Auteur Topic: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]  (gelezen 65167 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2014, 11:45:40 »
En ik (inderdaad een 'zij') heb het forumtopic ook gevonden. Wist niet dat we een topic hadden.

Ken Supernova ook alleen via PM, en heb na de aflevering voor de finale ook geen contact meer gehad helaas.
Ik hoop dat alles OK is! Beetje griezelig.

@Tsubasa - ik kan dit weekeind ook wel een stukje doen denk ik.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #41 Gepost op: 2-04-2014, 13:19:57 »
Hoe gaat het precies in zijn werk? Wellicht kan ik ook wel helpen.

Één klein voordeel: het slotwoord van Art op de steiger kan gekopieerd worden vanuit aflevering 9 ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #42 Gepost op: 2-04-2014, 13:36:35 »
Hoe gaat het precies in zijn werk? Wellicht kan ik ook wel helpen.

Normaal gesproken stuurt Supernova een low-res versie van de aflevering + de Nederlandse teletekst ondertiteling naar iedereen met een indicatie van "jij doet het stukje tussen minuut 10 en minuut 25". Dan is er een gratis programmaatje (Subtitle Workshop geloof ik) waarin je de video en je subtitle inlaadt en je in eerste instantie domweg de Nederlandse tekst naar Engels vertaalt. Hier en daar kun je de timing van de tekstblokken wat aanpassen en soms laten ze in de teletekstondertiteling iets weg wat je bijvoorbeeld alsnog wilt toevoegen. Een stukje van 15 minuten vertalen kost mij 2-3 uur schat ik.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #43 Gepost op: 4-04-2014, 09:37:25 »
Somebody else, we don't know, was kind enough to already translate the final episode to English and subtitle it, so without further ado, here is the final episode of the season:

De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #44 Gepost op: 10-04-2014, 01:06:27 »
Is er al meer nieuws? Ik maak me best wel zorgen over haar (raar, je zorgen maken over iemand die je niet kent). Ik heb toch maar eens wat gegoogled op haar youtube-account en heb op die manier wel haar facebook gevonden, aangezien ze daarmee blijkbaar ook af en toe haar account heeft gepromoot (dus zo erg lijkt ze het dan ook weer niet te vinden dat mensen haar naam kennen). Helaas levert dat verder niet zoveel op. Blijkbaar is die facebookpagina ook meteen de enige keer dat haar naam op internet staat, dus haar privacy is nog steeds goed beschermd :P Het betekent in ieder geval dat ze niet vermist is, maar waar ze dan wel gebleven is... ??? Ik blijf het heel raar vinden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #45 Gepost op: 10-04-2014, 08:11:53 »
Heeft iemand ooit een email van haar gehad die ze vanaf huis gestuurd heeft? IP adres --> globale locatie -> telefoon nummer?

Ik had naar rouwadvertenties plus haar naam gegoogled. Gelukkig niets gevonden! (Maar ik weet niet of die standaard allemaal te googlen zijn? )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #46 Gepost op: 10-04-2014, 09:53:53 »
Is er al meer nieuws? [...] Ik heb toch maar eens wat gegoogled op haar youtube-account en heb op die manier wel haar facebook gevonden [...]

Nee helaas niets gehoord Starlight. Wel goed speurwerk, vreemd genoeg duikt er een andere achternaam op met jouw methode dan de naam die ik dacht te weten ...

En ik kan geen e-mail van haar vinden in mijn inbox highwaykind .. :(
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #47 Gepost op: 10-04-2014, 09:55:19 »
IP adres moet bekend zijn bij de admins hier op RN.
The British are not impressed.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #48 Gepost op: 10-04-2014, 09:57:11 »
Gaat het ipadres checken niet wat ver? Stuur haar een berichtje op facebook...
#teamamaimiljaarde

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #49 Gepost op: 10-04-2014, 11:35:23 »
Nee helaas niets gehoord Starlight. Wel goed speurwerk, vreemd genoeg duikt er een andere achternaam op met jouw methode dan de naam die ik dacht te weten ...
Zo'n idee had ik al, aangezien de naam die ik gevonden had niet heel vaak voorkomt en jij had gezegd dat haar naam wel veel voorkwam. Misschien dat dit ook is in verband met haar privacy, maar het is wel vreemd.

Gaat het ipadres checken niet wat ver? Stuur haar een berichtje op facebook...
Als ze wel actief is op facebook, zou ze hier ook wel actief zijn... het IP-adres checken gaat misschien wat ver, maar hoe langer ze wegblijft hoe groter de kans dat er echt iets mis is. In dat geval lijkt het me niet zo'n heel gek idee om toch maar dat soort dingen proberen te achterhalen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #50 Gepost op: 10-04-2014, 18:57:27 »
Bedankt voor de tip Starlight, ik had dit nog niet gevonden maar op deze manier heb ik wel die naam gevonden. Maar als ze al iemand is die graag ergens een verkeerde naam opgeeft, is het onmogelijk om te besluiten welke naam haar echte naam is.

Ik stuur een aantal van jullie nog een PM zometeen, misschien kunnen we samen achter meer komen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #51 Gepost op: 13-04-2014, 12:50:36 »
Ik krijg hier ook echt een beetje een naar gevoel bij. Ik ken haar ook niet, het is "maar een forum", maar ik hoop wel dat alles goed gaat daar.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #52 Gepost op: 8-07-2014, 03:34:34 »
Heeft jullie zoektocht eigenlijk nog tot resultaat geleid???

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #53 Gepost op: 8-07-2014, 12:02:48 »
Helaas, niets meer gevonden en we zijn er ook mee gestopt. Conclusie: of er is iets met haar gebeurd, of ze wil niet meer gevonden worden.

Dat was het slechte nieuws. Het goede nieuws is dat we niet hoeven te vrezen voor de toekomst van ondertitelde WIDM episodes. Een andere trouwe fan, niet van het forum voor zover ik weet, heeft deze community gemaakt: WIDM English Subs. Hier is inmiddels seizoen 8 online, volgen er nog meer en volgend jaar wordt ook het nieuwe seizoen ondertiteld.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #54 Gepost op: 8-07-2014, 13:29:39 »
Oke, dan maar hopen dat ze gewoonweg niet meer gevonden wilde worden ;)

En fijn dat er toch weer iemand wel gevonden is om jullie mee te helpen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #55 Gepost op: 9-07-2014, 16:15:03 »
Dit is toch allemaal hopelijk een storm in een glas water en geeft ze eind dit jaar gewoon weer haar super-analyses op dit forum zoals nu alweer zovele jaren...  :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: The Mole Series 14 in Hong Kong and Philippines [English subtitles]
« Reactie #56 Gepost op: 9-07-2014, 16:35:28 »
Ik hoop het!

(maar vrees dat er wat anders aan de hand is omdat ze nu nog steeds niet gereageerd heeft. Zij moet toch ook minstens 1 topic notificatie hebben ontvangen, naast berichten naar aanleiding van al ons gepuzzel en gezoek om haar via andere wegen te vinden. En omdat ze normaal altijd snel reageerde...).
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .