Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 376773 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #120 Gepost op: 30-01-2015, 21:57:05 »
In deze aflevering zat een behoorlijke hint richting Margriet: bij de opdracht op het strand lieten ze zien dat zij bij de vraag uit welk bakje de mol vorige week iets had gepakt bij de tempel, 11 invulde (of leek in te vullen). In bakje 11 lag de zwarte vrijstelling. Laat zij die nou zelf uit bakje 11 hebben gepakt...

Ik heb het even gecheckt en je hebt helemaal gelijk. (Zou Margriet de enige zijn die zo op zichzelf gestemd lijkt te hebben? Zo ja dan lijkt het een té duidelijke hint. ::rofl::)

En we moeten het allemaal nog eens goed terugkijken natuurlijk, maar ik dacht gezien te hebben dat Margriet bij de rondleiding niet zelf met goede antwoorden komt, maar pas als die al gegeven worden. Ook is ze als er een eenmaal een goed antwoord is gegeven zeer fel voor het afkopen van de jokers. (Edit: Na goed terugkijken blijkt het toch iets anders te liggen. ::rofl::)

Leuk hoe iedereen direct na de aflevering volledig overtuigd is van zijn Mol. ;D
« Laatst bewerkt op: 30-01-2015, 22:33:48 door Heinz »

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #121 Gepost op: 30-01-2015, 21:58:46 »
vanaf aflevering 1 zat ik op haar, maar ben gaan twijfelen vanwege een aantal dingen. Net nu ik uit haar tunnel ben, lees ik hierboven een stuk of 5 berichten, en zit ik er weer in.
Weet echt niet meer wat ik met haar moet...
In ieder geval: Als ze een kandidaat is, is ze een verdraaid goede. Als ze de mol is, is ze een fantastische. Ik ben teleurgesteld als ze de finale niet haalt.  ::bravo::  ::ok::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #122 Gepost op: 30-01-2015, 21:59:30 »
Ik heb het even gecheckt en je hebt helemaal gelijk. (Zou Margriet de enige zijn die zo op zichzelf gestemd lijkt te hebben? Zo ja dan lijkt het een té duidelijke hint. ::rofl::)

En we moeten het allemaal nog eens goed terugkijken natuurlijk, maar ik dacht gezien te hebben dat Margriet bij de rondleiding niet zelf met goede antwoorden komt, maar pas als die al gegeven worden. Ook is ze als er een eenmaal een goed antwoord is gegeven zeer fel voor het afkopen van de jokers.

Leuk hoe iedereen direct na de aflevering volledig overtuigd is van zijn Mol. ;D

Behalve Lo hihi

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #123 Gepost op: 30-01-2015, 22:04:52 »
Ik verdenk margriet helemaal niet op de een of andere manier.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #124 Gepost op: 30-01-2015, 22:06:07 »
En we moeten het allemaal nog eens goed terugkijken natuurlijk, maar ik dacht gezien te hebben dat Margriet bij de rondleiding niet zelf met goede antwoorden komt, maar pas als die al gegeven worden.

Dit viel me ook al op inderdaad, samen met Martine! De mannen leken degenen te zijn die de goede antwoorden als eerste gaven, en ze wilden ook nog eens voor het geld gaan na de tweede vraag. M&M beantwoordden geen één vraag (of te laat) en wilden perse jokers wegspelen. Kga denk ik toch nog even een overzichtje maken wie bij die opdracht mols/onmols gedrag vertoonde en wie niet.

EDIT: Al vond ik Margriet bij de bootopdracht totaal niet verdacht, vooral met dat laatste pakketje, net binnen de tijd. Doe het dan in slowmotion of gooi hem gewoon naast het vlotje.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #125 Gepost op: 30-01-2015, 22:09:47 »
Maar laatste pakketje ging niet naar Geldrop toch? Want dan maakt dat voor de pot niet uit.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline DaMart

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #126 Gepost op: 30-01-2015, 22:12:41 »
Ik heb het even gecheckt en je hebt helemaal gelijk. (Zou Margriet de enige zijn die zo op zichzelf gestemd lijkt te hebben? Zo ja dan lijkt het een té duidelijke hint. ::rofl::)

En we moeten het allemaal nog eens goed terugkijken natuurlijk, maar ik dacht gezien te hebben dat Margriet bij de rondleiding niet zelf met goede antwoorden komt, maar pas als die al gegeven worden. Ook is ze als er een eenmaal een goed antwoord is gegeven zeer fel voor het afkopen van de jokers.

Leuk hoe iedereen direct na de aflevering volledig overtuigd is van zijn Mol. ;D

Ik verdacht haar eigenlijk nog niet, maar ze is na deze aflevering wel met stip gestegen op mijn mollijst ;D.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #127 Gepost op: 30-01-2015, 22:14:48 »
Margriet lijkt wel verdacht nu, idd. Ben heel benieuwd naar de analyses van de Lieg-opdracht.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #128 Gepost op: 30-01-2015, 22:15:21 »
Ik heb het even gecheckt en je hebt helemaal gelijk. (Zou Margriet de enige zijn die zo op zichzelf gestemd lijkt te hebben? Zo ja dan lijkt het een té duidelijke hint. ::rofl::)

En we moeten het allemaal nog eens goed terugkijken natuurlijk, maar ik dacht gezien te hebben dat Margriet bij de rondleiding niet zelf met goede antwoorden komt, maar pas als die al gegeven worden. Ook is ze als er een eenmaal een goed antwoord is gegeven zeer fel voor het afkopen van de jokers.

Leuk hoe iedereen direct na de aflevering volledig overtuigd is van zijn Mol. ;D
Waarom zou je als kandidaat een antwoord geven dat alleen maar op jezelf kan slaan bij de test? Intrigerend. Misschien toch eens de andere afleveringen terug kijken en zien welke antwoorden ze daar invult.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #129 Gepost op: 30-01-2015, 22:15:42 »
Heb haar nooit helemaal afgeschreven en nu komt ze weer terug bij m'n verdachten :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #130 Gepost op: 30-01-2015, 22:16:04 »
Margriet heeft meerdere verdachte dingen, maar voor mij kan het de Mol niet zijn doordat ze voor 50-75 wilde gaan vorige week bij het namen raden?

Of zou dat toch een geweldige Molactie geweest zijn omdat ze toch al zag dat dat de meerderheid niet ging halen?

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #131 Gepost op: 30-01-2015, 22:17:08 »
Maar laatste pakketje ging niet naar Geldrop toch? Want dan maakt dat voor de pot niet uit.

Echt waar? In dat geval stijgt Margriet nog een stukje op mijn lijstje.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #132 Gepost op: 30-01-2015, 22:18:36 »
Margriet heeft meerdere verdachte dingen, maar voor mij kan het de Mol niet zijn doordat ze voor 50-75 wilde gaan vorige week bij het namen raden?

Of zou dat toch een geweldige Molactie geweest zijn omdat ze toch al zag dat dat de meerderheid niet ging halen?

Ik leg het zo uit: ze wordt door veel, bijna alle kandidaten verdacht. (Bleek ook nu weer.) Door fel voor het goede antwoord te pleiten duwt ze degenen die haar verdenken juist richting het foute, én zorgt ze ervoor dat ze nadien misschien minder verdacht wordt.

Offline DaMart

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #133 Gepost op: 30-01-2015, 22:18:39 »
Margriet heeft meerdere verdachte dingen, maar voor mij kan het de Mol niet zijn doordat ze voor 50-75 wilde gaan vorige week bij het namen raden?

Of zou dat toch een geweldige Molactie geweest zijn omdat ze toch al zag dat dat de meerderheid niet ging halen?

Ik dacht juist dat ze bij die opdracht zowel bij de 30-50 als de 50-75 haar hand op stak... maar dat kan ook een aarzeling van haar geweest zijn natuurlijk.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #134 Gepost op: 30-01-2015, 22:20:28 »
Margriet heeft meerdere verdachte dingen, maar voor mij kan het de Mol niet zijn doordat ze voor 50-75 wilde gaan vorige week bij het namen raden?

Of zou dat toch een geweldige Molactie geweest zijn omdat ze toch al zag dat dat de meerderheid niet ging halen?

Ik zit nu ook op Margriet, maar wat ik daar vooral verdacht vond is het feit dat Margriet van de '50-75 clan' het 'felste' leek. Volgens mij stak Ajouad als eerste zijn hand op, Chris vond ik toch minder overtuigend dan Margriet daar.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #135 Gepost op: 30-01-2015, 22:21:11 »
Ik dacht juist dat ze bij die opdracht zowel bij de 30-50 als de 50-75 haar hand op stak... maar dat kan ook een aarzeling van haar geweest zijn natuurlijk.

Nee, ze pleitte echt voor het goede 50-75.

Citaat van: wieisdemol.net
Ajouad: "30 en 50". Rik: "Dat is mijn gevoel ook." Marlijn: "Dat denk ik ook." Viktor: "Dat is veel hoor jongens!" Margriet: "We hadden er best wel veel." Ajouad: "Ik zeg zelfs 50-75." Margriet: "Ja. Denk ik ook." Chris: "Denk ik ook." (..) Margriet: "50-75." Martine: "Ik denk een treetje lager." Ajouad: "Ik denk 50-75." Margriet: "Want we hadden er écht veel goed." (..) Art: "Nu wil ik een antwoord." Viktor: "30-50, nu stemmen." Viktor steekt zijn hand op, Martine steekt haar hand op, Carolina lijkt ook haar hand op te steken (moeilijk te zien). Ajouad, Margriet en Chris steken hun hand op voor 50-75. Rik en Marlijn (zeiden eerder 30-50) steken hun hand niet op. (..) Marlijn: "Drie tegen vijf!" Rik telt drie personen voor 50-75. Ze besluiten voor 30-50 te gaan.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #136 Gepost op: 30-01-2015, 22:25:31 »
Ik heb het even gecheckt en je hebt helemaal gelijk. (Zou Margriet de enige zijn die zo op zichzelf gestemd lijkt te hebben? Zo ja dan lijkt het een té duidelijke hint. ::rofl::)

En we moeten het allemaal nog eens goed terugkijken natuurlijk, maar ik dacht gezien te hebben dat Margriet bij de rondleiding niet zelf met goede antwoorden komt, maar pas als die al gegeven worden. Ook is ze als er een eenmaal een goed antwoord is gegeven zeer fel voor het afkopen van de jokers.

Leuk hoe iedereen direct na de aflevering volledig overtuigd is van zijn Mol. ;D
Ze riep als allereerste meteen het eerste goede antwoord toch?
Kan het me ook verkeerd herinneren
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #137 Gepost op: 30-01-2015, 22:25:51 »
Bij de eerste vraag van opdracht 1 riep Margriet volgens mij het goede antwoord. (of was het Martine? in ieder geval een vrouw)

Maar goed... goede antwoorden geven was daar niet zo mols want er werd toch voor het jokers afpakken gegaan.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #138 Gepost op: 30-01-2015, 22:26:34 »
Ze riep als allereerste meteen het eerste goede antwoord toch?
Kan het me ook verkeerd herinneren

Zou goed kunnen. In tunnelvisiemodus onthoud ik alleen de molse dingen. :P (Ik ga het nu even checken en dan dit bericht editten.)

Edit: Klopt. (Hoe hoog de Boeddha is: 40 meter.)
« Laatst bewerkt op: 30-01-2015, 22:28:49 door Heinz »

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #139 Gepost op: 30-01-2015, 22:28:01 »
Ik leg het zo uit: ze wordt door veel, bijna alle kandidaten verdacht. (Bleek ook nu weer.) Door fel voor het goede antwoord te pleiten duwt ze degenen die haar verdenken juist richting het foute, én zorgt ze ervoor dat ze nadien misschien minder verdacht wordt.

Hmm, zo kan je het inderdaad uitleggen, maar ik vind het wel een beetje gezocht. Je neemt dan toch een risico op 1000 euro in de pot.