Spoor van de Mol' is een avontuurlijke 14-daagse reis die je naar de plaatsen brengt waar de opnames hebben plaatsgevonden. De kandidaten gingen je voor en jij volgt hun spoor!

Dag 1: vliegreis Amsterdam-Bangkok

Dag 2, 3 en 4: Bangkok

Dag 5: Bangkok-Ayuthaya-Chiang Mai

Dag 6, 7 en 8: Chiang Mai

Dag 9: Chiang Mai–Phuket

Dag 10: Een tropische verrassing...

Dag 11 en 12: Phuket

Dag 13: Phuket-Bangkok

Dag 14: vliegreis Bangkok-Amsterdam

De dagen die er staan gelden natuurlijk alleen voor die reis die je kan winnen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2007, 15:35:21 »
Ze blijven dus nog wel even in Bangkok lijkt mij.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #34 Gepost op: 11-01-2007, 15:38:08 »
Die olifanten en het vlot met Dick Jol lijken mij in de buurt van Chiang Mai.
Ik heb daar zelf ook op een olifant gezeten én op precies zo'n vlot over een rivier gevaren, dus ik denk dat dat dezelfde aflevering is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #35 Gepost op: 11-01-2007, 16:12:20 »
Kan die olifanten ook Dag 10: Een tropische verrassing... zijn ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #36 Gepost op: 11-01-2007, 16:19:34 »
 Zou het mogelijk zijn dat ze dit jaar de introfilpjes toch anders hebben gedaan?
Uit de eerste aflevering zijn al 3 introfilmpjes: Alex, Liesbeth en Sander.
De tweede aflevering moet nog komen natuurlijk maar op voorhand zou je kunnen zeggen dat hier 2 intro's uitkomen: Paul en Menno.
De rest weten we nog niet, ik ga er 's op letten. Zouden ze er dan toch wat aan gedaan hebben om de voorspelbaarheid van mogelijke afvaller te elimineren? Ik hoop het!
 ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #37 Gepost op: 11-01-2007, 16:20:43 »
Kan die olifanten ook Dag 10: Een tropische verrassing... zijn ?

Ik denk niet dat je die reis zo letterlijk moet nemen: dit is een  georganiseerde reis zoals die door één of andere reisorganisator aangeboden wordt. Ik vraag me ook af of WIDM wel naar Phuket gaat. Denk het eigenlijk niet.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #38 Gepost op: 11-01-2007, 16:30:40 »
Het introductiefilmpje van Renate komt ZEKER niet uit de eerste aflevering. Als je goed oplet heeft ze daar namelijk iets anders aan!!!

Toch zou je denken dat dit fragment ook in Bangkok is opgenomen.

Haalt ze dus de finale! ;)
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #39 Gepost op: 11-01-2007, 16:35:22 »
Huh, hoezo haalt ze dan de finale?  ???
Ten eerste lijkt dat stukje 'jungle' geen Bangkok.
Ten tweede weten we niet hoeveel afleveringen ze nog in Bangkok blijven.  ???

Ik zou trouwens denken dat ze in de derde aflevering de stad wel zullen verlaten, voor de afwisseling.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.