Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 113165 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 8
« Reactie #320 Gepost op: 25-02-2007, 21:26:01 »
Stel hij heeft echt een rood scherm gehad en is toch terug gekomen in het spel. Dan heeft hij hierin (naast het feit dat hij boekjes had) toch een groot voordeel t.o.v. de andere deelnemers? Beetje oneerlijk omdat hij dan precies weet wat hij vooral niet meer stemmen moet...
Hij moet vooral niet op Menno stemmen in de test :)
En, dat voordeel dat heeft ie inderdaad, maar dus? De andere kandidaten hebben 'm teruggekocht dus die hebben er zelf voor gekozen.

Ow en 20 jokers is genoeg want voor de laatste test mag je geen jokers inzetten.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #321 Gepost op: 25-02-2007, 21:31:30 »
Ow en 20 jokers is genoeg want voor de laatste test mag je geen jokers inzetten.

Goeie,..  ::ok::  ::ok::

Heinz, eat your hart out !!

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #322 Gepost op: 25-02-2007, 21:39:41 »
Heinz, eat your hart out !!

Pest me niet zo. Is het al niet genoeg dat ik er straks met Eva als Mol compleet naast zit? :\'( ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #323 Gepost op: 25-02-2007, 21:46:03 »
ik val even in herhaling (want niemand leest natuurlijk de pagina hier voor)


nou, wat ik nu voor raars hoor.

laatste stukje van de aflevering.
eva zegt: 'er is één iemand die er niet over na hoeft te denken, want die is de mol'
dan hoor je: 'moehhh'
eva: 'dat is gewoon een waarheid als een koe'

 ??? ::)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #324 Gepost op: 25-02-2007, 21:47:44 »
Pest me niet zo. Is het al niet genoeg dat ik er straks met Eva als Mol compleet naast zit? :\'( ;)

Het is gedeelde smart Heinz,
en we zullen waarschijnlijk de gifbeker tot de laatste druppel moeten leegdrinken.

Hoewel,..........

Ik hoop toch zo dat Inge een 'P' uitbeeld de volgende aflevering en het allemaal een grapje van Inge is
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #325 Gepost op: 25-02-2007, 21:53:26 »
Ik hoop toch zo dat Inge een 'P' uitbeeld de volgende aflevering en het allemaal een grapje van Inge is

Hoop ik ook. ;D (En nog even terugkomend op de jokers -ik kan het niet laten- : vorig jaar mochten ze in aflevering 7 al voor het laatst worden ingezet. Als dat nu ook het geval zou zijn had niemand dus wat aan die dingen. :P )

En Lautjuh: ik heb het even teruggeluisterd en je hebt gelijk! Het geluid van een koe! Volgens mij is het Paul die dit geluid maakt. ::rofl::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Aflevering 8
« Reactie #326 Gepost op: 25-02-2007, 22:00:13 »
Het is gedeelde smart Heinz,
en we zullen waarschijnlijk de gifbeker tot de laatste druppel moeten leegdrinken.

Hoewel,..........

Ik hoop toch zo dat Inge een 'P' uitbeeld de volgende aflevering en het allemaal een grapje van Inge is

 ::jaja::

En `t spel zou helemaal niet leuk zijn als iedereen het goed had.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #327 Gepost op: 25-02-2007, 22:05:54 »
Toch vraag ik me wel af wat er gebeurd zou zijn al iemand jokers zou hebben gejat (lees, Nadja zat er nog in en ging met de hele lading naar buiten  ::jaja:: ).

Het zou wel heeeeeeeeeel erg leuk zijn geweest en dan vooral om die gezichten zien van de andere kandi's.

Quotes van Nadja:

'nou ik had gewoon nog 20 jokers' en hoe is het met jou??

'He Paul haal even een wijntje voor me, krijg je 3 jokers van me,.... ik heb er toch genoeg'.

'hoeveel vragen waren dat ook al weer bij de final test?, 40? hmmm,..ja red ik wel'


Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #328 Gepost op: 25-02-2007, 22:07:31 »
Hij moet vooral niet op Menno stemmen in de test :)
En, dat voordeel dat heeft ie inderdaad, maar dus? De andere kandidaten hebben 'm teruggekocht dus die hebben er zelf voor gekozen.

Ow en 20 jokers is genoeg want voor de laatste test mag je geen jokers inzetten.

Oké txs, daar had ik even niet aan gedacht  ;D

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #329 Gepost op: 25-02-2007, 22:26:21 »
Toch vraag ik me wel af wat er gebeurd zou zijn al iemand jokers zou hebben gejat (lees, Nadja zat er nog in en ging met de hele lading naar buiten  ::jaja:: ).

Het zou wel heeeeeeeeeel erg leuk zijn geweest en dan vooral om die gezichten zien van de andere kandi's.

Quotes van Nadja:

'nou ik had gewoon nog 20 jokers' en hoe is het met jou??

'He Paul haal even een wijntje voor me, krijg je 3 jokers van me,.... ik heb er toch genoeg'.

'hoeveel vragen waren dat ook al weer bij de final test?, 40? hmmm,..ja red ik wel'




 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

ik zie het zoooooo voor me
typisch Nadja  ;D ::rofl:: ::rofl::
Triomf!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #330 Gepost op: 25-02-2007, 22:31:01 »
nou, wat ik nu voor raars hoor.
dan hoor je: 'moehhh'
eva: 'dat is gewoon een waarheid als een koe'
En ja hoor, hier is nog zo iemand die gek genoeg is om dit te gaan controleren voor het geval er iets inzit ::ohno:: Het klopt! ::ok:: ::rofl::

Offline wie is de mol?

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #331 Gepost op: 25-02-2007, 23:04:12 »
Ik ga naar de redactie van WIDM schrijven.
Ik vind dat wie is de mol het hele jaar door op de tv tezien moet zijn!!! ;D
Dit is egt het topprogramma op tv. Ik wacht het hele jaar totdat er weer een nieuw seizoen op tv komt.
Ik hoop dat het gaat lukken.


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #332 Gepost op: 25-02-2007, 23:06:38 »
het hele jaar door? asjeblieft niet zeg. laat het mol-virus maar zo één keer in het jaar de kop op steken, dan houd ik de rest van het jaar tenminste nog tijd over voor andere dingen.  ::vergroot::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #333 Gepost op: 25-02-2007, 23:11:20 »
ik hoop ook voor je dat je dit niet meent. hen mailen met zon vraag zou nl niet heel goed zijn voor je imago :)
dennis for mole !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 8
« Reactie #334 Gepost op: 25-02-2007, 23:12:03 »
volledig ot maar ach ja, ik ga gewoon lekker door met peking express als een soort pleister op de wond. hahahaha. Ik betrapte mezelf er trouwens in het begin op dat ik hints zat te zoeken hoezo koekoe.  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #335 Gepost op: 26-02-2007, 00:08:49 »
volledig ot maar ach ja, ik ga gewoon lekker door met peking express als een soort pleister op de wond. hahahaha. Ik betrapte mezelf er trouwens in het begin op dat ik hints zat te zoeken hoezo koekoe.  ::rofl::

dat heb ik nou ook met andere programma's

zit je gewoon een film te kijken, zie je de weirdste dingen voorbij komen, en dan hoor je jezelf denken: das een aanwijzing, VERDAAAAAAACHT!!!

Triomf!

Offline Jaaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #336 Gepost op: 26-02-2007, 00:09:28 »
Als ik nog heel even terug mag komen op de discussie over 'of Karel de mol kan zijn of niet':

Karel kan zoieso nooit de mol zijn want: je hebt een presentator van een televisieprogramma, en de bijbehorende kandidaten. Er zijn 10 kandidaten, en 1 daarvan is de mol. Je moet niet gaan denken dat de presentator de mol is... hij hoort niet bij de kandidaten, hij presenteert het programma, en geeft de kandidaten opdrachten enzo. Iemand die niet met de opdrachten meespeelt kan ook niks saboteren. En van de executies klopt dan ook geen hout, de vragen gaan over de mol, en als je Karel als mol neemt kan er geen enkele vraag beantwoord worden...

Ik blijf nog ff bij Eva :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 8
« Reactie #337 Gepost op: 26-02-2007, 04:12:29 »
Het hele jaar door widm? :| Je merkt nu ook al dat de concentratie begint te verslappen bij het speuren naar de hints. De boog kan niet te lang gespannen zijn.
The British are not impressed.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #338 Gepost op: 26-02-2007, 08:31:05 »
je merkt idd dat de aandacht begint te verslappen.
na de allereerste afleveringen werd er tot aan de daaropvolgende aflevering volop gespeculeerd. Nu moet je op zondagavond al zoeken in welk topic er misschien nog iets bijgeplaatst is  ;)

het hele jaar door is misschien een beetje veel. De aandacht gaat verslappen omdat mensen ook nog tijd voor wat anders willen hebben, dus de kijkcijfers worden minder.

Toch vind ik het idee van WIDM 2008 nog wel heeeeeeel erg ver weg klinken  :-\\
Triomf!

Offline Ezzie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #339 Gepost op: 26-02-2007, 13:48:13 »
Hallo,

Na al tijden aan het meelezen te zijn wil ik toch ook even iets kwijt. Iets wat mij in een ander tv programma is opgevallen.

Toevallig 2 weken geleden yourin travel hotlist gezien?? Daarin was Renate een reis aan het maken. Op een gegeven moment kon ze aan een soort kabelbaantje hangen en dan naar beneden abseilen.....Renate ging dit ZONDER PROBLEMEN doen.....Terwijl ze het abseilen in wie is de mol absoluut niet wou doen....in tranen en wel......???? Je zou nu zeggen Renate is DE MOL...maar ja Inge heeft ook wel een punt...en tsja Paul ook en Eva ook... ::rofl::

Toen ik voor de eerste keer las over dit seizoen Wie is de Mol zei ik gelijk (naar een foto in een tv-gids kijkend) Eva is de mol!!
Altijd bij je eerste ingeving blijven he!! hahaha met een hele grote twijvel maar doen dan he!

Groetjes!!! ::zwaai::