Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 20636 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2007, 14:38:26 »
Sander is de mol...NIET
(05-01-07) - Als jij je geld op Sander Lantinga had gezet voor deze editie van Wie Is De Mol, dan kom je bedrogen uit. Na de eerste ronde ligt hij er al uit!


Blijkbaar was Sander even vergeten om zijn grootste muzikale helden (de Beatles) te noemen, toen hem naar zijn muzieksmaak werd gevraagd. "U2, ehm... Depeche Mode, techno..." wist hij nog op te rakelen, maar The Fab Four lagen niet vers genoeg in het geheugen.

Paul de Mol?
Of dit hem uiteindelijk zijn eliminatie heeft opgeleverd, blijft gissen. Maar feit blijft dat Sander weggestreept kan worden van het lijstje potentieële mollen. Onze eigen 3FM-er Paul Rabbering mocht rekenen op een langer verblijf in Thailand. Hoeveel langer, dat zie je de komende weken in Wie Is De Mol.


Dit stond op de site van 3fm: www.3fm.nl

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 5-01-2007, 15:28:30 »
Sander is de mol...NIET
(05-01-07) - Als jij je geld op Sander Lantinga had gezet voor deze editie van Wie Is De Mol, dan kom je bedrogen uit. Na de eerste ronde ligt hij er al uit!


Blijkbaar was Sander even vergeten om zijn grootste muzikale helden (de Beatles) te noemen, toen hem naar zijn muzieksmaak werd gevraagd. "U2, ehm... Depeche Mode, techno..." wist hij nog op te rakelen, maar The Fab Four lagen niet vers genoeg in het geheugen.

Paul de Mol?
Of dit hem uiteindelijk zijn eliminatie heeft opgeleverd, blijft gissen. Maar feit blijft dat Sander weggestreept kan worden van het lijstje potentieële mollen. Onze eigen 3FM-er Paul Rabbering mocht rekenen op een langer verblijf in Thailand. Hoeveel langer, dat zie je de komende weken in Wie Is De Mol.


Dit stond op de site van 3fm: www.3fm.nl

Mooie foto er ook bij: ::rofl::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 5-01-2007, 15:37:18 »
Sander zegt dat hij Renate als Mol had.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 5-01-2007, 15:43:42 »
Sander zegt dat hij Renate als Mol had.

en renate had sander als mol ::rofl::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2007, 15:50:02 »
en renate had sander als mol ::rofl::

'What goes around, comes around' :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2007, 15:51:24 »
'What goes around, comes around' :P

::rofl::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2007, 17:54:47 »
Ik heb het nog eens teruggekeken en wat mij opviel:

Renate zegt tegen Sander dat ze dacht dat hij de mol was(oid), en Sander zegt daarna 'Ik ook,.....nee,nee,grapjeŽoid. Het zou kunnen dat Sander zijn mond voorbij heeft gepraat en dat hij opeens van zichzelf schrok, dat hij dat gezegd heeft :-\\

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2007, 19:07:27 »
Ik heb het nog eens teruggekeken en wat mij opviel:

Renate zegt tegen Sander dat ze dacht dat hij de mol was(oid), en Sander zegt daarna 'Ik ook,.....nee,nee,grapjeŽoid. Het zou kunnen dat Sander zijn mond voorbij heeft gepraat en dat hij opeens van zichzelf schrok, dat hij dat gezegd heeft :-\\

Dus Sander zegt dat hij zichzelf als mol had???
Ja, dan snap ik dat je er uit ligt. tenzij je de mol bent natuurlijk  ::hypocriet::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2007, 19:08:23 »
Dus Sander zegt dat hij zichzelf als mol had???
Ja, dan snap ik dat je er uit ligt. tenzij je de mol bent natuurlijk  ::hypocriet::
Nee ik denk dat hij bedoelt dat hij Renate had, hij had zich dus versproken, zoals bij schiffers.fm ook.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2007, 19:09:58 »
Ik heb het nog eens teruggekeken en wat mij opviel:

Renate zegt tegen Sander dat ze dacht dat hij de mol was(oid), en Sander zegt daarna 'Ik ook,.....nee,nee,grapjeŽoid. Het zou kunnen dat Sander zijn mond voorbij heeft gepraat en dat hij opeens van zichzelf schrok, dat hij dat gezegd heeft :-\\

maar hoe kan het dan dat ie er nu uit is ?

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2007, 22:20:18 »
nou volgens deze theorie is Renate dus niet de mol, en hij stemde op renate, had de meeste vragen fout en ging naar Nederland ;)

En als hij op zichzelf had gestemd, en hij was niet de mol, dan mocht hij dus ook naar Nederland

Korte samenvatting:
Renate EN Sander zijn niet de mol

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2007, 18:10:43 »
nou volgens deze theorie is Renate dus niet de mol, en hij stemde op renate, had de meeste vragen fout en ging naar Nederland ;)

En als hij op zichzelf had gestemd, en hij was niet de mol, dan mocht hij dus ook naar Nederland

Korte samenvatting:
Renate EN Sander zijn niet de mol

Renate had dan nog de eerste vraag goed (man/vrouw) en jokers, sander had ook de eerste vraag fout  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Sander is niet de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 1-02-2007, 19:21:16 »
Hehe, die Sander bij Lingo. Krijgt hij de M, roept hij meteen keihard MOLLEN!
The British are not impressed.