Auteur Topic: Kandidaten WIDM 9 bekend!  (gelezen 162927 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #360 Gepost op: 14-12-2008, 16:24:57 »
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn, dat een kandidaat die eruit vloog op de manier van Paul op meerdere kandidaten heeft gestemd (spreiden), en daardoor niet gelijk één kandidaat van zijn lijstje af kan strepen...
Tell me what your telescope says

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #361 Gepost op: 14-12-2008, 16:45:04 »
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn, dat een kandidaat die eruit vloog op de manier van Paul op meerdere kandidaten heeft gestemd (spreiden), en daardoor niet gelijk één kandidaat van zijn lijstje af kan strepen...

Dat is waar, maar langs de andere kant zou dat dan willen zeggen dat alle andere kandidaten (toen nog een stuk of 7) ofwel allemaal op de goede mol zaten  (als ze maar voor 1 persoon gingen) ofwel allemaal zodanig goed gespreid hadden dat ze nog voldoende vragen juist beantwoordden over de mol. Ik denk dat je - ook al heb je gespreid - toch altijd voordeel kunt halen uit het terugkeren in het spel omdat je weet welke personen minder kans hebben om de mol te zijn.
2024: wie is de Mol?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #362 Gepost op: 14-12-2008, 17:50:36 »
Precies. Als er nog zeven kandidaten in het spel zitten. En jij spreidt tussen 2, of misschien zelfs 3 kandidaten en vliegt er dan uit. Dan mag je er toch vanuit gaan dat geen van die 2 of 3 de mol is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #363 Gepost op: 14-12-2008, 19:09:42 »
het stukje staat al een tijd in het archief, maar wou dit zinnetje uit een interview met Anton jullie toch niet onthouden  ;);

Citaat
,,Ik vind het jammer dat ze er zo veel energie insteken. Onze geheime aanwijzingen kunnen daardoor alleen maar tegenvallen.’’

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #364 Gepost op: 14-12-2008, 23:02:25 »
Dan moeten de aanwijzingen bijzonder cryptisch en nauwelijks oplosbaar, maar wel heel duidelijk gebracht worden (zoals de muz. hints). Als er misschien ergens een soort van code zou kunnen zitten, dan pluizen we natuurlijk zo veel mogelijk na, in de hoop die code te vinden. En dan komen er allemaal nep-codes en -theoriën en vinden we aan het eind dat er zo weinig inzat en vragen we ons af waarom die Titanic niet als officiële hint wordt genoemd.
The British are not impressed.