Auteur Topic: Molfandag 2007 dvd  (gelezen 88357 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #140 Gepost op: 20-04-2008, 21:27:56 »
Niet om het een of ander, maar als ik Reinald was, zou ik uit mezelf al komen met terugstorten.

Maar dan heeft niemand de beelden...... :-\\


Kan me overigens niet meer echt herinneren of ik hem nou wel of niet besteld had. Betaald in elk geval (nog) niet, dus waar praat ik eigenlijk over.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #141 Gepost op: 20-04-2008, 22:04:05 »
Ik vind het een beetje vreemd dat de RN-crew niet een keertje belt, voor meer informatie.. Maar dat zal wel aan mij liggen.. ???

De DVD hoef ik in ieder geval niet te hebben! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #142 Gepost op: 20-04-2008, 22:07:17 »
Ik vind het een beetje vreemd dat de RN-crew niet een keertje belt, voor meer informatie.. Maar dat zal wel aan mij liggen.. ???

De DVD hoef ik in ieder geval niet te hebben! :)

Volgens mij staan wij totaal los van die gehele DVD. Wij hebben dr niks mee van doen omdat hij die DVD niet vanuit ons maakt maar vanuit zichzelf  ::jaja:: :)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #143 Gepost op: 20-04-2008, 23:00:35 »
Volgens mij staan wij totaal los van die gehele DVD. Wij hebben dr niks mee van doen omdat hij die DVD niet vanuit ons maakt maar vanuit zichzelf  ::jaja:: :)

Klopt, maar het zijn wel de leden van RN die de dupe zijn van het wanbeleid van Reinald. En dan kan je als staff zijnde best een keer de stap nemen om een telefoontje te plegen, zeker als het telefoonnummer bij de crew (of iemand daarvan) bekend is. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #144 Gepost op: 20-04-2008, 23:20:27 »
Klopt, maar het zijn wel de leden van RN die de dupe zijn van het wanbeleid van Reinald. En dan kan je als staff zijnde best een keer de stap nemen om een telefoontje te plegen, zeker als het telefoonnummer bij de crew (of iemand daarvan) bekend is. :)

De RN crew heeft bij die vorige editie al heel veel achter Reinald aan gezeten. Zoveel zelfs dat we er zelf helemaal gek van werden. ::niet-ok:: Toen vorig jaar er weer sprake was dat hij weer een nieuwe dvd zou uitbrengen hebben we gezegd dat we verder niks meer te maken wilden hebben met die dvd. Het is zijn actie en zijn verantwoordelijkheid. Daarbij was het bij veel mensen bekend hoe het het jaar daarvoor was gegaan met die dvd. Dus men was gewarschuwd. Het enige dat is toegestaan is dat hij 'm via de molfabdag mocht verkopen. (Dus niet meer via deze site bv.) Vind het dus ook niet fair van je Arco dat je dit weer bij de RN crew legt. ::niet-ok::

Daarnaast bestaat de RN crew helemaal niet meer. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #145 Gepost op: 21-04-2008, 15:23:49 »
ik ben dus echt te goed van vertrouwen geweest  :-\\
maar ik dacht echt; vorige keer was 'ie ziek, en als hij nu aan een nieuwe begint is hij dus beter en komt die dvd dit keer wél op tijd.

maar we wachten het maar weer af.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #146 Gepost op: 21-04-2008, 15:38:02 »
De RN crew heeft bij die vorige editie al heel veel achter Reinald aan gezeten. Zoveel zelfs dat we er zelf helemaal gek van werden. ::niet-ok:: Toen vorig jaar er weer sprake was dat hij weer een nieuwe dvd zou uitbrengen hebben we gezegd dat we verder niks meer te maken wilden hebben met die dvd. Het is zijn actie en zijn verantwoordelijkheid. Daarbij was het bij veel mensen bekend hoe het het jaar daarvoor was gegaan met die dvd. Dus men was gewarschuwd. Het enige dat is toegestaan is dat hij 'm via de molfabdag mocht verkopen. (Dus niet meer via deze site bv.) Vind het dus ook niet fair van je Arco dat je dit weer bij de RN crew legt. ::niet-ok::

Daarnaast bestaat de RN crew helemaal niet meer. ::ohno::

Het is me nu een stuk duidelijker, dit wist ik ook niet. Het was niet de bedoeling om jullie aan te vallen, want heb alleen maar goede woorden voor jullie over. Mijn oprechte excuses.. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #147 Gepost op: 21-04-2008, 16:12:18 »
nou, ik heb weer gebeld.

hij zit in het buitenland.
de dvd komt er aan (met een paar weken...), maar omdat hij heel slecht is komt er ook een terugstortregeling.
dus we krijgen de dvd (hopelijk) en het geld terug.
op hoop van zegen dan maar.
en zo niet zal ik wel weer bellen.

Raar hoor dat ie alleen zo reageert als mensen erom vragen.. Dit hoort ie uit zichzelf te zeggen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #148 Gepost op: 21-04-2008, 16:57:19 »
nou, ik heb weer gebeld.

hij zit in het buitenland.
de dvd komt er aan (met een paar weken...), maar omdat hij heel slecht is komt er ook een terugstortregeling.
dus we krijgen de dvd (hopelijk) en het geld terug.
op hoop van zegen dan maar.
en zo niet zal ik wel weer bellen.

Van wie z'n geld zal ie in het buitenland zitten ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #149 Gepost op: 22-04-2008, 13:57:30 »
Niet van dat van mij.

Hoewel: voor 5 euro kun je van hieruit best een paar uurtjes in het buitenland overleven.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #150 Gepost op: 23-04-2008, 12:35:09 »
nou, ik heb weer gebeld.

hij zit in het buitenland.
de dvd komt er aan (met een paar weken...), maar omdat hij heel slecht is komt er ook een terugstortregeling.
dus we krijgen de dvd (hopelijk) en het geld terug.
op hoop van zegen dan maar.
en zo niet zal ik wel weer bellen.

OK Lau, goed gedaan ::ok:: we wachten het maar weer af dan ...

Niet om het een of ander, maar als ik Reinald was, zou ik uit mezelf al komen met terugstorten.

Maar dan heeft niemand de beelden...... :-\\

Het zou dan gaan om het vrijgeven van de beelden én het terugstorten.
2024: wie is de Mol?

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #151 Gepost op: 16-05-2008, 22:26:00 »
maar we wachten het maar weer af.

Bijna 4 weken verder, heeft er nog iemand iets gehoord? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #152 Gepost op: 16-05-2008, 22:47:23 »
Ik had hem dus niet besteld. Maar Colsto (of hoe heet ie ook weer)? is WEL zijn belofte nagekomen. Zijn DVD is inmiddels al een paar keer bekeken. En kostte dat nou zoveel moeite om het te monteren, kopieren en te verspreiden?

Staat in schril contrast tot wat Reinald nu heeft nagelaten. Ja, de eerste keer was er een acceptabel excuus. De tweede keer zou ik er als ik Reinald was, niet eens meer aan zijn begonnen.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #153 Gepost op: 17-05-2008, 00:28:46 »
Ik had hem dus niet besteld. Maar Colsto (of hoe heet ie ook weer)? is WEL zijn belofte nagekomen. Zijn DVD is inmiddels al een paar keer bekeken. En kostte dat nou zoveel moeite om het te monteren, kopieren en te verspreiden?

En Lutek en ik komen ook onze beloftes na, om voor alle fans vele dvd's te kopiëren. Ik snap Reinald echt niet hoor, vind het ontzettend asociaal! ::niet-ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #154 Gepost op: 17-05-2008, 14:47:00 »
Bijna 4 weken verder, heeft er nog iemand iets gehoord? ::)

Ik heb hem onlangs nog proberen te bellen maar ik hoor niet eens een beltoon. Heb het er ook al met Lau over gehad. Heb jij nog iets gehoord Lau?
2024: wie is de Mol?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #155 Gepost op: 17-05-2008, 20:17:02 »
En Lutek en ik komen ook onze beloftes na, om voor alle fans vele dvd's te kopiëren.
Arco, zoals je weet staat dat buiten elke discussie. ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #156 Gepost op: 20-05-2008, 19:01:35 »
Ik heb hem onlangs nog proberen te bellen maar ik hoor niet eens een beltoon. Heb het er ook al met Lau over gehad. Heb jij nog iets gehoord Lau?

ik heb van jou gehoord dat 'ie onbereikbaar is, ik heb verder niks geprobeerd nog.

maar ik ga een dezer dagen weer bellen, en voor mijn part zet ik zijn huistelefoonnummer hier gewoon neer, zal 'm leren...

maar eerst maar weer ff bellen, hier is geen enkel excuus meer voor  >:( >:(

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #157 Gepost op: 22-05-2008, 14:32:21 »
Jah, ik heb maar één nummer van hem en dat is telkens weer onbereikbaar ... :-\\
2024: wie is de Mol?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #158 Gepost op: 22-05-2008, 15:33:14 »
Hij heeft ook een profiel op Hyves. 'k Zie dat Nevermind al een krabbel heeft gestuurd over de dvd.
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #159 Gepost op: 22-05-2008, 16:33:24 »
Hij heeft ook een profiel op Hyves. 'k Zie dat Nevermind al een krabbel heeft gestuurd over de dvd.

klopt, maar dat is al minstens een maand geleden. en daar is geen reactie op gekomen.