Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 187356 keer)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #560 Gepost op: 5-12-2015, 23:33:19 »
Publieke omroepen hebben toch ook ledendagen in pretparken enzo? De EO heeft de EO Jongerendag.. is een beetje hetzelfde idee?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #561 Gepost op: 6-12-2015, 00:48:48 »
Ja inderdaad. DWDD is inderdaad wel een geval van succes uitbuiten dat richting commercieel gaat. Al is 'de culinaire wereld weer populair maken' of 'mensen naar het museum brengen' wel weer een cultureel doel te noemen.
En de ledendagen  - ik vermoed dat dat vooral als motivatiemiddel geldt om leden te werven. (En bijvoorbeeld in het geval van een EO-jongerendag ook inhoudelijk.) Bij Wie is de Mol kun je zeggen dat miljoenen kijkers een land laten leren kennen cultureel verantwoord is, maar een experience voor een paar honderd man?
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #562 Gepost op: 6-12-2015, 09:38:17 »
Zoals gezegd, ik kom toch wel naar de Molfandag (zoals ik hem eigenwijs blijf noemen). Ik hoop alleen dat er geen onderscheid gemaakt gaat worden tussen leden en niet-leden, bijvoorbeeld dat leden van de omroep voorrang krijgen bij de toegang).

Voor de goede orde: ik lees nergens DAT dat gebeurt, maar als ik zie dat er twee toegangsprijzen worden gehanteerd, wordt er toch onderscheid gemaakt. 

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #563 Gepost op: 6-12-2015, 15:33:13 »
Waarom zou je betalen voor een lidmaatschap als je de TV programma's ook zonder lidmaatschap kunt bekijken?
Ja, als het het zo uitlegt is het wel weer begrijpelijk. Maar des te sneuer dat ze de Molfandag zomaar afpakken ::niet-ok::
...óf niet!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #564 Gepost op: 6-12-2015, 16:55:24 »
Ja inderdaad. DWDD is inderdaad wel een geval van succes uitbuiten dat richting commercieel gaat. Al is 'de culinaire wereld weer populair maken' of 'mensen naar het museum brengen' wel weer een cultureel doel te noemen.
En de ledendagen  - ik vermoed dat dat vooral als motivatiemiddel geldt om leden te werven. (En bijvoorbeeld in het geval van een EO-jongerendag ook inhoudelijk.) Bij Wie is de Mol kun je zeggen dat miljoenen kijkers een land laten leren kennen cultureel verantwoord is, maar een experience voor een paar honderd man?
Denk dat ze eerder een paar 1000 man willen trekken ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #565 Gepost op: 6-12-2015, 20:44:11 »
Denk dat ze eerder een paar 1000 man willen trekken ;)

Ik denk echt dat dit tegen zal gaan vallen. Mensen gaan, als ze al naar iets van widm willen gaan, liever naar de live-ontknoping dan de fandag.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #566 Gepost op: 7-12-2015, 19:31:42 »
Moedermol, dat doen wij ook hoor, proberen in gesprek te blijven ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #567 Gepost op: 9-12-2015, 15:53:42 »
Trouwens, Realitynet kan natuurlijk gewoon ontzettend z'n eigen zin doen en de week erna op zondag alsnog naar de Observant gaan. Er zijn dan wel geen meet en greet, geen veiling en geen vragenvuur, maar de gezelligheid met fans is er in elk geval wel. Of is zoiets niet haalbaar, financieel?
Of we spreken zondagmiddag gewoon af in een kroeg in Utrecht. Zo zijn we ooit ook begonnen, gaan we lekker back to basic. Misschien wat oud-kandidaten uitnodigen, Harry en Jantien vinden het misschien ook wel gezellig.  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you