Auteur Topic: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!  (gelezen 34786 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #60 Gepost op: 19-06-2013, 22:37:38 »
2005: Victoria -> Marc Marie (fout)
2006: Toine -> Milouska (goed)
2007: Nadja -> Inge (goed)
2008: Georgina -> Dunya -> Edo (fout)
2009: Anniek (fout)
2010: Hind -> Kim (goed)
2011: Karin -> Soundos -> Art (fout)
2012: Liesbeth (fout)
2013: Kees (goed)


met alle respect maar heb je soundos NA karin nog als mol verdacht?
als 1 iemand in alle seizoenen niet de mol kon zijn was het soundos toch of zie ik dat verkeerd?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #61 Gepost op: 19-06-2013, 22:40:07 »
2005: Lottie>Yvon (goed)
2006: Liz> Frederique (fout)
2007: Nadja> Inge (goed)
2008: Georgina> Edo (fout)
2009: Anniek (fout)
2010: Kim> Sanne (fout)
2011: Karin (fout)
2012: Hadewych> Anne marie (goed)
2013: Paulien (fout)


Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #62 Gepost op: 20-06-2013, 07:01:14 »
2009: Jon goed
2010 Kim goed (vanaf afl 5)
2011 Karin fout
2012 Hadewych goed  ::hypocriet::
2013 Tania --> Paulien fout

Van eerdere seizoenen wist ik de mol al, door de openingsopdracht van seizoen 9  :(

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #63 Gepost op: 20-06-2013, 14:59:59 »
Seizoen 11--> Afl. 1 Pepijn :o Art  ::ohno::
Seizoen 12--> Afl. 1 Liesbeth  :o  ::ohno::
Seizoen 13--> Afl. 1 Tania  :o Carolien  :o Kees  ::jaja::
Seizoen 14 gaat vast beter  ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 14-08-2013, 17:28:52 door JPMOL »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #64 Gepost op: 21-06-2013, 23:45:49 »
2005: Lottie (fout)
2006: Roderick (fout)
2007: Eva (fout)
2008: Dennis (na aflevering 1) (goed)
2009: Viviënne > Jon (na aflevering 9) (goed)
2010: Sanne > Kim (op de dag van de finale) (goed)
2011: Patrick (al sinds afl.1 in het lijstje maar heb zwaar zitten twijfelen tussen hem, Art en Pepijn) (goed)
2012: Liesbeth > Anne-Marie (vanaf aflevering 8 ) (goed)
2013: Paulien > Kees (Was na aflevering 2 gelijk voor mij duidelijk door DE hint) (goed)

Maar eh, was tot 2008 nog geen fanantieke kijker.  ::tandpastasmiley::
En ik denk ook dat ik  het zonder de fora het nog steeds elk jaar fout zou hebben (m.u.v. Dennis en Patrick).

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #65 Gepost op: 23-06-2013, 00:09:27 »
Het is een beetje wat als ''goed'' beschouwd wordt. Als ik het in de finale pas goed heb, is dat dan wel goed?

anoniem 24971

  • Gast
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #66 Gepost op: 10-08-2013, 12:57:57 »
2009: Jon goed
2010 Kim goed (vanaf afl 5)
2011 Karin fout
2012 Hadewych goed  ::hypocriet::
2013 Tania --> Paulien fout

Van eerdere seizoenen wist ik de mol al, door de openingsopdracht van seizoen 9  :(

Hadewych? Nee, dat was Anne-Marie toch?

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #67 Gepost op: 10-08-2013, 21:17:10 »
Het is een beetje wat als ''goed'' beschouwd wordt. Als ik het in de finale pas goed heb, is dat dan wel goed?

Het is in ieder geval niet fout...

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #68 Gepost op: 10-08-2013, 21:37:17 »
Hadewych? Nee, dat was Anne-Marie toch?

Let op de " ::hypocriet::" smiley  ;) :P

Offline lprofactory

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #69 Gepost op: 12-08-2013, 11:55:34 »
Nou hier mijn mollen en vanaf wanneer ze de hoofdverdachten waren.
1-4 (wist ik al voor ik begon te kijken :( )
5 Yvon (goed) (was in aflevering 1 al verdacht bezig, maar in 3 was het gewoon te duidelijk (trein-opdracht en Brad Pitt))afl.1-2-3
6 Milouska (goed)( -1000€ bij memory sure... )afl.1
7 Inge (goed) ( geen letters bij letteropdracht en de foute keuze bij het abseilen )afl.2
8 Dennis (goed) ( in aflevering 1-2-3 onverdachte fouten, en daarna vage acties ) afl.4-5
9 Jon (goed)   ( kon geen topito's verdelen ) afl.1
10 Kim (goed) (de enige die überhaupt verdacht was)afl.1
11 Art (fout) (Tunnelvisie, ik vond Patrick ook verdacht, maar Art.....)
12 Liesbeth (fout) (ik verdacht Liesbeth & Anne-Marie vanaf het begin, but chose the wrong one :( )
13 Kees (goed) (Bij het bungeejumpen gaat het helemaal fout, en bij het dictee laat hij tim kiezen, bij het springen kiest hij jokers )afl.3
7 op 2 :p

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #70 Gepost op: 14-08-2013, 16:05:19 »
Nou hier mijn mollen en vanaf wanneer ze de hoofdverdachten waren.
1-4 (wist ik al voor ik begon te kijken :( )
5 Yvon (goed) (was in aflevering 1 al verdacht bezig, maar in 3 was het gewoon te duidelijk (trein-opdracht en Brad Pitt))afl.1-2-3
6 Milouska (goed)( -1000€ bij memory sure... )afl.1
7 Inge (goed) ( geen letters bij letteropdracht en de foute keuze bij het abseilen )afl.2
8 Dennis (goed) ( in aflevering 1-2-3 onverdachte fouten, en daarna vage acties ) afl.4-5
9 Jon (goed)   ( kon geen topito's verdelen ) afl.1
10 Kim (goed) (de enige die überhaupt verdacht was)afl.1
11 Art (fout) (Tunnelvisie, ik vond Patrick ook verdacht, maar Art.....)
12 Liesbeth (fout) (ik verdacht Liesbeth & Anne-Marie vanaf het begin, but chose the wrong one :( )
13 Kees (goed) (Bij het bungeejumpen gaat het helemaal fout, en bij het dictee laat hij tim kiezen, bij het springen kiest hij jokers )afl.3
In je profiel staat dat je 14 bent, ben je dan begonnen met widm kijken op je 5de :o?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #71 Gepost op: 14-08-2013, 17:19:32 »
[Niet echt nuttige info alert]
WIDM 1: Wist ik al
WIDM 2: Wist ik al
WIDM 3: Wist ik al
WIDM 4: Wist ik al
WIDM 5: Wist ik al
WIDM 6: Viel ik pas aflevering 9 in en had nog geen hoofdverdachte
WIDM 7: Mijn allereerste hoofdverdachte was Sander Lantinga! Want de mol heeft altijd een andere kleur en Sander had een andere kleur bed ???
Nou ja, die was het dus niet, dus toen werd het al snel Renate, want die was verdacht met niet zo verdacht als Nadja ::jaja:: Toen kwam de gebarenhint, die ik eerst ook nog verkeerd begreep, maar Inge was het dus. vanaf aflevering 7/8 of zoiets
WIDM 8: Eerst was het natuurlijk die gezellig overkomende Edo, maar in aflevering 4 was de kluiscode 1106. Toen was al snel 1+1+0+6=8, dus moest Dennis met z'n Ik-Acht-bordje het wel zijn.
WIDM 9: Na wat afstrepen kwam ik al snel uit op Rick of Viviënne, maar tegen aflevering 5, 6, 7, werd het toch al meer Anniek maar in de finale van aflevering 8/9 kwam ook Jon erbij. Tot de laatste secondes bleef ik twijfelen tussen die twee.
WIDM 10: Arjen! was het tot aflevering 5/6 en in aflevering 5/6/7 was het Sanne, maar na o.a. de kettingen (7) werd het Kim.
WIDM 11: Nadat het eventjes HORACE was, werd het in aflevering 3 Patrick, waar ik al heel snel heel zeker van was :D
WIDM 12: Dio(1/2), Hadewych(2 t/m 6),Tim(7/8) en uiteindelijk toch Anne-Marie na aflevering 8
WIDM 13: Na Paulien, maar ik kon na aflevering 3 kon ik echt niet meer onder Kees uit (na aflevering 2 wist ik het stiekem al, maar wou ik niet toegeven)
WIDM Junior 1: Ik ben halverwege afgehaakt, maar toen ik het 2 jaar later terugkeek wist ik nog dat Sioux mijn hoofdverdachte was :-[
Sabotage: Finaal de mist in bij
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nooit goed gezeten.
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #72 Gepost op: 14-08-2013, 17:36:07 »
Dus eigenlijk ben jij er helemaal niet zo goed in, in dat mollenjagen :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #73 Gepost op: 14-08-2013, 17:43:26 »
Dus eigenlijk ben jij er helemaal niet zo goed in, in dat mollenjagen :P
Nou, ik ben een betere molloot dan mollenjager, maar ik zit toch meestal uiteindelijk wel goed :)
Was jij beter?
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #74 Gepost op: 14-08-2013, 18:18:03 »
Ik was er zo van overtuigd dat ik hier al een keer had gereageerd, maar niet dus. Hierbij mijn lijstje :).

Ik ben dus niet zo goed in mollenjagen, zoals je wel zult zien. (seizoen 1 tot en met 3 heb ik later teruggekeken, vanaf seizoen 4 volgde ik het live)

Seizoen 1: ik heb Deborah echt nooit verdacht, ik zat voornamelijk op Wilmie en Robin
Seizoen 2: Nico verdacht ik een beetje, maar Sigrid verdacht ik meer
Seizoen 3: ik wist van tevoren dat George de mol was, maar John en Jantien vond ik ook erg verdacht doen
Seizoen 4: Ron en René waren voor mij megaverdacht, Elise vond ik de leukste kandidaat (ik verdacht haar daarom niet)
Seizoen 5: Isabelle en Sander verdacht ik enorm, Yvon niet echt (waarom niet? vraag je je later af)
Seizoen 6: Frédérique is lange tijd mijn hoofdverdachte geweest, Milouska verdacht ik niet, maar vond ik wel enorm irritant
Seizoen 7: het eerste seizoen dat ik enorm actief was op een forum, de gebarenhint verpestte voor mij het seizoen (er kwam immers onomstotelijk vast te staan wie de mol was), maar daarvoor verdacht ik Dick erg (zie mijn nickname)
Seizoen 8: Dennis heb ik nooit verdacht, ik zat voornamelijk op Edo en Patrick
Seizoen 9: ik vond Rick en Anniek erg verdacht, Jon veel minder (al heb ik nooit geloofd dat hij van tevoren niet wist dat hij mol zou zijn)
Seizoen 10: ik verdacht Hind en Erik, later kwam ik wel bij Kim uit (Frits heb ik nooit verdacht, ik vond hem zo irritant dat ik alleen maar hoopte dat hij eruit zou gaan)
Seizoen 11: Soundos en Art vond ik erg verdacht, Patrick veel minder
Seizoen 12: tot het eind toe zat ik op Liesbeth
Seizoen 13: vrij snel zat ik op Kees, die voor mij overduidelijk was (wel deels met dank aan dit forum)
Junior: ik vond de serie echt te kinderachtig om serieus te volgen (heb dus meer ter kennisgeving gekeken), maar vond Naomi en Amin wel gelijk verdacht
Sabotage: vind ik hier eigenlijk totaal niet bijpassen, maar ik zat wel al vrij vroeg goed

Wat valt hieruit te concluderen? Ik kijk vooral naar wie ik leuk / aardig vind. Vind ik iemand aardig, dan valt degene op de een of andere manier vrij snel af in mijn mollenlijstje (ik wilde bijv. niet dat Elise de mol zou zijn, omdat ik haar de leukste kandidaat vond). Andersom geldt het niet, als ik iemand echt verschrikkelijk vind, dan hoop ik alleen maar dat degene er snel uitgaat (bijv. Milouska en Frits Sissing). De keren dat ik meteen goed zat was dit deels door het forum of echt verdachte acties (die we tegenwoordig helaas amper meer in beeld zien).

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #75 Gepost op: 14-08-2013, 20:43:17 »
Sabotage: Finaal de mist in bij
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nooit goed gezeten.

Ik weet ook gewoon zeker dat ze bij NET5 van de 3 finalisten wat Mol actie's in het spel gestopt hebben, Zoals Sylvia die 'zomaar' even de enveloppen omwisselden en toevallig met sleutels i.p.v. amuletten naar buiten uit de tempel liep. Ik weet ook 100% zeker dat de productie bepaald heeft wie naar huis moet i.p.v. de Saboteur... Maakt toch niet uit wie je weg stuurt want 'de saboteur' verzint er later toch wel een rede voor (of de productie)

Uiteindelijk ging de productie voor de geen die het minst verdacht was: Edit

Slim heel erg slim als je van te voren weet wie er in de finale komt, kun je ze tijdens het spel wat verdachte dingen laten doen en uit eindelijk voor de minst verdachte persoon gaan volgens de Polls van de productie op Facebook.

Vandaar dat kistje ook waar dan zo genaamd de Saboteur in zat, beetje raar.
Verder vond ik de villa met al die verborgen dingen zoals die klok wel echt heel gaaf! De opdrachten gingen ook wel. Maar als je de sabotage acties terug kijkt dan kun je ze niet alleen bij Edit plaatsen, je ziet niet dat zij dat allemaal deed zeg maar. Had even goed Hero kunnen zijn.

Maar goed dat is mijn mening over dit programma.
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #76 Gepost op: 14-08-2013, 21:30:09 »
Dit board gaat over WIDM en niet over Sabotage. Daar mag
HIER over gediscussieerd worden.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #77 Gepost op: 15-08-2013, 13:11:45 »
Ik zat elk jaar van de BN-ers goed m.u.v. 2009. Nog steeds vind ik Anniek de betere mol van toen ::rofl::. En ik moet zeggen dat ik geluk had 2 jaar geleden want ik zit lang fout en herkende Anne-Marie niet als mol. Tim moest echt gaan om in te zien dat zij het was, dus de finale nog net goed gehad indertijd. Verleden jaar had ik Kees direct al, dus dat was een slecht molspeur-jaar voor mij. Eigenlijk is het dus leuker als je steeds mis zit en pas helemaal aan het eind alles inziet ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #78 Gepost op: 15-08-2013, 13:23:21 »
Daar ben ik het helemaal mee eens!  ::jaja::
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline lprofactory

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #79 Gepost op: 22-08-2013, 19:25:55 »
@D*N hahaha mensen lezen zoiets dus echt, maar nee ik ben inderdaad niet begonnen met kijken op mn 5de maar ik heb seizoen 5-9 teruggekeken zonder de mol te weten. En gelukkig ben ik toen bij 5 begonnen anders had aflevering 9.1 de lol wel verpest ;)
7 op 2 :p