Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130072 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2013, 19:39:51 »
Lekker rustig in deze tunnel. Maar ze is toch echt de mol ::jaja::. Heel stiekem ;D.
Typetje Hadewych Oh wacht die was niet de mol, dus perfect als mol!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2013, 20:14:15 »
Typetje Hadewych Oh wacht die was niet de mol, dus perfect als mol!
ze zou op dit moment de perfecte mol zijn. Bijna niemand verdenkt haar en ze brengt geen geld binnen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2013, 20:15:28 »
Ik sta bij de ingang van deze tunnel. Het is dat ik niet zo vroeg naar binnen durf te stappen na aflevering 1.

Maar ik zou het heel leuk vinden als ze de Mol is!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2013, 20:52:18 »
Ik sta bij de ingang van deze tunnel. Het is dat ik niet zo vroeg naar binnen durf te stappen na aflevering 1.

Maar ik zou het heel leuk vinden als ze de Mol is!  ::ok::

Als je kijkt naar wie de AVRO in beeld heeft gebracht tijdens de uitzending zijn Tania en Paulien het minst in beeld geweest, of in ieder geval is er van hen het minst bijgebleven (op het 'ik-voel-het-in-mijn-kut-incident' van Paulien na).

Perfect op dit moment om de mol nog niet duidelijk naar voren te brengen.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2013, 21:23:11 »
Waarom begon ze zo hard te gillen dat "Je hebt die 500 toch al! Het had het dubbele kunnen zijn". Dat is compleet niet waar. Als ze meer geld geraden zouden hebben dan dat er fouten waren gemaakt, hebben zouden ze niks meer overhebben! Dat is onzin, dus een zeer onopvallende molactie tegenover het TV-kijkend publiek.
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2013, 21:50:36 »
zit nu defintief in dit tunneltje!
en weer ondergronds......

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2013, 22:06:49 »
Verdacht ik eerst wel maar nu niet meer. het is niet verdacht als je complotjes gaat sluiten. toch is Tania hier constant mee bezig. Waarom zou je zoveel moeite doen voor maar een klein beetje meer vertrouwen?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2013, 22:08:28 »
Ik begin haar steeds verdachter te vinden, ze doet echt wel rare dingen soms en is met iedereen van alles aan het delen. Maar mijn gevoel zegt dat ze toch niet de mol is  ;) Tja, morgen nog eens kijken en ik ga haar goed in het oog houden!

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2013, 22:18:01 »
Verdacht ik eerst wel maar nu niet meer. het is niet verdacht als je complotjes gaat sluiten. toch is Tania hier constant mee bezig. Waarom zou je zoveel moeite doen voor maar een klein beetje meer vertrouwen?

Ze probeert iedereen te 'helpen' door te zeggen op wie ze heeft gestemd, zodat mensen haar niet gaan verdenken. Als ze de mol is heel slim.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2013, 22:19:30 »
Ik zit bij de ingang van 3 tunneltjes. Welke te kiezen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2013, 22:21:08 »
Ik zit bij de ingang van 3 tunneltjes. Welke te kiezen...
Die van Tania. Daar zit ik ook, en ik heb wat taarten van G-root meegenomen.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2013, 23:22:23 »
Die van Tania. Daar zit ik ook, en ik heb wat taarten van G-root meegenomen.

Haha, waar ze al niet goed voor zijn.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2013, 01:34:54 »
*D*N blijft ook na de priesterhint stug in de Tania tunnel zitten

oh hoor ik daar dat er taart is?  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2013, 18:15:07 »


Dit moment snap ik niet. Wordt haar laserpak gertriggerd door afbuiging van laserlicht via haar haar. Of drukt ze op een knop; even daarvoor heeft ze de spiegel in haar andere hand.

Later zie je bijvoorbeeld dat Carolien gewoon door laserstralen (op haar benen) heen loopt.

Dus de vraag is hoe dat laserpak precies werkt.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 06:30:26 door Avogadro »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2013, 18:22:11 »


....Dus de vraag is hoe dat laserpak precies werkt.
Heb er ook zo mijn vragen bij. Zie Kees topic.
Bij de 1 zit er vertraging in bij het uitgaan van de lichten (Joep), de ander wordt op de benen geraakt en lijkt het licht niet uit te gaan (Janine). Bij de ander juist wel?
De sensoren zitten in het pak, dus als een laserstraal contact maakt daarmee; klaar/duidelijk.
Maar staan er ook mensen vd productie bij met een afstandsbediening indien iemand ergens anders wordt geraakt? ;D

Heul vreemd.

Omnia vincit amor

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2013, 18:23:39 »
Ik zag dat idd bij Carolien, die straal flitste recht op haar rug en ze kwam er gewoon mee weg!  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2013, 20:48:36 »
Ik zag dat idd bij Carolien, die straal flitste recht op haar rug en ze kwam er gewoon mee weg!  ::rofl::
::rofl:: Zal wel een man bij de knoppen hebben gezeten ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2013, 22:06:41 »
Nog even over opdracht 1 van aflevering 1.
In de locatie topic zijn ze al achter de startlocatie van Tania gekomen. Nu heb ik even gezocht en heb ik ook de eindlocatie gevonden. Dit is volgens google maps maar op 24 minuten lopen van haar start locatie. En maar 8 minuten lopen van de kerk waar ze in eerste instantie heen gaat. Aangezien het erop lijkt dat ze al redelijk snel naar de eerste kerk toegaat vraag ik me af wat ze de overige 20 minuten heeft gedaan? Wanneer je bij de eerste kerk aankomt en dit blijkt niet de locatie te zijn dan open je toch nog een envelop lijkt mij. En om dan op een plek te stranden van maar 24 minuten van je startlocatie te eindigen vind ik verdacht.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2013, 23:09:26 »
Voor deze week toch weer op Tania gestemd in de Wie is de Mol? poll. ::zon::

Nog geenszins een tunnel maar:
  • Ik heb bij haar tot nu toe geen enkele ook maar enigzins overtuigende kandidaatsreactie/expressie waargenomen. Altijd mijn uitgangspunt.
  • Follow the Money en Tania heeft nog GEEN Euro in de pot gebracht.
  • Ja, ze is opvallend veel bezig met 'verbondjes' en informatie uitwisselen, echter, door met iedereen info te willen delen haal je er geen strategisch voordeel uit (wat je als kandidaat uiteindelijk wel wil) en houdt ze op deze manier juist het 'speelveld' fair. Geen mogelijkheid tot verwijt zoals Patrick Stoof dat twee jaar geleden kreeg. Het kan een slimme Molstrategie zijn.
  • De edit. Tania is nog niet heel nadrukkelijk in beeld geweest, behalve een aantal biechts in afl. 2. Waar ze wel in beeld komt is dit met akties die kandidaats zijn of lijken. Het gunnen van vrijstellingen die € 1000,- op kunnen leveren, bij de geldvlaggetjes zit ze bijna niet in de montage en wat we wel zien en horen is dat ze afleiding gaat zijn voor Joep om het spel te helpen (Paulien daarentegen wordt nadrukkelijk in beeld gebracht als ze wordt afgeschoten). Ook haar tactiek om veel informatie te delen, als Mol of niet, zit heel duidelijk en bewust in de montage. Iets wat op het eerste gezicht onmols lijkt. De edit dus.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 16:50:01 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2013, 00:04:50 »
Nu heb ik even gezocht en heb ik ook de eindlocatie gevonden. Dit is volgens google maps maar op 24 minuten lopen van haar start locatie. En maar 8 minuten lopen van de kerk waar ze in eerste instantie heen gaat. Aangezien het erop lijkt dat ze al redelijk snel naar de eerste kerk toegaat vraag ik me af wat ze de overige 20 minuten heeft gedaan? Wanneer je bij de eerste kerk aankomt en dit blijkt niet de locatie te zijn dan open je toch nog een envelop lijkt mij. En om dan op een plek te stranden van maar 24 minuten van je startlocatie te eindigen vind ik verdacht.
Ja, maar dan ga je er wel van uit dat ze in een rechte lijn direct overal heen is gelopen. Misschien liep ze eerst nog een rondje om de kerk, omdat ze een deur zocht. En nadat ze daar weg werd gestuurd is ze misschien teruggelopen, of in cirkeltjes een grote weg gezocht.
The British are not impressed.