Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 187375 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #540 Gepost op: 2-12-2015, 14:15:48 »
Nu moeten we zeker nog met zijn allen lid gaan worden van de Avrotros? Mooi niet dus. ::rofl::

Zullen we de buurtbus vast vastzetten dan voor 300 man?  :P
Ja bel maar vast, dan kunnen ze misschien een paar echte bussen laten aanrukken.
Tell me what your telescope says

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #541 Gepost op: 2-12-2015, 14:49:11 »
buslijn 456 stopt voor de deur ::ok::
Ja bel maar vast, dan kunnen ze misschien een paar echte bussen laten aanrukken.

Heb even gegoogled, en dat buurtbusje kan 8 personen vervoeren - en draait op vrijwilligers.
Goede bereikbaarheid ::ok::

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #542 Gepost op: 2-12-2015, 15:28:02 »
Ik denk dat er nu meer kandidaten komen, en daar kom ik eigenlijk voor  :P . 2014& 2015 waren het er 5, is niet zo veel. Ik snap wel dat t voor molloten de Observant wel traditie is/was.

Verder zegt iedereen 'origineel programma', maar wat bedoelen jullie daarmee.., sarcasme of staat het ergens uitgebreider beschreven..?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #543 Gepost op: 2-12-2015, 15:37:21 »
Verder zegt iedereen 'origineel programma', maar wat bedoelen jullie daarmee.., sarcasme of staat het ergens uitgebreider beschreven..?

Het is zeg maar letterlijk het programma van 'onze' MFD :P
Alleen heet alles anders
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #544 Gepost op: 2-12-2015, 15:39:06 »
Zullen wij het voor de vorm gewoon MolFanDag blijven noemen? De Wie is de Mol? Experience klinkt zo stom :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #545 Gepost op: 2-12-2015, 16:04:54 »
Zullen wij het voor de vorm gewoon MolFanDag blijven noemen? De Wie is de Mol? Experience klinkt zo stom :P

Ja, het klinkt een beetje als een widm pretpark XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #546 Gepost op: 2-12-2015, 16:53:03 »
Het moet hipper, minder kneuterig wellicht.
Molfandag zegt waar het op staat maar schrikt mensen misschien af ('Molfandag?! Straks wordt het nog gezellig ook!')
Wie is de Mol? Interview is ook niet helemaal wat het is natuurlijk. Hopelijk behoudt Realitynet trouwens het privillege om goeie inhoudelijke vragen te kunnen stellen via het topic... ::jaja::
...óf niet!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #547 Gepost op: 2-12-2015, 17:04:49 »
Waarschijnlijk niet omdat ze het steeds over AVRO en niet AVRO leden hebben en daar is een groot deel niet van geregistreerd op realitynet en die willen natuurlijk ook vragen stellen ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-12-2015, 17:07:26 door Koemba »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #548 Gepost op: 2-12-2015, 17:07:42 »
De AVRO bestaat niet meer mensen... AVROTROS is het.. ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #549 Gepost op: 2-12-2015, 17:22:59 »
Lekker bezig daar bij Avrotros.  ::) Dit klinkt precies als dat Arjen Lubach verhaal. Gewoon precies het hele format van de Molfandag overnemen en zich dan vervolgens niet aan hun afspraken houden. Misschien is het molsucces ze een klein beetje naar het hoofd gestegen.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #550 Gepost op: 2-12-2015, 17:25:08 »
Staan die afspraken bijvoorbeeld niet vastgelegd in mailtjes die erover gestuurd zijn?

Dan is er toch 'bewijs'?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #551 Gepost op: 2-12-2015, 18:10:43 »
Ik denk dat er nu meer kandidaten komen, en daar kom ik eigenlijk voor  :P . 2014& 2015 waren het er 5, is niet zo veel. Ik snap wel dat t voor molloten de Observant wel traditie is/was.
Denk wel dat je die kandidaten met heel veel meer mensen moet delen ;)


Staan die afspraken bijvoorbeeld niet vastgelegd in mailtjes die erover gestuurd zijn?

Dan is er toch 'bewijs'?
Nee, we hebben geen mailtje of ander berichtje gehad na afloop, ze zouden contact opnemen, en dat hebben ze niet gedaan, ze hebben ook niet meer gereageerd op ons mailtje vorige maand, helaas.



Loezel, ik heb het vandaag eens naast elkaar gelegd en de overeenkomst met dat van Arjen Lubach is opvallend groot.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #552 Gepost op: 2-12-2015, 18:15:39 »
Hopelijk leest hier iemand van het programma mee (Art ofzo) die misschien de AVROTROS er even aan kan herinneren wat er afgesproken is. Wel mosterd na de maaltijd, maar toch.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #553 Gepost op: 2-12-2015, 18:50:19 »

Verder zegt iedereen 'origineel programma', maar wat bedoelen jullie daarmee.., sarcasme of staat het ergens uitgebreider beschreven..?

ik zei dat en dat is absoluut sarcastisch bedoeld.
er was eens......

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #554 Gepost op: 2-12-2015, 19:34:32 »
Is het een keer op een zaterdag zodat ik zou kunnen, moet het allemaal op deze manier... denk dus alsnog niet dat ik daar heen ga. Erg jammer van de Avrotros ::niet-ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #555 Gepost op: 2-12-2015, 19:36:14 »
Over het niet nakomen van afspraken gesproken:

Tijdens 1 van de Hilversum-edities kon je een grote canvas-foto winnen met jouw favoriete deelnemer. Voor zover ik weet, is die prijs nooit uitgereikt, we hebben het er nog weleens buiten het forum over gehad. Ik meen dat er wel een t-shirt is gemaakt met een foto van de winnaar van de quiz, maar dat was iets anders.  Niet dat dat het allerbelangrijkste is, maar het zegt iets over de manier waarop toen (voor zover ik me herinner was het in 2009) de fans leuke dingen in het vooruitzicht werden gesteld. Ja, er waren gebakjes met het mollogo. Leuk, maar die kon je niet bewaren........

Voor de rest: verandering hoeft niet zonder meer een verslechtering te zijn, maar kopieer dan niet 1 op 1 het programma van de Molfandagen in de Observant. Ja, er zijn optredens zo te lezen, maar zit de gemiddelde molloot daarop de wachten? In 2011 werd de organisatie weer teruggegeven aan RN, ik hoop dat ze snel inzien dat RN het veel beter kan. Natuurlijk waren er verbeterpunten: de rijen bij de kandidaten bij de meet en greet. Maar hoe kun je dat nou anders doen? De afgelopen edities vond ik dat al veel beter en geordender gaan dan voorheen.

Ik denk dat de ''gemiddelde'' molloot (wat daaronder dan ook verstaan mag worden) toch wel naar de MFD ''nieuwe stijl'' zal gaan. Al was het alleen maar omdat ''we'' ons die gezellige meeting niet zomaar laten afpakken.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #556 Gepost op: 2-12-2015, 23:33:54 »
Is het een keer op een zaterdag zodat ik zou kunnen, moet het allemaal op deze manier... denk dus alsnog niet dat ik daar heen ga. Erg jammer van de Avrotros ::niet-ok::

Dit.


Hoop dat ze nog hun excuses gaan maken..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #557 Gepost op: 3-12-2015, 14:09:24 »
Ja, het klinkt een beetje als een widm pretpark XD

Vind ik niet erg hoor, als er maar ook achtbanen zijn. ;)

Maar erg jammer en laag dit, had ik niet verwacht. Hoewel.. Hopelijk gaan ze eens achter de oren krabben, dit kun je gewoon niet maken richting RN!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #558 Gepost op: 5-12-2015, 23:28:18 »
Tussendoorvraagje om het forum een beetje op gang te houden ('t is weer rustig hier...):

Vinden jullie dat een publieke omroep dit soort evenementen zou moeten organiseren? Ik zie het 'publieke belang' er niet helemaal van in om dit door Avrotros zelf te laten organiseren.
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #559 Gepost op: 5-12-2015, 23:31:57 »
tja, of je begint een restaurant...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.