Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 188042 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #500 Gepost op: 20-09-2015, 10:22:10 »
Jaren geleden wilde de Avro de fandag al eens combineren met de ontknoping. Dat zagen veel mensen helemaal niet zitten, en het is toen ook niet doorgegaan. Wel is de fandag twee keer in Hilversum geweest. Of iedereen daar zo gelukkig mee was? De meningen erover waren verdeeld. De een vond het leuk, de ander miste het ''intieme'' van de Observant. Tja, je kan ook zeggen dat die te klein was, ten opzichte van de belangstelling die er is voor de fandag.

Toch keerde die terug in diezelfde Observant.

Afgelopen seizoen was er die live-ontknoping. Zelf vond ik die heel leuk om mee te maken, maar niet iedereen vond hem leuk. Mensen konden slechts op uitnodiging binnen.

Vroeg naar het Vondelpark komen was voor mij een goed alternatief, zo kon ik toch een praatje maken met Art, met de binnendruppelende kandidaten. Gelukkig zat ook het weer mee. Voor een 5e maart was het heerlijk lenteweer, gelukkig ook 's avonds. En het was droog.

Kortom: ik zie wel voordelen in een nieuwe opzet, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit helemaal niet zien zitten.

Hoe een fandag en de ontknoping eventueel gecombineerd kunnen worden? Geen idee, misschien die ontknoping uitstellen tot het weekend? Maar dan missen ze mogelijk veel kijkers, en waar zal de omroep voor kiezen?


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #501 Gepost op: 20-09-2015, 10:34:39 »
Ik denk en verwacht dat ze naar aanleiding van de panelgesprekken besloten hebben het voortaan zelf te organiseren. Daarbij kwam al naar voren dat de casual kijker het liefst een groot evenement heeft waar je vrij naar toe kunt voor het bekijken van de live ontknoping + eventueel meet en greet. En anderen waaronder ikzelf heb aangegeven de MFD zoals in de Observant fijn te vinden. De live ontknoping vind ik pas de moeite waard als je als molloot  daadwerkelijk in de studio aanwezig kunt zijn. Dat kon wel als je er snel bij was voor moltalk, dus waarom niet ook bij de live ontknoping? Want dan heb je pas echt interactie met het publiek.

Ik ben dit jaar dan ook niet bij de live ontknoping aanwezig geweest omdat ik al vreesde dat het puur bij buiten staan zou blijven. Dan zit ik toch liever comfortabel met vrienden thuis voor de buis. Tenzij je in de studio aanwezig kunt zijn. Want voor mij als TV kijker kwam het over dat iedereen buiten bij Vondel CS er puur als beeldopvulling en klapvee bij stond. Dus als dat wat interactiever kan en toch de opzet van de Observant behouden kan blijven ondanks enorme belangstelling heb ik geen problemen ermee om niet langer naar Amersfoort te kunnen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #502 Gepost op: 20-09-2015, 10:38:13 »
Ik denk en verwacht dat ze naar aanleiding van de panelgesprekken besloten hebben het voortaan zelf te organiseren. Daarbij kwam al naar voren dat de casual kijker het liefst een groot evenement heeft waar je vrij naar toe kunt voor het bekijken van de live ontknoping + eventueel meet en greet. En anderen waaronder ikzelf heb aangegeven de MFD zoals in de Observant fijn te vinden. De live ontknoping vind ik pas de moeite waard als je als molloot  daadwerkelijk in de studio aanwezig kunt zijn. Dat kon wel als je er snel bij was voor moltalk, dus waarom niet ook bij de live ontknoping? Want dan heb je pas echt interactie met het publiek.

Ik ben dit jaar dan ook niet bij de live ontknoping aanwezig geweest omdat ik al vreesde dat het puur bij buiten staan zou blijven. Dan zit ik toch liever comfortabel met vrienden thuis voor de buis. Tenzij je in de studio aanwezig kunt zijn. Want voor mij als TV kijker kwam het over dat iedereen buiten bij Vondel CS er puur als beeldopvulling en klapvee bij stond. Dus als dat wat interactiever kan en toch de opzet van de Observant behouden kan blijven ondanks enorme belangstelling heb ik geen problemen ermee om niet langer naar Amersfoort te kunnen.

Wat ik wel nog even wilde zeggen

Bij de AVROTROS wisten ze niks van panel gesprekken die waren gehouden. Blijkbaar is dat vanuit IDTV gegaan?? Besluit is zeker dus niet daarop gebaseerd.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #503 Gepost op: 20-09-2015, 10:58:58 »
Wat ik wel nog even wilde zeggen

Bij de AVROTROS wisten ze niks van panel gesprekken die waren gehouden. Blijkbaar is dat vanuit IDTV gegaan?? Besluit is zeker dus niet daarop gebaseerd.

Bedankt voor deze aanvulling. Apart dat de uitkomst van de panelgesprekken dus niet gecommuniceerd is. Want die gesprekken zijn geïnitieerd door IDTV inderdaad. (gesprekken van 7/8 mei dit jaar) Ik had verwacht dat nav die gesprekken de balans opgemaakt zou worden voor volgende activiteiten rondom wie is de mol zoals de live ontknoping.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #504 Gepost op: 1-12-2015, 18:08:22 »
De vernieuwde MolFanDag: De Wie is de Mol?-experience

Zaterdag 19 maart 2016 heb je de kans om presentator Art Rooijakkers en de kandidaten van het 16e seizoen te ontmoeten tijdens de Wie is de Mol? Experience.

Ontdek de geheimen van het televisieprogramma tijdens het Wie is de Mol? interview, waarbij het publiek de vragen mag stellen, geniet van optredens en bied mee op exclusieve Wie is de Mol? veilingitems waarvan de opbrengsten naar een goed doel gaan. Ben jij niet bang voor een uitdaging? Speel dan de Wie is de Mol? spellen, maar vergeet niet: niets is wat het lijkt!

Waar en wanneer?
Datum: Zaterdag 19 maart 2016
Locatie: TAETS Art and Event Park, Amsterdam-Zaanstad
Aanvang: 13:00 uur
Prijs: € 10,- voor AVROTROS-leden en €15,- voor niet-leden
Reserveren kan vanaf donderdag 7 januari 2016

Geen Molfandag-ontknoping-combinatie dus.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2015, 21:59:00 door Stormpie, Reden: link gefixed »
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #505 Gepost op: 1-12-2015, 18:41:22 »
Lieve help. "Wie is de Mol? Experience" Dat klinkt echt verschrikkelijk. ::rofl::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #506 Gepost op: 1-12-2015, 18:45:32 »
Leuk dat ze het uitbreiden met optredens enzo. Misschien dat ik dit jaar weer eens moet gaan :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #507 Gepost op: 1-12-2015, 18:52:41 »
Wat een origineel programma!
er was eens......

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #508 Gepost op: 1-12-2015, 18:55:43 »
Wat een origineel programma!

Realitynet is toch nog steeds nauw betrokken bij dit evenement, begreep ik uit de post van Elise op de vorige pagina?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #509 Gepost op: 1-12-2015, 19:00:14 »
Op zich lijkt het me wel leuk. Als het maar een beetje bereikbaar blijft voor mensen die ver moeten reizen. Amersfoort (en ook Hilversum) hadden als voordeel dat verreweg de meeste bezoekers niet langer dan 3 uur hoefden te reizen om er te komen.



Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #510 Gepost op: 1-12-2015, 19:03:42 »
Realitynet is toch nog steeds nauw betrokken bij dit evenement, begreep ik uit de post van Elise op de vorige pagina?

dat is wel de afspraak... We will see :)


er was eens......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #511 Gepost op: 1-12-2015, 19:32:26 »
Realitynet is toch nog steeds nauw betrokken bij dit evenement, begreep ik uit de post van Elise op de vorige pagina?

Uhm.. dat was inderdaad afgesproken toen we er waren.. Maar ze hebben nooit meer contact met ons opgenomen en ons duidelijk niet meegenomen in het proces. Ik ben hier heel verbaasd niet erg blij over. Dit gaat tegen alle afspraken in.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #512 Gepost op: 1-12-2015, 19:42:49 »
Uhm.. dat was inderdaad afgesproken toen we er waren.. Maar ze hebben nooit meer contact met ons opgenomen en ons duidelijk niet meegenomen in het proces. Ik ben hier heel verbaasd niet erg blij over. Dit gaat tegen alle afspraken in.

Veilingopbrengsten naar KiKa en alles is weer koek en ei. ;D (Serieus: vervelend! ::niet-ok::)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #513 Gepost op: 1-12-2015, 20:20:32 »
Tsja, zo gaan die dingen soms. Jammer, zeker omdat er toegezegd was dat RN de primeur zou krijgen........
Nog niet eens een bedankje van de AVRO.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #514 Gepost op: 1-12-2015, 20:31:32 »
maar.... ze hebben wel een heel origineel programma!!
er was eens......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #515 Gepost op: 1-12-2015, 20:33:13 »
maar.... ze hebben wel een heel origineel programma!!


Beter goed gejat dan slecht verzonnen, of zoiets?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #516 Gepost op: 1-12-2015, 20:56:33 »
Pac, je linkje werkt niet (en ik ben nieuwsgierig).

Ben niet zo blij dat de Avrotros zich niet aan de afspraken houdt die we die middag gemaakt hebben (en ik hou van eufemismen)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #517 Gepost op: 1-12-2015, 21:00:08 »
RN heeft de fandagen ''groot'' gemaakt. RN hoort er dus ook naar mijn mening bij betrokken te blijven.

En inderdaad: afspraken zijn afspraken.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #518 Gepost op: 1-12-2015, 21:21:41 »

Beter goed gejat dan slecht verzonnen, of zoiets?

zoiets
er was eens......

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #519 Gepost op: 1-12-2015, 21:23:55 »
Maar we wisten ondertussen toch al dat de AVRO niet houdt van afspraken... Denk aan Arjen
« Laatst bewerkt op: 2-12-2015, 11:11:25 door Koemba »