Auteur Topic: Nieuwe mensen laten kennismaken met WIDM  (gelezen 8604 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe mensen laten kennismaken met WIDM
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2013, 11:17:33 »
Mijn vriend is inmiddels ook officieel molfan. :P Grappig om te zien hoe dat gaat.

Eerste seizoen dat hij een beetje keek was seizoen 11. Meerdere afleveringen gezien, maar tijdens onze vakantie dat jaar (we gaan meestal elke winter een paar weken naar de Canarische Eilanden), als ik vrijdagochtend vroeg opstond om de herhaling via BVN te kijken, bleef hij gewoon slapen.
Vorig jaar was dat al anders. Ineens vond hij dat we wel een avondje uit eten over konden slaan, om de afleveringen op BVN op donderdagavond (bijna) 'live' te kunnen zien. Oké, prima wat mij betreft natuurlijk. Hoefde ik op vrijdagochtend tenminste ook niet voor dag en dauw m'n bed uit. ;D
Dit seizoen is hij officieel 'hooked'. Een paar weken voor het begin riep hij op een dag al heel enthousiast "Oh, weet je wat binnenkort weer begint? Wie is de Mol!".  ::rofl:: Vervolgens heeft hij dit jaar geen aflevering gemist. Eventuele andere afspraken voor donderdagavond werden er zelfs voor verzet en ook hij voert inmiddels discussies met mensen op zijn werk over wie de Mol is. Ik heb hem er zelfs al op betrapt dat hij stukjes van afleveringen terug zat te kijken om aanwijzingen te checken.  8)

Het lijkt me duidelijk: een nieuwe fan voor het leven.  ::ok::



Haha, wij gaan altijd naar Thailand ergens in de winter en daar hebben ze niet overal BVN tv, zeker niet op die eilandjes, nu had manlief speciaal een nieuwsgroep download progje op zn laptop gezet en heeft alles steeds keurig meteen gedownload zodra de afl. erop stonden.

Ik zou zelfs nog wel zover willen gaan om vakantieperiode aan te passen aan de periode dat het progr. loopt, je mist toch een hoop (forum) plezier  ::love::  maar zo gek krijg ik hem toch niet.  ::rofl::