Auteur Topic: Muzikale hint 8  (gelezen 18900 keer)

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #40 Gepost op: 23-02-2007, 16:36:08 »
Kan net zo goed op Inge en Paul slaan;

Zij eten hun tor niet op en hebben dus een recept voor een ramp gekookt

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #41 Gepost op: 23-02-2007, 17:51:22 »
Hoe heet dat daar op dat eiland  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lo

  • Forumlid
Karel verspreekt zich en verklapt dat Eva de mol niet is
« Reactie #42 Gepost op: 23-02-2007, 18:19:43 »
8) 1e foutje van Karel in de series van WIDM - oei...  8)

Hij zei in het radio interview dat Eva totaal onnodig de verkeerde tor opat, nl. het mannetje die enorm goor is inderdaad. Het vrouwtje is heerlijk. :-*

Tsja, de mol doet dit zichzelf echt niet aan en pakt het vrouwtje en gaat dan die zo geroemde Heldenrol spelen. Geen kandidaat die dit ziet of hoort of mee heeft geproefd. De mol is op elk vlak vrij van een gore hap, pakt Eva precies de verkeerde! De zoveelste rode kaart als mol dus voor Eva. ::joehoe::

Ik hoor de verwoede Eva aanhang al roepen dat ook dit gespeeld en bijelkaar gelogen is door Karel of dat Eva Karel op het verkeerde been wilde zetten of dat ze weer eens blunderde maar het wordt nu wel heel gekunsteld als Eva het nog is... ::vergroot::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel verspreekt zich en verklapt dat Eva de mol niet is
« Reactie #43 Gepost op: 23-02-2007, 18:51:02 »
Sorry hoot Lo. Leuk bedacht maar ik vind het wel dikke onzin dat Karel zich hierin versproken heeft... Het is maar hoe je het bekijkt ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Karel verspreekt zich en verklapt dat Eva de mol niet is
« Reactie #44 Gepost op: 23-02-2007, 19:22:47 »
Op welk excuus beroep jij je dan?

gespeeld en bijelkaar gelogen door Karel
Eva zet Karel op het verkeerde been
blunder van Eva

Nogal gekunsteld allemaal lijkt me, wat is dan de verklaring want meer kan ik niet bedenken???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel verspreekt zich en verklapt dat Eva de mol niet is
« Reactie #45 Gepost op: 23-02-2007, 19:29:08 »
Sorry, maar hier geloof ik niet in.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #46 Gepost op: 23-02-2007, 21:43:45 »
Baby, you and me
Sounds like a recipe
For Disaster


Recept? Eten? Renate Paul-ingen

... EVA is dus de MOL! ...

Dus.... *PROEST* (waarom doen die smileys het nou nooit als ik ze het hardst nodig heb?) *rolt ogen*
Laten we jabberen.

Offline nicole61

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #47 Gepost op: 23-02-2007, 22:06:02 »
De eerste twee zinnen van het liedje zijn: I aint gonna make the same mistake twice'.
Eva eet wel de eerste tor, maar niet de tweede.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Karel verspreekt zich en verklapt dat Eva de mol niet is
« Reactie #48 Gepost op: 23-02-2007, 22:28:21 »
Sorry, maar hier geloof ik niet in.

Uhm ik denk dat je dan kiest voor
A gespeeld en bijelkaar gelogen door Karel ???

Welk excuus kan er anders voor zijn? Het is altijd link als mensen over WIDM gaan spreken die de mol al kennen, je floept er zo wat uit en de interviewer begon voor Karel verrassend over een torrenopmerking uit WIDM 2006 dus die was duidelijk even niet op zijn hoede   ::)en zei dat Eva totaal onnodig de "duizendvoudig smeriger mannetjestor" opat.  :-[

Leek me totaal niet gespeeld door Karel en waarom ook liegen en manipuleren, lijkt me niks voor hem!
 ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #49 Gepost op: 24-02-2007, 03:00:02 »
Baby, you and me
Sounds like a recipe
For
Disaster



+ het verhaaltje van Karel is volgens mij een extra aanwijzing + Admiral Freebee.

Vrije Bij oftewel insekt, Admiraal = op het water, dit slaat op de watertor.
Baby you and me, zijn de twee watertorren, een mannetje en een vrouwtje volgens Karel.
Tezamen zorgen zij voor een mislukking, geen geld in de pot.

Nou blijf ik stug bij Eva dus ik denk dat Paul en Inge een stinkend mannetje kregen en Eva heeft een heerlijk vrouwtje verorberd - dat hele verhaal van Karel is geen verspreking maar een aanwijzing hoe het zit met die torren en waarom Paul en Inge hem niet aten.

Wat bij Eva gewoon niet klopt is : als ze eerst dat mannetje heeft gegeten dat zo goor zou zijn en ze is gewoon kandidaat dan heb je toch die vieze smaak al in je mond en is het een kwestie van even doorbijten en gauw wegspoelen, dat doe je dan toch voor 3000 euro. En als die eerste echt al zo goor is dan krijg je heus die hele tor er niet in maar stop je gewoon meteen, zeker met het vooruitzicht er twee te moeten eten, dan laat je het toch meteen al zitten. Wat is dan de zin om toch die eerste tor helemaal te eten.

Voor mij zit er gewoon een luchtje aan...letterlijk en figuurlijk  :)


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2007, 10:17:47 »
Wat bij Eva gewoon niet klopt is : als ze eerst dat mannetje heeft gegeten dat zo goor zou zijn en ze is gewoon kandidaat dan heb je toch die vieze smaak al in je mond en is het een kwestie van even doorbijten en gauw wegspoelen, dat doe je dan toch voor 3000 euro. En als die eerste echt al zo goor is dan krijg je heus die hele tor er niet in maar stop je gewoon meteen, zeker met het vooruitzicht er twee te moeten eten, dan laat je het toch meteen al zitten. Wat is dan de zin om toch die eerste tor helemaal te eten.

Jij kiest dus ook voor antwoord A van t rijtje

gespeeld en bijelkaar gelogen door Karel
Eva zet Karel op het verkeerde been
blunder van Eva

Gaat er bij mij echt totaal niet in. In het interview bleek ook dat de vrouw van Karel dit allemaal leest, mevrouw, geeft u even door dat hij dit nooit meer mag doen  ::rofl::?

Wat bij Eva verder heel erg klopt is die eerste tor, daar was ze al zo ver mee dat ze die doorslikte, na die ervaring aan een 2e beginnen is onlogisch maar het nut om toch die eerste tor helemaal te eten is duidelijk: het kon makkelijk dat 1 der andere kandidaten er 1 hadden gegeten en dan was het geld in de pot!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #51 Gepost op: 24-02-2007, 18:18:49 »
ik vind hem wel duidelijk linken naar Eva, zij beslist wel of niet die tweede te eten....


en in het interview: tja, als je die snuif (diep inhaleren) van karel hoort als die presentator over Eva begint..net alsof hij even moet gaan opletten wat ie moet antwoorden daarop.

sounds like a recipe --> klikt als een goed recept maarja ik mag er maar eentje eten

en dat ze met het mannetje begint terwijl het vrouwtje te verorberen is en dat heeft Karel dus ook nog gezegd..het is een goede mollenstreek van eva, toch?
« Laatst bewerkt op: 24-02-2007, 18:24:53 door Lola-aapje »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2007, 21:29:49 »
Draaiboek van Wie is de Mol is een recept voor de afleveringen.

De draaiboeken hadden duidelijk een rol deze aflevering en we zagen Inge eromheen dralen...

Voor mij is dit gewoon weer een link naar Inge.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #53 Gepost op: 24-02-2007, 21:59:36 »
en dat ze met het mannetje begint terwijl het vrouwtje te verorberen is en dat heeft Karel dus ook nog gezegd..het is een goede mollenstreek van eva, toch?

Lijkt me dan een totaal zinloze molactie die alleen Eva zelf kwelt ::schaam::. En de mol maakt het zich liefst zo gemakkelijk mogelijk en gaat zeker geen kokhalzende toeren uithalen als dat geheel onnodig is :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #54 Gepost op: 24-02-2007, 22:03:27 »
Lijkt me dan een totaal zinloze molactie die alleen Eva zelf kwelt ::schaam::. En de mol maakt het zich liefst zo gemakkelijk mogelijk en gaat zeker geen kokhalzende toeren uithalen als dat geheel onnodig is :-X

ah, hihi, ik bedoelde eigenlijk dat ze dan juist het vrouwtje at, en dat karel inderdaad het omdraait in het gesprek, hm ik blijf gewoon hopen dat eva de mol is.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #55 Gepost op: 24-02-2007, 22:38:15 »
Het punt voor mij is : ik heb Eva helemaal niet zien kokhalzen, voor mij zag het eruit als 1 grote act, spelen dat iets heel vies is terwijl het in werkelijkheid wel meeviel.
Als iets heel vies is en je wilt het toch wegkrijgen doe je dat zo snel mogelijk en niet stukje bij beetje waardoor het langer duurt en je jezelf langer kwelt met die smaak in je mond.

Ik zag Eva die tor eten en ik had meteen het gevoel dat we vréselijk voor de gek werden gehouden.

Ik dacht ook dat er misschien geklooid was met die andere torren, dat ze misschien een afstotelijk luchtje erop hadden gesmeerd of zo. Dan ga je het ook niet eten.

En nu komt Karel in het radio-interview vertellen dat er mannetjes en vrouwtjes zijn en dat de een 1000 x goorder is dan de ander en dat er een stelletje op Eva's bordje lag. Dat had ik zelf nooit kunnen bedenken en in de uitzending is het volgens mij niet verteld, of ik moet iets heel erg gemist hebben.

Ik kan dat niet anders interpreteren als een regelrechte aanwijzing naar hoe het in werkelijkheid zat met die torren en waarom 2 mensen er niet eens aan beginnen.
OK, 1 van hen zou de mol kunnen zijn, maar die ander is dan nog altijd een fanatieke kandidaat, die zelfs een joker heeft over gehad voor de pot.

En hoe je het ook wendt of keert, Eva zat op de sleutelpositie, wel of geen geld in de pot. Er was geen vooraf afgesproken tijd, het was heel gemakkelijk om af te blazen op een voor de mol voordelige positie (om dus op de sleutelpositie te komen).
Geen ja/geen nee is moeilijker te regisseren, maar niets is wat het lijkt bij de mol, voor hetzelfde geld is het spel 3 x over gemoeten vanwege cameraproblemen of weet ik wat.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muzikale hint 8
« Reactie #56 Gepost op: 24-02-2007, 23:33:41 »
Ik luister het interview nu net: Karel is echt stoer 8) ::jaja::