Auteur Topic: Muzikale Hint 7  (gelezen 15312 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #20 Gepost op: 16-02-2007, 16:34:20 »
nou dankzij Nadja weten we nu echt dat Renate het niet is

Dachten 'we' na de muzikale hint inzake de grijze olifant ook niet dat Nadja de mol was?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #21 Gepost op: 16-02-2007, 16:36:29 »
Nou moe, ze kunnen ook zo wel zeggen dat Inge de mol is. Zou het echt ZZZOOOO overduidelijk zijn???? Die eerste muziekhint die hier uitgelegd werd als Goede tijden Slechte tijden vond ik zo duidelijk dat het DAT dus niet kon zijn, te simpel
voor woorden dus daar wilde ik echt niet aan. Als je het hele rijtje echter bekijkt met die van vandaag wijst de hele reeks wel heel erg naar Inge. Samen met andere dingen..... t'zal toch niet???? Jeetje ik wil niet switchen van Eva naar Inge maar het word wel erg moeilijk vol te houden zo!!!!! Wie van de Eva-clan red me??????
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #22 Gepost op: 16-02-2007, 16:37:54 »
Dachten 'we' na de muzikale hint inzake de grijze olifant ook niet dat Nadja de mol was?

ik bedoel haar interview, Renate is niet de mol  ::ohno::

Grappig ook wat ze zegt over haar leesboek, hiih

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #23 Gepost op: 16-02-2007, 16:45:13 »
Als je het hele rijtje echter bekijkt met die van vandaag wijst de hele reeks wel heel erg naar Inge.

Dit lees ik vaker, maar hoezo wijzen alle hints naar Inge? Omdat ze met 'tijd' te maken hebben? De hints kunnen echt niet allemaal op GTST slaan, ze slaan namelijk op de aflevering van die week. De eerste hint kan dan nog wel op GTST slaan omdat we een fragmentje van Martine Hafkamp zagen.

Mijn vraag dus aan de Inge verdenkers: hoe wijzen alle hints (los van tijd = GTST, wel gerelateerd aan de afleveringen) naar Inge?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #24 Gepost op: 16-02-2007, 16:47:25 »
Dit lees ik vaker, maar hoezo wijzen alle hints naar Inge? Omdat ze met 'tijd' te maken hebben? De hints kunnen echt niet allemaal op GTST slaan, ze slaan namelijk op de aflevering van die week. De eerste hint kan dan nog wel op GTST slaan omdat we een fragmentje van Martine Hafkamp zagen.

Mijn vraag dus aan de Inge verdenkers: hoe wijzen alle hints (los van tijd = GTST, wel gerelateerd aan de afleveringen) naar Inge?

Das een goeie Heinz! Wil ik ook weleens weten. Volgens mij o.a. door Silver en Gold (GT en ST) en zo waren er nog een paar van die aanwijzingen.

Maar ik blijf erbij: zo makkelijk kan het toch niet zijn!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #25 Gepost op: 16-02-2007, 16:49:48 »
Das een goeie Heinz! Wil ik ook weleens weten. Volgens mij o.a. door Silver en Gold (GT en ST) en zo waren er nog een paar van die aanwijzingen.

Maar ik blijf erbij: zo makkelijk kan het toch niet zijn!

Maar zoals ik schreef, lijkt me dit geen hint. GTST komt alleen in aflevering 1 voor terwijl de hints op de afgelopen aflevering slaan.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #26 Gepost op: 16-02-2007, 16:57:58 »
Dit lees ik vaker, maar hoezo wijzen alle hints naar Inge? Omdat ze met 'tijd' te maken hebben? De hints kunnen echt niet allemaal op GTST slaan, ze slaan namelijk op de aflevering van die week. De eerste hint kan dan nog wel op GTST slaan omdat we een fragmentje van Martine Hafkamp zagen.

Mijn vraag dus aan de Inge verdenkers: hoe wijzen alle hints (los van tijd = GTST, wel gerelateerd aan de afleveringen) naar Inge?

idd heinz, dat ge-emmer over GTST, ik heb ook elke keer bij de muzikale hint gezegd dat het over de aflevering gaat, maar mensen beginnen maar over dat GTST en de 'tijd'. Veel te makkelijk.

als je puur naar iedere aflevering kijkt en dan gaat koppelen dan verwijst het wel naar Eva, ik zal ze zometeen even op een rijtje zetten

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #27 Gepost op: 16-02-2007, 17:02:50 »
idd heinz, dat ge-emmer over GTST, ik heb ook elke keer bij de muzikale hint gezegd dat het over de aflevering gaat, maar mensen beginnen maar over dat GTST en de 'tijd'. Veel te makkelijk.

als je puur naar iedere aflevering kijkt en dan gaat koppelen dan verwijst het wel naar Eva, ik zal ze zometeen even op een rijtje zetten

Ze staan op pagina 12 van het Eva topic, maar nog zonder hint 7.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #28 Gepost op: 16-02-2007, 17:04:54 »
Graag! Ik heb al de verwijzingen naar gtst altijd naar het land der fabelen verwezen te simpel en te fantasie-arm, maar heb toch ook wel andere uitleg gehoord....toch of heb ik last van korte termijn geheugen.Dus.....
Een overzicht van Eva conectie's en een van Inge conectie's maakt de boel lekker overzichtelijk!! Heb zelf even geen tijd wie wel??????
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #29 Gepost op: 16-02-2007, 17:05:44 »
En nu een lijstje van Inge.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #30 Gepost op: 16-02-2007, 17:22:28 »
Wat is Nadja toch een schat he  ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #31 Gepost op: 16-02-2007, 17:44:30 »
En nu een lijstje van Inge.
Net gepost in het topic van Inge  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #32 Gepost op: 16-02-2007, 18:03:05 »
Net gepost in het topic van Inge  :D

Ik heb het gezien en een korte reactie gegeven. ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #33 Gepost op: 16-02-2007, 18:34:25 »
"The boat is sinking" betekent ook dat het einde nabij is. Maar dat wisten we al :/
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #34 Gepost op: 16-02-2007, 18:40:58 »
Een hele heldere uitleg van Nadja over WIDM.  :)
En nu ben ik heel benieuwd naar de mening van Nevermind.
Nevermind, na het interview van Nadja te hebben beluisterd.. Blijf je dan nog steeds bij je mening over Nadja? Door montage is dit zo gekomen.. "Dan hebben ze wat om te kankeren" en excusez het citaat maar dat is wat Nadja zei. "Want daardoor ontstaat er ook een overtrokken beeld van jou" [/quote Schiffers]

Ik vind het in ieder geval een mooi interview. Geeft mooi duidelijk weer hoe Nadja er tegen aankeek. En ik vind haar plan van aanpak t.o.v. het spel spelen wel een slimme. Maar de montage grijpt daarop in en zodoende krijg je een te overdreven effect van dat beeld. Nadja zegt zelfs nog letterlijk: "Ik vond het een voorrecht om daar te mogen zijn" Dus niks Nadja maakt het niets uit, het viel allemaal in haar eigen tactiek.

En verder.. jullie vroegen toch om hints naar Inge?

Ik post hier enkel de uitleg naar Inge m.b.t. muzikale aanwijzing 7 zo straks. Voor de rest, zie het Inge is (niet) de mol!'topic binnekort.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #35 Gepost op: 16-02-2007, 19:23:10 »
Het slaat natuurlijk gewoon op Renate en op de vragen die Nadja haar stelde op het eilandje bij het vuur.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #36 Gepost op: 17-02-2007, 00:25:07 »
Wel vet dat je hoort dat Nadja dus ook last had van een tunnelvisie ::jaja::

Leuk mens, die Nadja ::ok::

Offline MDM

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #37 Gepost op: 17-02-2007, 10:24:42 »
'Why' kan ook gewoon op Eva slaan, die heel goed acteerde dat ze niet geloofde dat Nadja deruit was

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #38 Gepost op: 17-02-2007, 10:33:44 »
Het lijkt idd dat de hint naar Inge verwijst (terwijl Eva de mol is  ::zwaai::)
Wat moeten wij hier mee?

Gedurende de eerste oversteek zien we Eva idd niet de hele tijd roeien, maar volgens mij is zij wel aan het hozen (hoeveel gewicht kan zo'n boot eigenlijk hebben?)
Inge schept de boot leeg (wat mislukt)
En aan het eind van de opdracht zien we de boot eenzaam en alleen aan het strand, vollopen! Niemand kijkt naar de boot om (en lijkt te zinken....), wie zijn daar verantwoordelijk voor? Paul, Renate en Nadja.

"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 7
« Reactie #39 Gepost op: 17-02-2007, 13:11:51 »

En aan het eind van de opdracht zien we de boot eenzaam en alleen aan het strand, vollopen! Niemand kijkt naar de boot om (en lijkt te zinken....), wie zijn daar verantwoordelijk voor? Paul, Renate en Nadja.



Ik denk dat Paul in principe verantwoordelijk was voor het aanmeren van de boot.
Tell me what your telescope says