man, wat blijven ze dom spelen.
Je hebt 4 stemmen nodig op 1 persoon, je hebt een bondje van 4. Waarom in godsnaam wissel je je doelwit als nummer 1 van je bondje al gaan stemmen is?
Zo kom je nooit aan 4.
Daarna als er na 3 stemmen al 3 personen genoemd zijn, hebben ze idd nog een kans om 2X 4 te halen maar Sylvia begint direct: als ik gekozen word, kelder ik de stemming. Maar dan wel boos zijn als Harry en Ilias hetzelfde doen. Natuurlijk willen die ook geen duel spelen. (en als Sylvia niet van doelwit gewisseld, hadden ze 4 stemmen op Harry gehad. Dan was het Harry of Jamie geweest maar ik denk dat beiden de andere had gekozen en Jamie zou naar huis gegaan zijn.
Sylvia heeft haar hand ook serieus verspeeld, eerst de mannen opsteken om op Jamie te gaan én daarna liegen dat je er niets mee te maken hebt. Je hebt het begonnen verdorie.
Ik ben ook dat heel gedoe van mannen tegen vrouwen beu. Het feit dat er vooral vrouwen uitgegaan zijn, ligt niet aan de mannen maar aan Sylvia
1) Zij begonnen als eerste met een vrouwenbondje
2) Esther is naar huis gestuurd door Sylvia
3) Greetje is naar huis gestuurd door Sylvia
4) Sylvia wou Jamie in de gevarenzone
5) Sylvia liegt over feit 4
6) Sylvia wisselt de stemming nadat één deel van haar bondje al gestemd heeft.
7) Sylvia roept heel luid dat zij de stemming keldert als zij als doelwit wordt gekozen

Sylvia vergeet dat de mannen de meerderheid hebben en haar zo weg kunnen sturen.
Ik had wel te doen met haar afscheid, ze was echt wel emotioneel maar ze had beter moeten spelen dan dit.