Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 75235 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #240 Gepost op: 17-01-2007, 18:17:57 »
Maar wie pakte nou dat pakketje aan van de oranje Lomed?

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #241 Gepost op: 17-01-2007, 18:27:33 »
Tot nu toe dacht ik dat Menno niet de Mol kon zijn, maar ik begin nu ernstig te twijfelen.Ik denk namelijk dat het shirt van de koerier te koppelen is aan de schoenen die Menno inlevert...

Als ik Route 66 hoor, krijg ik altijd het zinnetje 'Get your kicks on route 66' in m'n hoofd.
Nu worden sportschoenen ook wel kicks genoemd. En Menno levert (overduidelijk in beeld) z'n sportschoenen in, om terug te laten vliegen naar Nederland. Het vluchtnummer is CI066. Dus het vliegtuig naar Amsterdam is ook een route 66 te noemen.

Vrij vertaald: 'Krijg je sportschoenen op de vlucht naar Amsterdam'.  ::vergroot::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #242 Gepost op: 17-01-2007, 18:28:52 »
geen idee, de eerste die in de buurt was . de man op zn fietsie schreeuwde ook zo hard : de mol , de mol ... de kandidaten moesten natuurlijk wel weten dat hij onderdeel van het programma was. vandaar
ik zie er niets in eerlijk gezegd
dennis for mole !

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 1
« Reactie #243 Gepost op: 17-01-2007, 19:53:30 »
Tot nu toe dacht ik dat Menno niet de Mol kon zijn, maar ik begin nu ernstig te twijfelen.Ik denk namelijk dat het shirt van de koerier te koppelen is aan de schoenen die Menno inlevert...

Als ik Route 66 hoor, krijg ik altijd het zinnetje 'Get your kicks on route 66' in m'n hoofd.
Nu worden sportschoenen ook wel kicks genoemd. En Menno levert (overduidelijk in beeld) z'n sportschoenen in, om terug te laten vliegen naar Nederland. Het vluchtnummer is CI066. Dus het vliegtuig naar Amsterdam is ook een route 66 te noemen.

Vrij vertaald: 'Krijg je sportschoenen op de vlucht naar Amsterdam'.  ::vergroot::
Erg knap gevonden.
De "M" is trouwens het logo van het betere schoenenmerk Merell.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #244 Gepost op: 21-01-2007, 11:07:07 »
Karel staat op straat en zegt "Eén van hen is een bedrieger: Eén van hen is de mol" en dan zie je alle kandidaten langsflitsen;

In deze volgorde:
Renate
Paul
Eva
Inge
Alex
Sander
Liesbeth
Menno
Nadja
Dick

mijn theorie: Sander is afvaller 1, Liesbeth afvaller 2. Volgende week valt Menno af. Na Dick valt Renate af, dan Paul. Inge is de winnaar en Alex de mol.

De betekenis van de cijfers op de bus die langs Karel rijdt wanneer hij zegt "mol" (542-7) is me nog een raadsel.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #245 Gepost op: 21-01-2007, 13:25:51 »
\

ik vind de tekst onder jou plaatje trouwens erg passend bij je plaatje ::rofl::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #246 Gepost op: 21-01-2007, 13:28:43 »
ik vind de tekst onder jou plaatje trouwens erg passend bij je plaatje ::rofl::

::rofl:: ::rofl::


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #247 Gepost op: 21-01-2007, 14:08:11 »
De betekenis van de cijfers op de bus die langs Karel rijdt wanneer hij zegt "mol" (542-7) is me nog een raadsel.
Dat is voor de busreizigers, dat ze kunnen zien dat hun bus eraan komt. Een getal is dan makkelijker dan de eindbestemming.
The British are not impressed.

Offline Lowprofile

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #248 Gepost op: 29-01-2007, 22:51:11 »
Even nog vijgen na Pasen ...
- Als de kandidaten bij de filmpjes een getal moeten noemen, is dat dan het nummer van het eerst getoonde filmpje (waar iedereen vanuit gaat)OF is het het AANTAL filmpjes dat ze goed moeten hebben om de pot te spijzen ? Ook net 6 ...
- Op welke basis en door wie wordt bepaald dat het filmpje van Menno het zesde was ?
Als ze met Renate waren begonnen, had iedereen net zo goed geloofd dat dat het zesde was.
- de koerier droeg een oranje t-shirt met demol omgekeerd. Deed er niet iemand in de bagage ook een oranje t-shirt weg ?

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #249 Gepost op: 30-01-2007, 13:51:22 »
Een tijdje terug heeft iemand hier op het forum de volgende theorie gepost. Ik had het ergens opgeslagen en wea het alweer vergeten. Maar tot nu toe klopt het nog wel  ::oink::

Aan het begin van aflevering 1 zegt Karel "Eén van hen is een bedrieger: Eén van hen is de mol" en dan zie je alle kandidaten langsflitsen in deze volgorde:

Renate
Paul
Eva = verliezer?
Inge = winnaar?
Alex = mol?
Sander = afvaller 1
Liesbeth = afvaller 2
Menno = afvaller 3

Nadja
Dick
 

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #250 Gepost op: 30-01-2007, 14:45:05 »
Een tijdje terug heeft iemand hier op het forum de volgende theorie gepost. Ik had het ergens opgeslagen en wea het alweer vergeten. Maar tot nu toe klopt het nog wel  ::oink::

Aan het begin van aflevering 1 zegt Karel "Eén van hen is een bedrieger: Eén van hen is de mol" en dan zie je alle kandidaten langsflitsen in deze volgorde:

Renate
Paul
Eva = verliezer?
Inge = winnaar?
Alex = mol?
Sander = afvaller 1
Liesbeth = afvaller 2
Menno = afvaller 3

Nadja
Dick
 


't Is wel toevallig ja. Dan zou Nadja dus af moeten vallen nu? Nou dan moet er maar iemand haar 5 jokers jatten  ;D Van mij heeft de dief alvast de zegen  >:D

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #251 Gepost op: 30-01-2007, 15:16:04 »
Mijn theorie:

In de foto volgorde van het AvroBode Codespel zitten steeds twee foto's tussen de afvallers. Tot nu toe klopt het en zou Inge nu donderdag moeten afvallen.
Renate, Paul en Eva blijven als laatste over.

??? :D

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #252 Gepost op: 30-01-2007, 16:37:14 »
Of Alex, Nadja en Dick. :-\\

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #253 Gepost op: 30-01-2007, 16:42:15 »
als klopt wat in dat lijstje staat, dan zou nadja af moeten vallen, maar dat lijkt me nogal sterk met minstens 5 jokers (ik weet niet hoeveel ze er precies heeft)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #254 Gepost op: 30-01-2007, 16:56:45 »
lijkt mij ook niet met 5 jokers, maar alles is mogelijk natuurlijk. (misschien bewaart ze haar jokers voor een volgende test ofzo)

Na de uitzending van donderdag kan er waarschijnlijk weer een theorie de prullenbak in  ::tandpastasmiley::

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #255 Gepost op: 30-01-2007, 18:08:18 »
Als ik Route 66 hoor, krijg ik altijd het zinnetje 'Get your kicks on route 66' in m'n hoofd.
Waar is dat zinnetje dan van?

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #256 Gepost op: 30-01-2007, 19:09:31 »
en als hij niet in de prullenbak hoeft dan ga ik toch eens ff nazoeken wie ik volgende week als afvaller in moet vullen  ;D
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #257 Gepost op: 31-01-2007, 13:19:54 »
Waar is dat zinnetje dan van?

Rolling Stones 8)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 1
« Reactie #258 Gepost op: 31-01-2007, 15:21:19 »
ehm...bobby troup schreef het in 1946, nat king coole maakte het tot een wereldhit.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw