Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015  (gelezen 77787 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #100 Gepost op: 6-03-2015, 13:41:00 »
Margriet, was je bang dat de kandidaten je foto zouden tegenkomen op Taprobane-eiland?
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #101 Gepost op: 6-03-2015, 13:41:13 »
Mol: Heb jij zelf de molbrieven geschreven en ook de berichten van het schreeuwdictee? Zo ja: had je hints (stilzwijgend verbond) en dwaalsporen in de berichten gestopt?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #102 Gepost op: 6-03-2015, 19:56:07 »
Margriet, vanaf wanneer ongeveer werd je sterk verdacht? Hoe kwam dat denk je? Hoe voelde het om veel verdacht te worden? wat deed je daar mee? (ik weet het, veel vragen in één, maar ik vind dit allemaal heel interessante vragen)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #103 Gepost op: 7-03-2015, 11:02:15 »
Rik en Marlijn hebben jullie elkaar ooit verdacht?
Niets is wat het lijkt...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #104 Gepost op: 7-03-2015, 11:12:02 »
Mol: Wist je wat het goede aantal goed uitgedeelde tasjes (goed onthouden namen) op Taprobane eiland was? Wat was hier je molactie? (Expres voor het goede antwoord pleiten in de hoop dat de kandidaten die jou verdachten een ander antwoord zouden kiezen?)
Niet zelf het antwoord al invullen. Dan stuur je de vraag. Gewoon: wat was hier je molactie? :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joke

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #105 Gepost op: 7-03-2015, 11:13:03 »
waarom stond er een spatie tussen m acht?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #106 Gepost op: 7-03-2015, 11:30:49 »
Martine, Marlijn, Margriet, Rik: Het euroteken was dus de molactie, maar wie kwam er eigenlijk met de 4? En heeft niemand van jullie bedacht dat een rond getal (1750, 1950) misschien wel duidelijker op een geldbedrag wijst?

Kandidaten: Is er iemand in de trein op het idee gekomen om in het elektriciteitskastje naar geld te zoeken?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Joke

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #107 Gepost op: 7-03-2015, 11:41:28 »
Margriet: waarom waren je handen/vingers op de groepsfoto's vaak in een bijzondere stand?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #108 Gepost op: 7-03-2015, 11:54:04 »
Hartstikke leuk dat dit topic er weer is!
Hoe wordt nou uiteindelijk bepaald welke vragen er gesteld gaan worden?

Vraag van mij:

Wie had er in aflevering 7 eigenlijk uit moeten gaan? (misschien combineren met dezelfde vraag voor afl. 3)

Offline Rallymitchel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Trust Nobody"
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #109 Gepost op: 7-03-2015, 11:55:39 »
Crew: Wie zouden er zijn afgevallen in aflevering 3, en wie in aflevering 7?

Margriet: Had je door dat je zo erg verdacht was in de groep?

Rik: Hoe kon het dat je die camera niet in elkaar kreeg tijdens de 'rode lijnen' opdracht, terwijl je normaal altijd met camera's werkt bij de NOS?

Crew: Zat er nog een aanwijzing in de reclame/mobiele nummer van de bioscoopopdracht?

Vraag aan alle kandidaten: Wat was de leukste ervaring die je hebt opgedaan met wie is de mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #110 Gepost op: 7-03-2015, 11:57:32 »
Niet zelf het antwoord al invullen. Dan stuur je de vraag. Gewoon: wat was hier je molactie? :)

Ik denk dat JP die de vragen stelt het gedeelte tussen haakjes in eerste instantie ook wel weglaat, maar het is een suggestie om door te vragen als Margriet misschien een wat vaag antwoord geeft, omdat ze het misschien niet meer zo goed weet.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #111 Gepost op: 7-03-2015, 12:38:54 »
Aan Margriet: Heb je geprobeerd zelf in het vliegtuig terecht te komen naar Bentota?

Aan crew: Was Art's voorstel aan Rik voor de groepsvrijstelling ook een brief van de mol?

Aan Evelien / Carolina: Jullie kenden elkaar al van vroeger, hebben jullie elkaar ooit verdacht?

Aan crew: Voor het seizoen is genoteerd door een journalist dat de volgorde van bekendmaking van de kandidaten een betekenis zou hebben. Is dit tijdens de persbijeenkomst inderdaad door jullie gezegd en wat was de betekenis van de volgorde?

Aan Art: In de serie heb je meerdere keren erop gehamerd: WIDM speel je alleen. Wat vond je ervan dat de kandidaten dit jaar massaal in tweetallen het spel gingen spelen?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #112 Gepost op: 7-03-2015, 13:36:36 »
Rik: Hoe kon het dat je die camera niet in elkaar kreeg tijdens de 'rode lijnen' opdracht, terwijl je normaal altijd met camera's werkt bij de NOS?
Maar die sluit hij daar natuurlijk niet zelf aan. Daar hebben ze schakeltechnici voor.
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #113 Gepost op: 7-03-2015, 16:13:13 »
Waarom was er nu bij de ontknoping een andere opstelling (3 kandidaten naast elkaar) dan aan het einde van aflevering 9 waar Rik naast Art staat en daar tegenover Marlijn en Margriet?
Waarom ging Rik in afl. 10 (live) van Art af zitten zodat we meteen aan tafel al wisten wie de mol was?

Zoals door andere molloten al opgemerkt zit de mol altijd direct naast Art. Maar daar gingen nu alleen Marlijn en Margriet zitten >:(. Rik stond notabene met meer dan 50% 1e in de verdenkingen...

Was wel een beetje jammer weer, drie grote spoilers op rij in de finaleweek, allemaal door dit soort knullige regie ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #114 Gepost op: 7-03-2015, 16:15:27 »
Margriet: waarom waren je handen/vingers op de groepsfoto's vaak in een bijzondere stand?
Goeie vraag ::ok::

waarom stond er een spatie tussen m acht?
Volgens mij om de hint M met 8 letters dus Margriet heeft 8 letters. Martine en Marlijn bijv. niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joke

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #115 Gepost op: 7-03-2015, 16:23:53 »
ik denk ook dat hij naar Margriet verwees, maar in de uitleg van de afleveringstitels werd helemaal niet naar de spelling-met-spatie verwezen. Was het dan toch een typfoutje?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #116 Gepost op: 7-03-2015, 16:27:00 »
Volgens mij om de hint M met 8 letters dus Margriet heeft 8 letters. Martine en Marlijn bijv. niet.

De 8 ging om de krakeling, wat in de Vakantiekiekjes-Opdracht het lievelingskoekje van de Mol bleekt te zijn. Een krakeling heeft de vorm van een acht. Volgens mij de enige afleveringstitel die hier niet gevonden was  :)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #117 Gepost op: 7-03-2015, 17:25:55 »
Weet niet of deze vraag al gesteld is, ben hem zelf niet tegen gekomen.

Margriet: Je hebt gezegd dat je de kamer-switch van Martine naar Chris, nooit had gemaakt als je de mol niet was? Waarom als mol zijnde wel? Wat was je tactiek hier achter?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #118 Gepost op: 7-03-2015, 17:59:20 »
De 8 ging om de krakeling, wat in de Vakantiekiekjes-Opdracht het lievelingskoekje van de Mol bleekt te zijn. Een krakeling heeft de vorm van een acht. Volgens mij de enige afleveringstitel die hier niet gevonden was  :)

Ik heb die hint hier wel ergens eens zien passeren hoor. Maar vraag me niet meer waar of wie. ::rofl::

Offline Deniesss95

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #119 Gepost op: 7-03-2015, 18:02:21 »
Ik heb de volgende vragen. Ik weet niet of ze al gesteld zijn, maar hoe meer dezelfde vragen hoe belangrijker de vraag natuurlijk :p.

crew: wanneer beginnen jullie met voorbereidingen voor een nieuw seizoen?

kandidaten: hoeveel vrije tijd hebben jullie eigenlijK tijdens het programma?

crew: alle molloten vinden voor iedereen wel een aanwijzing. Stoppen jullie ook expres aanwijzingen van anderen kandidaten erbij? Zoals anchor die een aantal keer in beeld is gekomen.

Kandidaten: jullie bedenken een smoes om weg te zijn om mee te gaan met het programma. Hebben mensen nooit om foto's gevraagd waar je die tijd toen was?

Rik: Heb je nu spijt van al je "molacties"? Je hebt jezelf best veel geld gekost...