Auteur Topic: Soort mol  (gelezen 2775 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Soort mol
« Gepost op: 14-02-2007, 21:49:21 »
Het karakter en de manier van spelen van de mol kan je verdelen in soorten.
We hebben gehad:

- De rustige mol > Nico
- De normale kandi-achtige mol > Deborah
- De naïeve mol > George/Milouska (evt. Elise)
- Yvon, wat was dat voor mol?

We hebben nog geen fanatieke mol gehad, als we zo'n soort mol zouden hebben dit jaar had ik gedacht aan Menno of Dick, maar helaas, die zijn er allebei al uit.
Het kan ook zijn dat we dit jaar een mol hebben die niet geniepig is of stiekem, maar gewoon openlijk doet wat zijn/haar taak is: saboteren. Dan moet je aan Nadja denken, dat zal haar tactiek zijn als ze de mol is.

Wat voor aanvullende moltypes hebben we nog, en wat voor soort mol hebben we dit jaar?  ???

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Soort mol
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2007, 21:57:22 »
Yvon valt wat mij betreft in dezelfde categorie als Nadja (áls ze de mol is... en dat is ze niet). Te overduidelijk.

Het zou wel heel moeilijk zijn om een enthousiaste mol te spelen. Want je moet heel erg je best doen, maar dus te onhandig zijn/doen zodat alles net niet lukt. Dat is moeilijk om geloofwaardig een paar weken vol te houden. Eigenlijk was Milouska wel zo'n mol. Ook naïef, maar ook veels té fanatiek, daardoor nam niemand haar serieus.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Soort mol
« Reactie #2 Gepost op: 14-02-2007, 22:18:04 »
George was dan wel naïef, maar hij molde niet overduidelijk zoals Milouska wel deed.

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Soort mol
« Reactie #3 Gepost op: 15-02-2007, 00:07:58 »
Zou George meer als de "lieve onschuldige" mol beschrijven. Type waar niemand het achter zoekt.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Soort mol
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2007, 14:05:52 »
Yvon valt wat mij betreft in dezelfde categorie als Nadja (áls ze de mol is... en dat is ze niet). Te overduidelijk.

Het zou wel heel moeilijk zijn om een enthousiaste mol te spelen. Want je moet heel erg je best doen, maar dus te onhandig zijn/doen zodat alles net niet lukt. Dat is moeilijk om geloofwaardig een paar weken vol te houden. Eigenlijk was Milouska wel zo'n mol. Ook naïef, maar ook veels té fanatiek, daardoor nam niemand haar serieus.
Duidelijk of niet, het idee was mollen te sorteren op type, niet of het duidelijk was of niet. Yvon was naar mijn idee een sneaky mol wat betreft haar gedrag.