Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130427 keer)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #300 Gepost op: 7-02-2013, 14:43:07 »
Zal nog even wat aarde in deze tunnel strooien.
Ff over die afvaller van nu. Roodshow hint lijkt wel erg naar Tania te wijzen. De sample die is gebruikt is dezelfde als die van de wikipagina. Het nummer is geschreven in haar geboorte jaar, en de B kant van het nummer heet songbird. http://www.songbird.me/#artists/tania-kross-502c4992f1dd7400020009f2
Het enige wat me tegenhoud is de ogenhint.
Maar met hoe ze er naast zit in de testen....
Zou wat zijn als ze eruit vliegt

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #301 Gepost op: 7-02-2013, 21:31:17 »
Dag Tania.  :\'(
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #302 Gepost op: 7-02-2013, 21:33:37 »
 :\'(  :\'(  ::niet-ok:: ::zwaaisip::

Nee Tania, ik ga je missen! Je was de leukste kandidaat van dit seizoen!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #303 Gepost op: 7-02-2013, 21:35:52 »
Zag dit niet aankomen, maar ach: WIDM zit vol met verrassingen  :) Jammer, bleek ze eindelijk tot inkeer gekomen te zijn en verstandig te gaan spreiden, bam, ligt ze eruit. Tis een hard spel WIDM  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #304 Gepost op: 7-02-2013, 21:36:46 »
Wie is de mol 2013 zonder Tania...hoe zal dat bevallen? Zij was geweldig, grappig, erg leuke kandidate. Heeft mij echt positief verrast.

Edit: opmerkelijk: in haar lijstje van verdachten zat volgens mij niet Kees. Dat maakt de kans op zijn molschap dus weeral groter...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #305 Gepost op: 7-02-2013, 22:33:21 »
Sneu voor haar dat ze in toch wat mineur zo het spel moest verlaten.  ::ohno::
Met de tactiek die ze hanteerde was het natuurlijk sws een wonder dat ze zover gekomen is, alles bij elkaar genomen. Maar je zag duidelijk de verslagenheid bij haar toen ze de pot kwijtgeraakt was en ook al begrijp ik ergens de reacties van de anderen wel, toch vond ik het wel erg sneu voor haar.

Temeer daar ze daarna ook meteen als eerste het rode scherm kreeg (hoewel dat misschien de lijdensweg wat verkortte..) Jammer, ik heb toch wel erg om/met haar moeten lachen.

Dank voor je deelname Tania.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #306 Gepost op: 7-02-2013, 22:35:22 »
Is Avogadro veilig uit z'n ingestorte tunnel gekomen?  :P
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #307 Gepost op: 7-02-2013, 22:35:58 »
Is Avogadro veilig uit z'n ingestorte tunnel gekomen?  :P

Hij is opvallend stil  :P
No Milk today???

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #308 Gepost op: 7-02-2013, 22:36:28 »
Vond het wel lullig van Kees en Daniël om het op zo'n manier te doen, vond het echt heel sneu voor Tania. En dan ook nog eruit, haar deelname eindigt inderdaad niet heel tof. Sorry Tania, had je zoveel meer gegund!  :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #309 Gepost op: 7-02-2013, 22:38:32 »
Vond het wel lullig van Kees en Daniël om het op zo'n manier te doen, vond het echt heel sneu voor Tania. En dan ook nog eruit, haar deelname eindigt inderdaad niet heel tof. Sorry Tania, had je zoveel meer gegund!  :(

Ik weet niet of het echt geld is, maar ik zou ook behoorlijk boos zijn als iemand zo met mijn geld om zou gaan. Vooral als het om 10.000 euro gaat.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #310 Gepost op: 7-02-2013, 22:38:57 »
Vond het wel lullig van Kees en Daniël om het op zo'n manier te doen, vond het echt heel sneu voor Tania. En dan ook nog eruit, haar deelname eindigt inderdaad niet heel tof. Sorry Tania, had je zoveel meer gegund!  :(

Ik had ook absoluut met haar te doen, ze vond het echt verschrikkelijk.
Maar net als Kees en Daniel had ik ook exact zo gehandeld. Hard, maar wel de realiteit (en het is WIDM, dus dan test je juist iemand op zo'n manier)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #311 Gepost op: 7-02-2013, 22:40:00 »
Ik had ook absoluut met haar te doen, ze vond het echt verschrikkelijk.
Maar net als Kees en Daniel had ik ook exact zo gehandeld. Hard, maar wel de realiteit (en het is WIDM, dus dan test je juist iemand op zo'n manier)

Precies. Het was een goede test. Maar wel sneu voor Tania.
No Milk today???

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #312 Gepost op: 7-02-2013, 22:40:44 »
Ik had ook absoluut met haar te doen, ze vond het echt verschrikkelijk.
Maar net als Kees en Daniel had ik ook exact zo gehandeld. Hard, maar wel de realiteit (en het is WIDM, dus dan test je juist iemand op zo'n manier)

Ik snap dat je kwaad bent als iemand zo met geld omgaat, snap ik, en WIDM is een hard spel. Maar ze hadden toch niet hoeven wachten tot Tania de pot niet meer kon vinden, en alle moed had verzameld om het de groep te vertellen? Ze was er echt kapot van..

Was er dan aan tafel over begonnen..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #313 Gepost op: 7-02-2013, 22:41:14 »
Zal je beelden in slow motion nog flink wat keren bekijken! *zoals P.C. voorspelde*

Heb erg om je gelachen!
Dank voor je "Topperdeflop", Dun Dun Dun Dun Dun Dun Dun Dun", "Borrelnootjes" en o.a. je "energie-ontploffing" nadat je uit de kuil met de olifant reed... Hilarisch en zalig!
Ik blijf lachen!  ::ok::

TY!
Omnia vincit amor

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #314 Gepost op: 7-02-2013, 22:43:10 »
Ik snap dat je kwaad bent als iemand zo met geld omgaat, snap ik, en WIDM is een hard spel. Maar ze hadden toch niet hoeven wachten tot Tania de pot niet meer kon vinden, en alle moed had verzameld om het de groep te vertellen? Ze was er echt kapot van..

Was er dan aan tafel over begonnen..

Maar is het niet lulliger als ze aan tafel zouden zeggen 'Zeg Tania, weet je eigenlijk wel waar de pot is..?' en haar op die manier voor het blok zetten? Waarschijnlijk zou ze eerst zeggen 'in mijn tas die op slot zit!' en dan de envelop tevoorschijn halen... Kweenie hoor.
No Milk today???

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #315 Gepost op: 7-02-2013, 22:45:09 »
Maar is het niet lulliger als ze aan tafel zouden zeggen 'Zeg Tania, weet je eigenlijk wel waar de pot is..?' en haar op die manier voor het blok zetten? Waarschijnlijk zou ze eerst zeggen 'in mijn tas die op slot zit!' en dan de envelop tevoorschijn halen... Kweenie hoor.

Nouja, ze hadden beter kunnen zeggen dat ze de pot hadden gevonden. Maar nu moest ze ook nog eens de moed verzamelen om het te vertellen. Vond het wel heel sneu, ze hadden er haar beter gelijk mee kunnen confronteren.

Ooh, wat ga ik Tania missen.  :( Met haar grappige opmerkingen, geweldige kandidate!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #316 Gepost op: 7-02-2013, 22:48:00 »
Wel raar dat ze de pot pas één of twee dagen later tevoorschijn toverden ipv meteen. Precies toen het samenviel met de opdracht van de penningmeester. ::vergroot::

Ik vind het ook jammer dat Tania eruit is. En lullig van die pot en dat ze vaak verkeerd is begrepen, bijv. bij de bootopdracht. Ze was echt een serieuze en fanatieke kandidaat!
Tell me what your telescope says

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #317 Gepost op: 7-02-2013, 23:02:23 »
Ik vond het ook zielig voor Tania. Het leek wel of ze bijna moest huilen. Vond ik echt lastig om te zien! Als ik Daniël was geweest, dan had ik Tania even apart genomen en haar dan aan de tand gevoeld. Scheelt Tania stress en wie weet kan je haar nog wat informatie ontfutselen...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #318 Gepost op: 7-02-2013, 23:28:16 »
Ik hoop alleen dat dat gedoe met het geld geen invloed heeft gehad op haar concentratie bij de test. Jammer dat Tania eruit is, ze was mijn mol, maar wel vanaf aflevering 3 pas.

Had echt met Tania te doen, toen ze zo sip voor zich uit zat te kijken in die bus.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #319 Gepost op: 8-02-2013, 00:01:36 »
Nouja, ze hadden beter kunnen zeggen dat ze de pot hadden gevonden. Maar nu moest ze ook nog eens de moed verzamelen om het te vertellen. Vond het wel heel sneu, ze hadden er haar beter gelijk mee kunnen confronteren.

Ooh, wat ga ik Tania missen.  :( Met haar grappige opmerkingen, geweldige kandidate!

Wellicht hadden ze inderdaad aan tafel, in bijzijn van de groep, een opmerking kunnen maken als "Zeg Tania, mis jij niet iets?" Maar als Kees of Daniël de mol is, dan wist één van hen dat die penningmeesteropdracht eraan zat te komen. Dus óf Kees als mol heeft die envelop uit haar broek weten te zakkenrollen en in de bus op de grond laten vallen. Als niemand die envelop had opgemerkt, had iemand van de productie die envelop alsnog terug kunnen halen. In dat geval is Daniël niet de mol. Of Daniël heeft die envelop weten te zakkenrollen, gedaan alsof hij hem op de grond heeft gevonden en in opdracht van de crew dit met Kees gedeeld. Maar de mol wil geen geld terug brengen in de groep, dus schrijft dit voor mij Daniel ook af als mol.

En Tania haar humor ga ik heel erg missen. Voor WIDM kende ik haar niet, maar wat een leuke vrouw is zij!