Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185626 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #520 Gepost op: 13-03-2007, 07:40:35 »
Het logo dient inderdaad zo te zijn, maar dan wel ietsje hoger geplaatst. (op de plek van de rode rechthoek ongeveer)

Hopelijk is alles op tijd af voor zondag. :)

Dat heb ik bij mijn bestelling ook aangegeven ;) Het wordt alleen een lelijke boel wanneer je de goede opdruk (groen omcirkeld) over het rode omcirkelde heen gaat zetten. Ik had ook die rode omcirkelde kunnen weghalen en op die plaats de groen omcirkelde kunnen zetten. Maar dan geef ik niet duidelijk genoeg het verschil aan tussen de opdruk van hun (rood omcirkeld), en de opdruk (groen omcirkeld) die ik voor ogen heb.

En dat is waar het mij omgaat bij deze afbeelding. De hoogte blijft: "Over de volledige breedte op borsthoogte" :)

Nu maar hopen dat bij hen nu eindelijk het kwartje zal vallen *zucht*  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #521 Gepost op: 13-03-2007, 08:51:45 »
Ik snap hem nie  ???

Mogen we kiezen welke het wordt ofzo ?

(Sorry ben beetje blond :-[  :P )
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #522 Gepost op: 13-03-2007, 09:06:27 »
Ik snap hem nie  ???

Mogen we kiezen welke het wordt ofzo ?

(Sorry ben beetje blond :-[  :P )

Nee, dit is enkel om jullie te laten zien waarmee de drukker is aankomen zetten.

In dit geval is dat dus het rood omcirkelde. Ik heb het groen omcirkelde erbij opgezet en teruggemaild van kijk, zo wil ik hem erop hebben en niet zoals jullie mij toegestuurd hebben. Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden hoe het ermee staat ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #523 Gepost op: 13-03-2007, 14:20:53 »
Ik heb nu net, rond half 2 de herziene proefdruk binnengekregen op mijn emailadres. En daar stond hij goed op. Met de letters in het wit, vingerafdruk in het wit en de achtergrond transparant. Hé hé... eindelijk, was dat nu zoooooo moeilijk? :P

Enfin. Ik heb direct getekend voor akkoord. Nu hopen dat ze nog steeds kunnen leveren op zaterdag ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #524 Gepost op: 13-03-2007, 14:28:37 »
Ik heb nu net, rond half 2 de herziene proefdruk binnengekregen op mijn emailadres. En daar stond hij goed op. Met de letters in het wit, vingerafdruk in het wit en de achtergrond transparant. Hé hé... eindelijk, was dat nu zoooooo moeilijk? :P

Enfin. Ik heb direct getekend voor akkoord. Nu hopen dat ze nog steeds kunnen leveren op zaterdag ::ok::
Was toch 10 dagen levertijd?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #525 Gepost op: 13-03-2007, 14:42:17 »
Als zij er 6 dagen voor nodig hebben om een preview te maken, dan neem ik aan dat het in 3 dagen gedrukt is. Is ook zo moeilijk niet.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #526 Gepost op: 13-03-2007, 15:20:25 »
Inderdaad. Bedoel, als ze zoveel tijd nodig hebben om op de proppen te komen met de juiste proefdruk, dan stelt dat printen weinig voor. Ik ga er vanuit dat zij zo professioneel zijn dat hun machines met gemak op 1 dag 100 shirts kunnen bedrukken.

Is een kwestie van de aangegeven kleuren/maten shirts in voorraad hebben, check, die onder de drukmachines leggen, check, drukmachines instellen met het te bedrukken logo, check, en drukken maar. Lijkt me dat ze zoiets wel in 1 dag kunnen. En verzenden per post duurt ook hoogstens 1 dag.

Maargoed... we zullen zien
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #527 Gepost op: 14-03-2007, 16:17:21 »
Nieuw emailtje:

"We hebben van onze drukkerij te horen gekregen dat 1 shirt niet is geleverd. Het is de Navy XXL.

Wil je die later ontvangen of als korting op de facturatie mee laten tellen?

Ik hoor graag van je!"

Nu weet ik niet 1,2,3 wie een Navy XXL shirt heeft besteld. Laat staan of die moet worden verzonden of opgehaald word. In ieder geval heb ik geantwoord dat ik hem later wens te ontvangen. Beter laat dan nooit, maarja... blijft wel jammer natuurlijk.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #528 Gepost op: 14-03-2007, 16:20:28 »
In jouw overzicht zie ik dat die van Lodewijk14e zou moeten zijn.
Navy XXL, afhalen.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #529 Gepost op: 14-03-2007, 16:24:02 »
In jouw overzicht zie ik dat die van Lodewijk14e zou moeten zijn.
Navy XXL, afhalen.

Ik heb het nu ook gezien, bedankt! ::ok::

@Lodewijk14e: ik zal je t-shirt opsturen naar je thuis. Moet je me wel even PB'en met je adresgegevens ;)
Enne, geen zorgen... je betaald gewoon 6 euro, verzendkosten neem ik voor mijn rekening. Maar ook alleen omdat je hem eigenlijk zou afhalen, wat nu niet kan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #530 Gepost op: 14-03-2007, 16:30:31 »
je betaald gewoon 6 euro, (...)
Maar dan met een t ;) :P
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #531 Gepost op: 14-03-2007, 16:33:27 »
Maar dan met een t ;) :P

Uitleg waarom: pas de lopen regel toe :P

Heb ik weer, juist iets waar ik niet snel de fout in ga. En dan gebeurt het toch. ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #532 Gepost op: 14-03-2007, 22:15:02 »
Ik heb het nu ook gezien, bedankt! ::ok::

@Lodewijk14e: ik zal je t-shirt opsturen naar je thuis. Moet je me wel even PB'en met je adresgegevens ;)
Enne, geen zorgen... je betaald gewoon 6 euro, verzendkosten neem ik voor mijn rekening. Maar ook alleen omdat je hem eigenlijk zou afhalen, wat nu niet kan.

 ::oink::  ::oink::

 :\'(  :\'(  :\'(  :(   :(

God,.. heb ik dat??

Nou ja, it's the story of my life.
Heb vaak het gevoel een wandelende wet van Murphy te zijn dus eigenlijk verbaasd het me niets dat als er 1 van de 100 shirtjes niet word geleverd dat het uitgerekend die van mij is.

Ik betaal je zondag in ieder geval gewoon, en ook de verzendkosten wil ik wel betalen hoor.
Ik stuur je mijn adresgegevens per PB.

 ::zwaai::



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #533 Gepost op: 15-03-2007, 13:43:36 »
het is een tragisch gebeuren lodewijk.  :P ik leef met je mee.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #534 Gepost op: 15-03-2007, 20:08:05 »
UPDATE m.b.t. binnengekomen betalingen:

Mensen die voor verzenden hebben gekozen en betaald hebben zijn:

- Rinske
- Cissie
- Burdo
- Crue
- Zoë Nicky
- the_shagster
- Catelootje (wordt niet verzonden maar opgehaald. Desondanks dat heeft ze al wel betaald. Verzendkosten zijn teruggeboekt.)
- always mol
- ran69
- Giorgio
- ilse07
- Mol_en_Co
- Mirjam66
- Sijb
- Jamis
- Highwaykind
- MiRrleY
- Nostradamus
- rickje20

Dat zijn in totaal 25 van de 31 shirts die al betaald zijn.

Jamis: je hebt al wel betaald, maar zou je nog je adresgegevens kunnen sturen aan mij? Je hebt namelijk nog geen adresgegevens opgegeven per PB, gelieve dit wel doen.

Zouden de onderstaande mensen binnen nu en 14 dagen ook het geld willen overmaken?

- Paulientje (1 stuk)
- Chantal (3 stuks)
- Wrvisscher2 (2 stuks)

Stuur me een privebericht met daarin je adresgegevens (voor zover je ze nog niet hebt gegegeven) en dan krijg je te horen naar welk bankrekeningnummer je het geld moet overmaken. Daarnaast heeft Mirjam66 8 euro betaald i.p.v. 7,76 euro. Ik heb zojuist 24 eurocent teruggeboekt naar de bankrekening waarvan ik de betaling binnenkreeg.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #535 Gepost op: 16-03-2007, 16:22:30 »
ZE ZIJN BINNEN!  ;D  ;D  ;D  ::feest:: ::feest:: ::hyper::

Excuses voor de caps lock, maarre.. ze zijn er dus. Ik ga ze uitpakken, foto's maken en dan kunnen jullie zien hoe ze geworden zijn!  8)  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #536 Gepost op: 16-03-2007, 16:26:47 »
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!  ::ok::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #537 Gepost op: 16-03-2007, 16:27:03 »
::oink::  ::oink::

 :\'(  :\'(  :\'(  :(   :(

God,.. heb ik dat??

Nou ja, it's the story of my life.
Heb vaak het gevoel een wandelende wet van Murphy te zijn dus eigenlijk verbaasd het me niets dat als er 1 van de 100 shirtjes niet word geleverd dat het uitgerekend die van mij is.

Ik betaal je zondag in ieder geval gewoon, en ook de verzendkosten wil ik wel betalen hoor.
Ik stuur je mijn adresgegevens per PB.

 ::zwaai::




Als je ergens een pinguin met een oversized navy t-hirt in een dierentuin ziet zitten: grote kans dat het die van jou is, Lodewijk.


Dat t-shirt, niet die pinguin.........

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #538 Gepost op: 16-03-2007, 16:47:03 »








En op de een of andere manier hebben ze dus de lichtblauwe en blauwe shirts dezelfde kleur gegeven.  ??? Nu maar hopen dat ik de juiste aantal heb gekregen.

Edit: Ik zag nauwelijks het verschil tussen lichtblauw en blauw. Maar er zit wel degelijk verschil en ze zijn allebei geleverd. :) Ik heb erover heen gekeken dus  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #539 Gepost op: 16-03-2007, 16:49:06 »
ECHT HEEEEEEL MOOI  :o :o :o ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

hier geef ik mijn 6 euro ZEKER aan uit   :D :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !