Poll

Welk wam land gaan ze na toe in aflevering 4 ?

Portugal (terug na het land van Seizoen 3)
Spanje
Griekenland (Van het ene probleem land na het andere.)
Italië. (Even daar de vuile was ophangen.)
China (Het land van de rijzende zon)
Ander land

Auteur Topic: Wat wordt (evt.) het volgende "mol"-land?  (gelezen 39472 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wat wordt (evt.) het volgende "mol"-land?
« Reactie #140 Gepost op: 31-01-2012, 21:47:28 »
Haha, die western-backstage-foto's zijn weer een feest der herkenning. Ben ik ook geweest..hihi in de Saloon onder andere. Heel gaaf daar.
Trouwens, zoals Giusto al zei: Andalusië is sowieso fantastisch! Krijg nóg meer zin om te kijken.  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Giusto

  • Forumlid
Re: Wat wordt (evt.) het volgende "mol"-land?
« Reactie #141 Gepost op: 31-01-2012, 21:50:07 »
Ik denk dat je over het algemeen, maargoed dat weet ik ook niet zeker in malaga en die kant van spanje de al iets oudere Nederlanders tegen komt.. daarmee bedoel ik dan dat er niet zoveel 16-25 jarige zullen zijn ten opzichte van de andere kant..

Het is Benidorm niet  ;)

Er zijn meer dan genoeg jongeren daar, ook al is het geen Blanes, Lloret etc. Maargoed, ze zullen daar ook niet heen gaan, Almería is qua omgeving interessanter voor een Mol en veiliger qua aantal Nederlanders.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Wat wordt (evt.) het volgende "mol"-land?
« Reactie #142 Gepost op: 1-02-2012, 11:59:17 »
Ik zat vorig jaar zomer tussen Malaga en Almeria in. Daar is toen die Nederlandse toeriste verdwenen en na 18 dagen weer teruggevonden. Ook een goede mollenstreek  ;). Aan de kust kwam je wel Nederlanders tegen, in het binnenland, waar wij zaten, bijna niemand. Hoe dan ook, het is fijn dat het toch nog zolang geheim is gebleven.

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: Wat wordt (evt.) het volgende "mol"-land?
« Reactie #143 Gepost op: 3-10-2020, 21:52:36 »
Ik zou het niet erg vinden moesten ze tegen alle verwachting in gewoon in IJsland blijven. Er moet toch nog meer te zien zijn ginder dan we nu al hebben gezien. We moeten nu ook weer niet te verwend gaan doen. Vind het soms zelfs een beetje spijtig dat ze de laatste jaren niet gewoon in één land blijven maar blijkbaar hebben veel mensen constant nood aan een nieuwe prikkel om niet af te haken. Denk trouens

Misschien trekken ze dan toch niet naar het warmst denkbare land, kan iets met de Vikingen te maken hebben. Ik zou het zelf nog altijd tof vinden als ze naar Denemarken trekken. Maar denk dat ze meer gaan kiezen voor iets contrasterends. Een warmer land dus.

Maar goed, als we onze fantasie de vrije loop mogen laten gaan. 't Is hier al eerder voorbij gekomen, maar ik zou ze richting Italië sturen. Meer bepaald Toscane, Elba en misschien wel doortrekken naar Rome en als we dan toch daar zijn waarom ook niet Vaticaanstad, voor de lol en de rooksignalen. Stel je voor: Ja! Er is witte rook! De Mol is bekend! Of winnaar natuurlijk. Zou onvergetelijk zijn, en eindelijk een waardige afsluiter i.p.v. het altijd zomaar droog te vertellen wie de Mol is. Vorig jaar was de montage daarbij ook wel goed maar het kan nog veel spectaculairder.

Daarbij nam Marit ook nog eens afscheid van Dio met Ciao! Ze zei letterlijk: "Ciao Dio, goeie reis schat." Stel dat ze naar Italië trekken, word ik helemaal gek. Dan vlieg ik regelrecht in tunnel Marit. Haha Dus op hoop van zege!

En anders hoop ik nog altijd dat het Cyprus is, al is het maar voor die mooie koperhint die in 't verschiet ligt in aflevering 12.5!

Goed voorspeld Elba haha