Auteur Topic: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!  (gelezen 163993 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #60 Gepost op: 24-01-2007, 18:01:04 »
misschien dat jouw dat helemaal niets aangaat ? misschien weet hij dat zelf ook niet ?
ik heb ook een smsje gehad, maar aangezien jij het allemaal zo goed weet ga ik je ook niet vertellen wat daar in stond
dennis for mole !

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #61 Gepost op: 24-01-2007, 18:15:37 »
misschien dat jouw dat helemaal niets aangaat ? misschien weet hij dat zelf ook niet ?
ik heb ook een smsje gehad, maar aangezien jij het allemaal zo goed weet ga ik je ook niet vertellen wat daar in stond

Matig je toon een beetje alsjeblieft. Ter informatie: ik heb mij al lang aangemeld voor die sms-actie maar heb na het eerste smsje niets meer gehad. Aan jou de vraag: mag ik het vreemd vinden dat sommige mensen wél en anderen geen sms krijgen? Je felle reactie vind ik enigszins overtrokken.
Woosie down?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2007, 20:21:31 »
Ik ruik enige vormen van jaloezie.. ;)

Maar er stond duidelijk in het smsje dat ik niks online mag zetten, weet ook niet waarom.. Wellicht hebben veel andere mensen ook een SMS gehad, maar zitten die niet op dit forum.. Gewoon afwachten vermoed ik, ik ben benieuwd wat er verder gebeuren gaat.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2007, 20:28:59 »
Het kan natuurlijk dat ze mensen verschillende SMS-jes sturen. Als niemand zijn berichtje post denkt iedereen dat ze helzelfde hebben gekregen. Terwijl er misschien al veel meer info beschikbaar is, omdat mensen verschillende dingen hebben ontvangen.

Anyway... ik heb mij niet opgegeven en van mij hoeven jullie het niet te posten, voor een moljacht heb ik toch geen tijd, maar ik snap wel dat mensen jaloers zijn als ze zich hebben opgegeven en niks krijgen.
Ik ben opzich ook wel benieuwd wat ze eraan willen doen als iemand het wel post.  ???

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2007, 23:30:35 »
Ik ruik enige vormen van jaloezie.. ;)

Sorry, maar dan heb je een slechte neus  ;)
Ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen, maar ik ben gewoon een beetje allergisch voor dit soort gedoe. Ik en met mij hebben niets ontvangen en dan moeten we anderen op hun woord geloven. Wat dat betreft heeft Rat (hierboven) een paar goede punten. Ik vraag me af of Nevermind ook zo rabiaat had gereageerd als niet jij (jelui kent elkaar kennelijk) maar een ander hier had gemeld: Ik heb een smsje en jullie niet maar ik mag het niet verklappen.
Woosie down?

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2007, 12:59:44 »
wat een onzin, ze kunnen niet aan mijn telefoonnummer zien of ik wel of niet op een .com forum zit. Je verzint maar iets, misschien heb je wel leuke vrienden die je aan het f**ken zijn, je weet het niet....

Ik heb ook maar 1 smsje gehad; je zoektocht is begonnen, enz, verder niets....

Ja en dan? moet ik dan zelf maar wat cijferreeksen naar 9090 sturen? ze moeten mij toch eerst een vraag sturen voordat ik kan antwoorden? k snap er niets van iig.


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2007, 14:15:05 »
ja je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook niks gehad maar ik erger me aan de discussie. Kunnen de wel-ontvangers msisschien even meedelen hoe ze aan dat bericht zijn gekomen? hebben jullie daarvoor de antwoorden van de vragen opgestuurd naar 9090? Of is het gewoon een suffe grap?
Tell me what your telescope says

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2007, 18:02:05 »
wat een onzin, ze kunnen niet aan mijn telefoonnummer zien of ik wel of niet op een .com forum zit. Je verzint maar iets, misschien heb je wel leuke vrienden die je aan het f**ken zijn, je weet het niet....

Het komt van dezelfde afzender als het eerste smsje, vind het knap als vrienden van mij dit kunnen.. :)

En ik heb ook niet gezegd dat ze aan mijn telefoonnummer kunnen zien of ik wel of niet op dit forum zit. Ik denk gewoon dat ze een grote groep mensen gesmst hebben, en daar ben ik er 1 van.. Of het iets betekent weet ik ook niet, maar ook ik moet afwachten helaas..

En nee, ik heb nevermind nog nooit gezien in het echt, maar zij kent Lautjuh weer en die heb ik wel een paar keer gezien in het echt en zodoende rijdt zij ook mee naar een nog niet bekende plaats 11 februari. (als we nog te weten komen hoe en wat)

Vanavond na aflevering 4 komen weer nieuwe vragen op www.wieisdemol.nl vermoed ik..
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2007, 21:26:39 »
AFL 1: Hoeveel gehaktballen bereidt de vrouw van Menno? 5
AFL 1: Hoeveel jokers winnen Inge en Renate ieder? 6
AFL 1: Welk getal staat er op het T-shirt? 66
AFL 1: Hoe vaak hadden de kandidaten op de gong moeten slaan om geld te verdienen? 2
AFL 2: Welke bus nemen Alex en Inge? 21
AFL 2: Hoeveel letters zoeken de kandidaten in de stad? 12
AFL 3: Hoeveel molboekjes moet Paul bemachtigen? 4
AFL 3: Hoeveel namen van treinstations hebben de kandidaten juist? 0
AFL 3: Als hoeveelste kandidaat voltooit Menno de opdracht in het oude tempelcomplex Ayutthaya? 1
AFL 4: Hoeveel vrijstellingen worden er verloot na de buggy-opdracht? 1
AFL 4: Hoeveel kandidaten overnachten in het luxueuze hotel?  2
AFL 4: Hoeveel jokers koopt Alex? 1

Dan krijg ik:
5-6-66-2-21-12-4-0-1-1-2-1


« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 21:28:49 door Martijn. »
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #69 Gepost op: 26-01-2007, 13:56:47 »
Ik ben er nog steeds niet uit of die ayuthayya-vraag niet ongelukkig gesteld is en er eigenlijk 7 wordt bedoeld in plaats van 1.
Woosie down?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2007, 14:16:03 »
Ja, je kan hem ook anders lezen. De anderen hoeven niet per se de opdracht te voltooien om deze vraag zo te kunnen stellen. Je zou bijvoorbeeld ook de vraag kunnen stellen, als hoeveelste astronaut stond Buzz Aldrin als eerste op de maan. Hij stond er niet als eerste, dus zou je logischerwijs zeggen 0, maar hij behoorde wel tot de groep astronauten als eerste op de maan, dus kan je zeggen 2.
Dus Menno was de eerste om de opdracht te voltooien, maar de 7e van de kandidaten die tezamen de opdracht hebben doen slagen.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2007, 14:44:35 »
ik ken lautjuh niet alleen , ik ben zowat met dr getrouwd :D verder ken ik arco idd niet irl !!! maar laus en ik gaan samen met hem op mollen jacht !
so
dennis for mole !

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2007, 15:03:37 »
Ister nog nieuw sms verkeer geweest na de aflevering van gister?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Teun

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2007, 16:54:56 »
Hebben jullie ook al een smsje gekregen? Ik mag de inhoud helaas niet verklappen, stond erin.. ::oink::

Hier een bericht van de redactie van Wie is de mol?:
Er is tot nu toe maar 1 sms-bericht verstuurd. Bovenstaande boodschap is dus onzin.
Groet.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2007, 17:15:50 »
hier een bericht van de paus in eigen persoon, degene hier onder is niet van de redactie van wie is de mol ! bovenstaande boodschap is dus onzin
dennis for mole !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2007, 17:43:15 »
hier een bericht van de paus in eigen persoon, degene hier onder is niet van de redactie van wie is de mol ! bovenstaande boodschap is dus onzin

Teun (Anton Jongstra) is wel degelijk eindredacteur van Wie is de Mol.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2007, 17:47:52 »
Sh*t, en ik dacht dat het al 1 april was.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2007, 17:52:56 »
oh knetter ... en zelfs ik, als paus , weel geen ruzie met anton :)
dan zal arco wel vreselijk uit zn nek hebben lopen lullen

foooooooooooooooooooooi  ::pinokkio::
dennis for mole !

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2007, 19:43:30 »
Arco en Nevermind vallen genadeloos door de mand. Ik hoop dat ik niet te volwassen ben om mij daarover te verkneukelen. ;D ;)
Neen, het doet me niet zoveel. Ik vraag mij alleen wel af waarom met name Nevermind zo fel (zelfs beledigend) iets verdedigde dat klaarblijkelijk een leugen was.
Woosie down?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2007, 19:58:30 »
::)

Wat maakt het uit, een leugentje om bestwil :P