Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 430090 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1000 Gepost op: 12-11-2015, 22:14:53 »
Het Jeugdjournaal had vandaag ook een fragment over de Mol ;D
Powned had een vergelijkbaar filmpje vanavond.
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1001 Gepost op: 12-11-2015, 22:26:18 »
Kwam ook deze tegen

Bekendmaking. Maar uhmmm zie ik nu dat Toprak niet zeker haar rode scherm heeft gezien??? *niets is wat het lijkt  ::rofl::*

https://www.facebook.com/wieisdemolhints/videos/1680616955555278/

En dit fragment

Ellie op radio2

https://www.facebook.com/Wout2Day/videos/414462132084099/

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1002 Gepost op: 12-11-2015, 22:50:26 »
Kwam ook deze tegen

Bekendmaking. Maar uhmmm zie ik nu dat Toprak niet zeker haar rode scherm heeft gezien??? *niets is wat het lijkt  ::rofl::*
Die is er uitgeknipt ;) Maar uiteindelijk was het scherm van Toprak toch een spannend momentje zo: Wie weet zouden ze wel met 11 kandidaten gaan spelen! Dan had deze bekendmakingsmanier op zijn plek gevallen...
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1003 Gepost op: 12-11-2015, 23:07:38 »
Okay dan is het wat het lijkt :D


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1004 Gepost op: 13-11-2015, 00:21:15 »
Ik hoorde een interview van Ellie op radio 1, die interviewer zei op het laatst: bent u de mol?

Zei ze: eh.... Ja. Daar ga ik natuurlijk niks over loslaten (oid)

Maar die ja was wel tussen stiltes in ;D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1005 Gepost op: 13-11-2015, 00:25:27 »
Ik zie net de herhaling van RTL Boulevard met wat interviews. Volgens mij is het weer een leuke groep kandidaten.  ::bravo::

En deze kwam ik net tegen op twitter:

« Laatst bewerkt op: 13-11-2015, 00:31:55 door Moni »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1006 Gepost op: 13-11-2015, 08:57:54 »
Jon van Eerd vandaag in de Volkskrant.

Citaat van: De Volkskrant  vrijdag 13 november 2015
Geboren Mol of het spel leren spelen?
"Een vriendin van me was heel verbolgen toen ze hoorde dat ik de Mol uit Wie is de Mol? was. Volgens haar zette het me ineens in een heel ander daglicht. Ze twijfelde zelfs of ze me nog wel kon vertrouwen. Terwijl ik steeds zei: rustig, het is een spel. Vergeet niet dat iedereen die aan het programma meedoet, een spelletje ganzenbord gaat spelen. Ik heb moeten leren hoe een goede Mol te zijn en het spel zo te spelen dat ik niet verdacht zou overkomen op de overige kandidaten. Ik heb genoten van het feit dat de groep mij zag als 'de betrouwbare'.
'Wel voelde ik een enorme druk om het goed te doen en het programma niet te verpesten. Ik wil wat dat betreft voor mezelf bij dezen een lans breken. Ik was de eerste en enige Mol tot nu toe die niet van tevoren is gekozen en ingewerkt. Ik ging op reis terwijl ik dacht dat ik een kandidaat was. Ik werd pas in de eerste aflevering gekozen als Mol.
'Dat hebben ze één keer geprobeerd en daarna nooit meer, omdat ik natuurlijk volledig in de stress schoot toen ik het hoorde.'

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1007 Gepost op: 13-11-2015, 09:16:33 »
Ik heb een paar weken geleden dat seizoen nog gezien idd en ik verbaasde met toen weer dat ze het aangedurfd hebben om tijdens aflevering 1 nog een mol aan te wijzen en die tijdens het programma een beetje wegwijs te maken in zijn rol al mol.
Ik moet zeggen dat ik vond dat hij het wel goed gedaan had toen, maar dat ik wel volledig begrijp waarom ze het nu niet meer doen ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1008 Gepost op: 13-11-2015, 14:06:14 »
Het Jeugdjournaal had vandaag ook een fragment over de Mol ;D
Powned had een vergelijkbaar filmpje vanavond.


Ja maar dat klopt niet want de Mol krijgt helemaal geen rood scherm! ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1009 Gepost op: 13-11-2015, 14:14:13 »

Art in het persbericht: “Na maandenlang zwijgen, ontkennen en soms keihard moeten liegen staan we ineens met alle kandidaten op de Dam. Wat een bijzondere start van het nieuwe seizoen! Afgelopen zomer begon ik aan mijn vijfde seizoen als presentator van Wie is de Mol? Een lustrum. En toch voelde ik, net als de rest van het team, bij de opening weer een frisse, gezonde wedstrijdspanning. Een nieuw land, nieuwe kandidaten, een nieuw seizoen. Nieuw, maar toch vertrouwd. Zo zou ik, met gepaste trots, dit 16e seizoen van Wie is de Mol? willen omschrijven.”
...óf niet!

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1010 Gepost op: 14-11-2015, 20:57:04 »
Rop Verheijen in Ik Hou Van Holland vanavond.


edit: Hij heeft zijn naam in zijn tienerjaren zelf veranderd van Rob naar Rop omdat het "hip" was kwam ik net te weten. Volgens mij mag ik hem wel.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-11-2015, 21:00:42 door xbianca »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1011 Gepost op: 23-11-2015, 13:57:14 »
Geraldine Kemper en Jan Versteegh zijn in Kaapstad. Ik zie echt 2 molkandidaten in hun, maar ze hebben beide meegedaan aan Robinson. Hoewel Anton dit altijd tegensprak, geeft Art nu toch aan dat ze niet mee kunnen doen na Robinson ( geval van Kees Boot) Ik weet niet, maar ik geloof dit. Het is te toevallig dat in 12 seizoenen met 120 bn;ers er nog 0 eerste aan Robinson hebben meegedaan en dan pas in De mol.

Ik denk dat Jan Versteegh anders sowieso al was geweest, hij schijnt een mega fan te zijn! ::love::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1012 Gepost op: 23-11-2015, 14:23:54 »
Ja ik geloof dat ook. Ik vind het wel onbegrijpelijk om zo'n statement te maken. Alsof álle Robinsonkandidaten niet WIDM geschikt zijn. Als Airen Mylene in WIDM kan, dan Geraldine en Jan toch zeker ook! En zie hoe goed Dennis het heeft gedaan, nota bene de presentator van het huidige ER.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1013 Gepost op: 24-11-2015, 13:01:07 »
Ja ik geloof dat ook. Ik vind het wel onbegrijpelijk om zo'n statement te maken. Alsof álle Robinsonkandidaten niet WIDM geschikt zijn. Als Airen Mylene in WIDM kan, dan Geraldine en Jan toch zeker ook! En zie hoe goed Dennis het heeft gedaan, nota bene de presentator van het huidige ER.

Ja echt super jammer. Zou het ook leuk vinden als Kees Boot of Jan Versteegh een keer mee zouden doen :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1014 Gepost op: 26-11-2015, 19:35:17 »
https://www.facebook.com/arjenlubach/posts/1652261248393214


Arjen Lubach is, volkomen terecht, niet te spreken over hoe de zaken omtrent Moltalk gaan. Zie bovenstaande facebook post.

Na het lezen, vind ik het echt heel erg naar voor Arjen. Er zijn gemengde reacties, mensen die het met hem eens zijn en mensen die op social media zeggen dat het concept al gewoon bestond in Amerika, dat hij het gebruikt heeft voor Moltalk. Over alles valt wat te zeggen, maar zo ga je niet met je mensen om. Slecht van de Avrotros ::niet-ok::

En Dick Jol is gearresteerd voor het slaan van een 20 jarige vrouw met een stalen buis in haar buik. Is overal op nieuwssites te lezen.

Goeie dag voor Wie is de mol haha  ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1015 Gepost op: 26-11-2015, 19:36:23 »
https://www.facebook.com/arjenlubach/posts/1652261248393214


Arjen Lubach is, volkomen terecht, niet te spreken over hoe de zaken omtrent Moltalk gaan. Zie bovenstaande facebook post.

Na het lezen, vind ik het echt heel erg naar voor Arjen. Er zijn gemengde reacties, mensen die het met hem eens zijn en mensen die op social media zeggen dat het concept al gewoon bestond in Amerika, dat hij het gebruikt heeft voor Moltalk. Over alles valt wat te zeggen, maar zo ga je niet met je mensen om. Slecht van de Avrotros ::niet-ok::

En Dick Jol is gearresteerd voor het slaan van een 20 jarige vrouw met een stalen buis in haar buik. Is overal op nieuwssites te lezen.

Goeie dag voor Wie is de mol haha  ::rofl::

Ik zag dat bericht van Arjen ook inderdaad. Vind het ook maar een rare gang van zaken.. Niet zoals we van WIDM gewend zijn..,.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1016 Gepost op: 26-11-2015, 19:56:05 »
Ik ben geen enorme Arjen fan maar dit kan echt niet, wat misselijkmakend zeg. Maar helaas werkt dat blijkbaar zo in de televisiewereld....

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1017 Gepost op: 26-11-2015, 19:56:53 »
Ik ben totaal geen Lubach fan maar dit is wel een naaistreek.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1018 Gepost op: 26-11-2015, 20:03:33 »
Wat naar zeg! ::ohno:: Ik was erbij toen Arjen op de perspresentatie van WIDM 13 enthousiast zijn plannen voor MolTalk uit de doeken deed en dan is ie drie jaar later zomaar op zo'n laffe manier opzij geschoven?! ::niet-ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #1019 Gepost op: 26-11-2015, 22:04:49 »
http://yordiyamali.com/2015/11/26/beste-arjen-lubach/

Een reactie van ik-weet-niet-wie... Waar ook wel een punt in zit als ik moet toegeven.