Auteur Topic: Muzikale Hint 4  (gelezen 19105 keer)

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #60 Gepost op: 31-01-2007, 14:52:25 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #61 Gepost op: 31-01-2007, 21:23:30 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hoe dan ook... ik weet het niet zo Gotcha. Het zou goed kunnen, maar aan de andere kant is nooit zoiets voorgekomen in een eerdere serie. En qua opdrachten krijg je toch een bepaald regelmaat en herhaling te zien. Ik denk dat ze dat ook doen voor dit. En ja, dit bevat totaal geen aanwijzing waar de spoiler van Gotcha overgaat. Heb ik express gedaan  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #62 Gepost op: 31-01-2007, 21:31:46 »
Na 4 tips ben ik echt overtuigd van het verband met een horloge of klok.
En idd voorheen was er geen samenhang tss de muzikale tips, maar voor alles is er wel een eerste keer.
Ik had het eerst in een spoiler gezet omdat ik het zo overduidelijk vond.
Maar blijkbaar is iedereen het daar niet mee eens en kan ik ervan uitgaan dat er hier vrij mag gesproken worden over horloge of de klok.
Indien de 5e muzikale hint weer verwijst naar een horloge of klok, dan is alle twijfel wel weg veronderstel ik.

Dan moeten we nog enkel uitvissen wat het betekent.

Omdat ik Vlaming ben: heeft iemand van de kandi's nu of in het verleden een programma gehad dat vast geprogrammaeerd stond om 13u? (vb nieuwspresentatie, soap-herhaling..). Ik zit namelijk met die One van U2 in mijn hoofd.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #63 Gepost op: 31-01-2007, 23:12:57 »
Ik zit namelijk met die One van U2 in mijn hoofd.

Je kan U2 ook als "jij ook" zien. Misschien "de mol ook"???

Of... 1 (One) + 2 ook (U2) = 3 = 3FM = Paul

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #64 Gepost op: 1-02-2007, 09:12:29 »
Omdat ik Vlaming ben: heeft iemand van de kandi's nu of in het verleden een programma gehad dat vast geprogrammaeerd stond om 13u? (vb nieuwspresentatie, soap-herhaling..). Ik zit namelijk met die One van U2 in mijn hoofd.

1 komt bij op, oftewel de (romeinse) I , dat is de I van Inge.

II zijn haar initialen, dat maakt dan weer twee (misschien een verwijzing naar de dubbelen die ook opgevallen zijn: 33, 66 twee keer een afscheidsgesprekje met de afvaller laten zien als bonusmateriaal bij het codespel).

De hoes bij de muzikale hint van U2 was met niet veel fantasie aan de abseilopdracht te koppelen: in het ravijn springende stieren. Inge is de enige kandidaat met het sterrebeeld stier en ze was een van de abseilers. Dezelfde aflevering hadden kandidaten nog een opdracht met iets van  de Chinese astrologie mogen doen.

In het verleden zijn hints geweest die verwees naar geboortedata (Milouska, Elise). Een verwijzing naar een sterrebeeld ligt in het verlengde, het zijn kenbare feiten over de kandidaten en vind ik dan ook niet zo onwaarschijnlijk.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2007, 09:23:43 door tovak »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #65 Gepost op: 1-02-2007, 10:25:08 »
Omdat ik Vlaming ben: heeft iemand van de kandi's nu of in het verleden een programma gehad dat vast geprogrammaeerd stond om 13u? (vb nieuwspresentatie, soap-herhaling..). Ik zit namelijk met die One van U2 in mijn hoofd.

Ik dacht dat jij als Vlaming wel zou kunnen weten :-) Jullie hebben toch een TV zender die one heet?
Ik verdenk ook Eva vandaar....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #66 Gepost op: 1-02-2007, 18:06:12 »
One ==> Adam

U2 ==> Eva

ik krijg alles wel met een tunnelvisie naar Eva, en het is nog bijbels ook

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #67 Gepost op: 2-02-2007, 18:54:21 »
Ik moet een nieuwe mol zoeken en ik stuit ook op Eva.

Goud en zilver hebben mij nooit iets gebracht en het horloge.

Goud en zilver hebben Eva wel degelijk iets gebracht ( bluf ) want ze slaapt in het luxe hotel.
Daarnaast draagt ze geen horloge.

Maar ook denk ik aan Nadja, hoeveel ze wel niet heeft gekocht met de veiling, hoezo goud en zilver hebben mij nooit iets gebracht, ook bluf. Kostte de pot nog veel geld ook.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2007, 18:56:52 door yessie »

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Muzikale Hint 4
« Reactie #68 Gepost op: 10-02-2007, 01:15:44 »
Ik denk dat dat hotel geen 'Goud' was. Daar slapen gaf je totaal geen voordeel in het spel. Nee, het slaat naar mijn idee op de ringen met jokers.

(Misschien op Paul en de boekjes, afhankelijk van wat erin staat)

Dan nu de vraag: moeten we wat met de track "streep mijn naam maar door"?