Auteur Topic: Rank de mollen en seizoenen!  (gelezen 57930 keer)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #60 Gepost op: 20-08-2015, 15:24:55 »
Ik kijk pas echt sinds seizoen 14, wel andere ontknopingen teruggekeken. Persoonlijk zou ik Tygo Gernandt of Chris Zegers graag terug willen zien. Zij kunnen veel energie in een opdracht steken en grappig zijn in de biechten. Zeker Chris kon in zijn biechten grappig zijn, maar ook met theorieën komen. Terwijl Tygo het spel een heel andere wending kon geven. Daarnaast werden ze als nep-mollen toch als verdacht beschouwd door de groep.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #61 Gepost op: 20-08-2015, 16:39:10 »
Ik kijk pas echt sinds seizoen 14, wel andere ontknopingen teruggekeken. Persoonlijk zou ik Tygo Gernandt of Chris Zegers graag terug willen zien. Zij kunnen veel energie in een opdracht steken en grappig zijn in de biechten. Zeker Chris kon in zijn biechten grappig zijn, maar ook met theorieën komen. Terwijl Tygo het spel een heel andere wending kon geven. Daarnaast werden ze als nep-mollen toch als verdacht beschouwd door de groep.
Sluit me bij deze twee helemaal aan :D Tygo gun ik het sowieso want zonder de vrijstelling van Freek had hij gewoon in de finale gestaan en vond ook echt dat hij daar hoorde.

En Chris heb ik zo mee moeten lachen. Die mag zekers nog eens terugkomen.

En tja, dan vind ik toch ook dat een George terug moet komen. Kijken hoe die zich nu zou voorstellen :D

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #62 Gepost op: 24-08-2015, 19:27:14 »
Heb zelf niet de hele seizoenen gezien, heb alleen elke aflevering vanaf seizoen 7 + seizoen 3 gekeken.

Mollen
1. Dennis
2. George
3. Kees
4. Patrick
5. Susan
6. Margriet
7.  Inge
8. Jon
9. Kim
10 Anne-Marie

Seizoenen (bovenaan is leukst, onderaan is minst leuk)
El Salvador/Nicaragua
Mexico
Zuid-Afrika
Hong Kong/Filipijnen
Sri Lanka
Japan
Noord Ierland/Jordanië
Thailand
Portugal
IJsland/Spanje

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #63 Gepost op: 24-08-2015, 22:44:21 »
Voor mij hoeft er helemaal niemand terug te komen. De charme van het spel is juist dat je één kans hebt. Daarnaast zijn er zóveel leuke kandidaten. Als Tygo en Chris, dan waarom niet ook Pepijn of William? Of vul nog maar tien namen in.

Als er mensen zouden terugkomen en ik moest stemmen, dan iemand van de vroege afvallers. Er zijn in de laatste vijf seizoenen héél veel veelbelovende mensen vroeg afgevallen. Ewout, Joep en Janine. Maurice en Owen. Pieter en Evelien. Horace. Maarten. Ik had van allemaal meer willen zien. Eigenlijk alleen Marion, Hanna en Dio spraken mij niet zo aan...

Ik vind het argument van Rämon erg sterk, dat de uitwerking van veiling en Hofdihuis niet de mollen aangerekend kan worden. Als er een veiling was in 2008 hadden we Dennis misschien ook wel minder gewaardeerd. Het is althans wel frappant dat Inge en Anne-Marie, de mollen in de jaren met zo'n opdracht, beide wat lager op de ladder staan. Anne-Marie zat sowieso in een positie waarbij ze héél snel héél erg verdacht was, en ik denk nog steeds dat dat de productie is aan te merken, vanwege die rare testvraag over die twee uur waar we pas in aflevering 10 William (volgens mij) iets over horen zeggen. Dus ze zat sowieso al benard, IJsland of geen IJsland (maar dat kwam er inderdaad nog eens bovenop).

Dan qua mollen, zo vijf maanden na dato. Ik hou nie tvan die lijstjes, vooral niet van de onderste helft, maar je kan ook niet een rangorde maken vind ik. Ik vind Kees nog steeds heel goed, maar Margriet ook. Dat zijn gewoon leuke mollen. Jon ook, vind ik. En ik vond Milouska heel slim spelen.
Met Susan en Inge heb ik minder, en Anne-Marie was ook niet ècht favoriet bij mij toch. De rest zit er een beetje tussen, of weet ik niet meer goed genoeg. Ik zie wel dat ik seizoen 2008 maar eens moest gaan terugkijken... :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #64 Gepost op: 13-10-2015, 15:20:12 »
Het is moeilijk zo'n lijst op te stellen, want ik vond ze allemaal wel leuk, ieder seizoen had zijn voor en nadelen. Ik heb de Vlaamse Mol ook maar meegenomen. Groot minpunt aan het afgelopen seizoen vond ik de slotaflevering.

Seizoenen:
1. El Salvador en Nicaragua (2011)
2. Noord-Ierland en Jordanië (2009)
3. Japan (2010)
4. De Mol 2
5. Australië (1999 en 2000)
6. Argentinië (2006)
7. Zuid-Afrika (2013)
8. Hongkong en fillepijnen (2014)
9. Mexico (2008)
10. IJsland en Spanje (2012)
11. De Mol 3
12. Canada (2003)
13. Portugal (2002)
14. Thailand (2007)
15. De Mol 1
16. Australië en Indonesië (2005)
17. Schotland (2001)
18. Sri Lanka (2015)

Mollen:
1. George (2002)
2. Hugo (De Mol 2)
3. Dennis Weening (2008)
4. Milouska Meulens (2006)
5. Kim Pieters (2010)
6. Marc (De Mol 3)
7. Yvon Jaspers (2005)
8. Anne-Marie Jung (2012)
9. Inge Ipenburg (2007)
10. Kees Tol (2013)
11. Patrick Stoof (2011)
12. Jon van Eerd (2009)
13. Deborah (1999)
14. Nico (2001)
15. Susan Visser (2014)
16. Magda (De Mol 1)
17. Elise (2003)
18. Margriet van der Linden (2015)

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #65 Gepost op: 31-10-2015, 10:46:01 »
@Kevin: dus Kim Pieters op #5 en Margriet vd Linden op #18? Huh?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #66 Gepost op: 31-10-2015, 16:30:06 »
Ik snap ook niet waarom iedereen Noord Ierland en Jordanie zo hoog in de lijst heeft staan. Ik heb het seizoen net weer uit en ik vond de opdrachten niet heel spectaculair ofzo

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:
« Reactie #67 Gepost op: 31-10-2015, 17:42:08 »
Ik snap ook niet waarom iedereen Noord Ierland en Jordanie zo hoog in de lijst heeft staan. Ik heb het seizoen net weer uit en ik vond de opdrachten niet heel spectaculair ofzo

De groep was leuk, Anniek blijft de  >:D, de sfeer/montage van de overgang uit Noord-Ierland naar Jordanië is sterk neer gezet. Er zitten genoeg grappige momenten in, interacties tussen kandidaten onderling. Het landenlijstje bepaal ik persoonlijk niet alleen op wie ik de beste mol vind (daar heb je dat andere lijstje al voor) Maar wel in hoeverre mij dat seizoen echt bevallen is. Noord-Ierland/Jordanië vond ik leuker dan Japan, Thailand. Leuker qua groep, leuker qua landen. Of er genoeg spectaculaire opdrachten in zaten is voor mij geen maatstaf.

Wie ik wel terug wil zien in een All Stars WIDM: Janine Abbring (13), Chris Zeegers (15), Yvonne (uit seizoen 2), Peggy Vrijens (6), Sebastiaan Labrie (9), Dick Jol (7), Anna Drijver (11), Arjen Lubach (10), Jenniffer Hofman (14) en Ajouad El Miloudi (15).

Omdat ze allen nooit de finale hebben gehaald en ik ze wel een herkansing gun. Omdat ze elk hun eigen streken hadden (of juist niet zoals Dick  ;D) Lekker fanatiek kunnen zijn. Lijkt me fantastisch om die kandidaten nogmaals op het scherm te zien in een nieuw seizoen van WIDM. Gepresenteerd door het DUO: Angela en Karel. (zoals ze even kwamen buurten in seizoen 10, ja laat ze WIDM maar cohosten) Dromen mag altijd, maar of het er ooit van gaat komen? Kleine kans. En ergens snap ik ook wel wat Erik Leppen al aangaf: je krijgt een keer zo'n kans om mee te doen. Klopt, maar een all-star editie betekent nu net dat je teruggrijpt op oud-deelnemers.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #68 Gepost op: 1-11-2015, 13:44:34 »
Ik vind nog steeds het seizoen met Dennis het meest gaaf. Daar zat al snel een rode draad in met de Maya cultuur en de Maya taal. In een van de afleveringen voor de finale kwam al de opmaat voor de finale, met de zin in het Maya's. En daarna dat ze de vraag konden stellen aan de Maya hogepriester.
Dit vond ik echt zó gaaf!

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #69 Gepost op: 1-11-2015, 21:29:19 »
Aangezien ik morgenochtend tentamen ga ik even lekker soggen (vanaf 2008):

Seizoenen:
1. 2008
2. 2013
3. 2011
4. 2009
5. 2010
6. 2014
7. 2015 - wat was die live finale onnozel, en ik vind de manier waarop chris eruit ging nog steeds ergerlijk
8. 2012

Mollen:
1. Dennis
2. Kees
3. Patrick
4. Margriet
5. Jon
6. Susan
7. Kim
8. Anne-Marie

(voel me wel een beetje onbewust seksistisch als ik naar die volgorde kijk... maar laten we het op toeval houden  :-[)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #70 Gepost op: 2-11-2015, 10:12:43 »
Mollen:
1. Kees Tol
2. Dennis Weening
3. Patrick Stoof
4. Jon van Eerd
5. Margriet van der Linden
6. Susan Visser
7. Anne-Marie Jung
8. Milouska Meulens
9. Kim Pieters
10. Inge Ipenburg
11. Yvon Jaspers
...if one only remembers to turn on the light.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #71 Gepost op: 2-11-2015, 17:32:11 »
Laat ik mijn lijstje dan ook maar eens updaten;

Seizoenen (geen niet-BNer seizoenen meegerekend, heb die nog niet allemaal 100% gezien, bijna wel):
1. 2011 (supergroep, veel opdrachten, mooie landschappen, cijfer 10)
2. 2013 (leuke mol, Afrika is prachtig, veel verschillende karakters in de groep, cijfer 10)
3. 2006 (gewoon super opdrachten en super sfeer, cijfer 9,8)
4. 2015 (hele leuke groep, iets te weinig opdrachten maar wel hele leuke, vond Sri Lanka qua land niet echt eruit springen, iets te veel goodies, cijfer 8,8)
5. 2014 (heeleee leuke groep, Hong Kong was awesome, vond de Robinson-aflevering saai, matige mol, cijfer 8)
6. 2012 (een aantal saaie kandidaten die gelukkig snel afvielen (Marion, Dio, Maarten, Marit), IJsland voor de verandering erg leuk, paar amateuristische opdrachten maar verder echt een leuke serie, cijfer 8)
7. 2009 (super leuke kandidaten die snel afvielen (Vera  :\'( ) , leuke opdrachten maar Jordanië was niet heel erg opvallend, cijfer 7,5)
8. 2008 (super mol, maar had niet zo veel met kandidaten als Dunya, Coen. Georgina viel veel te vroeg af,  cijfer 7,5)
9. 2007 (Inge echt hele saaie mol, had niet zo veel met de groep, cijfer 7)
10. 2010 (vond de opdrachten niet spectaculair en vond Hong Kong veel leuker dan Japan. Groep van dit seizoen ook nie zo boeiend (Loretta, Barbara, Manuel, HIND, cijfer 7)

Maar vond eigenlijk alle seizoenen super  ::regenboog:: het is iedere keer zo onvoorspelbaar bij de executies, ieder seizoen weer nieuwe opdrachten. Het leuke is dat het spel overal gespeeld kan worden en altijd zo veel nieuwe mogelijkheden bied!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2015, 17:34:35 door JPMOL1999 »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #72 Gepost op: 5-11-2015, 15:25:59 »
mollen bn'ers:
11. Yvon: al het begin is moeilijk, ook voor bn'ers
10. Inge: niet aanwezig, matige acties
9. Kim: misschien te aanwezig, matige acties
8. Dennis: ook goede acties, maar te geprezen als mol, das voor mij een afknapper
7. Susan: leuke mol, ook slim gespeeld maar te snel verdacht
6. Jon: met de voorbereiding die hij heeft gekregen, heeft hij het goed gespeeld.(al denk ik dat die hele eerste opdracht opzet was)
5. Anne-Marie: een krijtje weggooien, GEWElDIG! ::rofl::
4. Margriet: net niet top 3, daarvoor had ik er iets te snel door!
3. Patrick: ach wie was er geen vriend met Patrick. en als mol ging hij flierefluitend het spel door, hilarisch!
2. Kees: jaaaah, de beste mol van de afgelopen 5 jaar, acties waren gedurfd, en hij speelde Zarayda zo naar z'n hand.
1. Milouska: als er een op een moet staan is het zij, ze was zo afwijkend, klungelig, prutserig bezig, en dan moeiteloos en schamteloos een mooie dikke vette M aan trekken, geweldige mol en mijn favoriet! 
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #73 Gepost op: 23-11-2015, 16:37:03 »
Ik vroeg (vraag) me altijd af waarom veel mensen Dennis een goede Mol vinden/vonden, ik heb het seizoen niet gezien (alleen een paar beelden ervan), kan iemand mij vertellen wat Dennis zo'n goede Mol maakte?

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #74 Gepost op: 23-11-2015, 19:17:37 »
Ik vroeg (vraag) me altijd af waarom veel mensen Dennis een goede Mol vinden/vonden, ik heb het seizoen niet gezien (alleen een paar beelden ervan), kan iemand mij vertellen wat Dennis zo'n goede Mol maakte?

Veel gewaagde/leuke mollenacties, 80% compleet zichzelf en mensen verdachten hem niet of zetten hun verdenkingen niet door. De enige die dat wel deed was Edo, al deed hij dat pas in de finale.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #75 Gepost op: 23-11-2015, 20:25:01 »
Mol met lef en veel humor. Wist zijn karakter (biertje? ::proostbier::) zo goed te spelen dat niemand dacht dat hij ooit de mol zou kúnnen zijn - waardoor hij ongestoord zijn gang kon gaan. Iedereen vond hem compleet zichzelf, en iemand als hij zou nooit de mol kunnen zijn. Kandidaten gingen grandioos de mist in en Dennis had zelf de meeste lol.
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #76 Gepost op: 23-11-2015, 21:40:25 »
Mol met lef en veel humor. Wist zijn karakter (biertje? ::proostbier::) zo goed te spelen dat niemand dacht dat hij ooit de mol zou kúnnen zijn - waardoor hij ongestoord zijn gang kon gaan. Iedereen vond hem compleet zichzelf, en iemand als hij zou nooit de mol kunnen zijn. Kandidaten gingen grandioos de mist in en Dennis had zelf de meeste lol.

Ja, hij was goed maar het was vooral zijn karakter, niet mega heftig goede molacties. Misschien een paar maar die had iedereen wel. Daarom vind ik die lijstjes ook moeiljk, want het ligt er ook aan van wat soort mol je houdt. Ik hou persoonlijk van mollen die heel slinks te werk gaan, extreem veel liegen en gewoon ratterig zijn. Iedereen naar hun hand draaien. Dennis was een humoristische mol, maar soms té. Ik moet het gevoel hebben als kijker dat het een spel van afzien is en dat er veel gelogen wordt en hij was voor mijn gevoel meer bezig met bier drinken na de opnames, en allemaal grapjes maken zodat de groep hem niet verdacht. Wat ergens briljant was, maar gewoon niet mijn ding.

Mijn lijstje:

met STIP op nummer 1:

S11: El Salvador > Nicaragua. Sociale, goede mol. Met leuke acties, in aflevering 8 zat er nog iemand niet op hem.(Anna) De groep was subliem samengesteld, grappig, maar heel fanatiek, mollerig, slim, kleurrijk. Seizoen met meeste opdrachten uit wat voor seizoen dan ook. Hoe meer opdrachten, hoe leuker het spel. In elke aflevering zaten 3 opdrachten, plus in aflevering 10 nog 2. Aflevering 11 was de reunie. Midden Amerika vind ik echt prachtig, El salvador was heel kleurrijk en schattig, en Nicaragua was wat rauwer met prachtige natuur en jungle. De kandidaten speelden het spel hard, en de algemene sfeer was geweldig. De overgang naar HD hielp ook mee ten goede. Daardoor was het voor het eerst dat je nog meer het gevoel had dat je naar een film keek.

2:S6: Argentinië. Geweldige mol, prachtig divers land, leuke kandidatengroep. Je kreeg echt het gevoel dat de verhoudingen niet altijd even goed waren, wat het spel gevoel nog heftiger maakte. Ik vind het niet leuk als er een heel seizoen alleen maar wordt gelachen en jokers aan elkaar wordt uitgedeeld. Deze serie had dat goede gevoel. De opdrachten zaten heel goed in elkaar, en de fietstocht van Frederique was prachtig en emotioneel hoogtepunt. In de finale zat er nog steeds 1 kandidaat niet op de mol. (Roderick)

3: S7: Thailand. Prachtig mysterieus land, de opdrachten zaten erg goed in elkaar. een mol die van haar molschap genoot en het heerlijk vond dat er amper kandidaten op haar zaten. De groep was gevarieerd, slim. Er zaten veel mindfuck opdrachten in, en veel mollerige kandidaten waardoor er uiteindelijk nog 2 fout zaten in de finale. (Renate, Eva) De opdrachten waren beter doordacht dan de laatste paar seizoenen. Dit seizoen is ouder, maar de molsfeer spat er vanaf. Een heel spannend seizoen.

4. S14Hongkong/Fillipijnen. Extreem leuke groep (misschien samen met s11 de leukste), leuke sociale mol, maar te weinig acties. Fillipijnen heel saai, met als dieptepunt de Robinson aflevering. Hongkong was wel heel tof, al vond ik Japan als land mooier en mysterieuzer. De opdrachten waren wel tof in dit seizoen. Beelden waren extreem mooi. Freek zat in de finale nog totaal fout wat echt heel tof om te zien was, ondanks dat ik het niet snapte met Suzan als mol.

5. S8Mexico. Hele toffe mol, hele leuke groep met als hoogtepunt Georgina en Edo. In de finale zat Regina nog fout. Leuke opdrachten in het begin, het middengedeelte qua opdrachten was vrij saai. Land was echt heel tof, midden en zuid Amerika werkt echt heel goed voor de mol. Alle 3 de seizoenen staan in mijn top5. Verder vind ik Azië ook goed werken, vooral omdat er een soort mysterieuze vibe hangt omdat de kandidaten de taal en cultuur totaal niet begrijpen.

Deel 2 komt in volgende post (ivm teveel woorden)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #77 Gepost op: 23-11-2015, 21:40:44 »
6. S9 Noord Ierland/Jordanie. Goede combinatie van landen, hele leuke groep. Mol die erg goed was als je nagaat hoe veel informatie hij moest verwerken in zo'n korte tijd. Het is zon extreme productie, je moet dat maar aandurven. Ik vond Jordanie leuk als afwisseling, een arabisch land (iets wat nu nooit meer zou kunnen) De opdrachten, zeker op het begin waren erg goed doordacht.

7. S10 Japan. Dit land vond ik denk ik het tofste, of iig in de top 3 maar de kandidaten groep was niet zo geweldig als andere seizoenen. Mensen als Hind, Barbara, Loretta en Manuel kwamen niet uit echt uit de verf en alle aandacht ging naar Kim, Arjen en Sanne (wat ik overigens echt hele leuke kandidaten vond) Kim als mol was goed, maar de oprachten waren gewoon soms niet doordacht genoeg om echt tof te kunnen mollen. Ze deed wel echt haar best. Japan als land had iets mysterieus, iets wat we tot dan toe nog niet gezien hadden.

8. S13 Zuid Afrika Dit seizoen staat bij veel mensen hoog, vanwege de mol. Toen ik hoorde dat Kees aan de mo zou meedoen was ik niet meteen blij. Een volendammer in WIDM, ik wist niet wat ik me erbij moest voorstellen. Uiteindeiljk vond ik hem briljant als mol, echt chepeau. Hoort zeker in de top 5 mollen. De reden waarom het seizoen wat lager staat is door het ongeluk van Janine er gewoon iets in het seizoen mist. Als ik dit seizoen kijk stopt het voor mij hier en kan ik pas het gevoel een paar afleveringen later weer oppakken. De groep bleek leuker samen dan ik vantevoren gedacht had, maar uiteindelijk vond ik het geen seizoen voor in mijn persoonlijke top 5. Zuid Afrika was leuk, en Zarayda zat tot laat in het spel totaal fout maar ik heb gewoon seizoenen die ik persoonlijker beter in elkaar vindt zitten. (Anton is het hier vast mee oneens haha  ;) )

9. S15. Sri Lanka Leuke groep kandidaten, ik heb persoonlijke Sri Lanka als een gemiste kans ervaren. Het leek teveel op de Fillipijnen, sommige stukken en ik heb gewoon teveel dezelfde dingen gezien. De opdrachten waren er weinig, en dat Rik alle jokers weggaf stoorde me. Marlijn was echt een topkandidaat, en het was ook leuk met Chris en Ajaoud erin. Toch had dit seizoen beter kunnen zijn. De ontknoping (live) was echt een dieptepunt (voor mij persoonlijk) Een ontknoping hoort een uur vol molacties en napraten over momenten te zijn. Dat hoeft niet met publiek/familie. Daardoor is er alleen maar minder tijd voor molacties en die moet je dan zogenaamd gaan terugkijken op een site. Dan denk ik, waar gaat het dan nog over? na 15 jaar widm gaat het natuurlijk ook om zoveel mogelijk media aandacht maar ik vond dit echt geen toevoeging.

10. S12 Ijsland/Spanje. De groep kwam niet uit de verf door Ijsland. Dit is niemand kwalijk te nemen maar daardoor kwam het spel wel pas rond aflv 4/5 opgang. AnneMarie als mol heeft veel kritiek gehad maar persoonlijk vind ik haar een leuke flamboyante mol die echt haar best heeft gedaan. Mensen hadden haar gewoon te snel door. Daardoor stond ze meteen op een achterstand. Het kwam niet eens door slecht mollen in de opdrachten, ze was volgens kandidaten afwezig (afweziger dan normaal) en dat was voor hun genoeg om te denken dat ze wel eens de Mol kon zijn. Ik vond Spanje als land bijzonder saai. De landen combinatie was gewoon het minste van allemaal, daardoor viel het over het algemeen tegen. Er zaten leuke opdrachten in, en kandidaten als AnneMarie, Tim, Hadewych en William gaven het seizoen gelukkig wel genoeg kleur.

11. S5 Australie. Mensen wisten niet waar ze in begonnen. Ik vind het leuk als er lichte wrijvingen zijn tussen de groep want dat zet iedereen op scherp. Ik hou niet van te lieve groepen die met alles strooien maar dit seizoen had zoiets iedereen wel een ding met elkaar. Ik denk dat de groepssamenstelling gewoon niet ideaal was. WEL heel grappig, maar qua persoonlijkheden zaten er teveel ego's tussen. Elk jaar heb je er een paar grote persoonlijkehden tussen zitten nu, maar dat wordt dan mooi neutraal gebracht door wat rustigere personen. In dat seizoen zaten 9/10 ego's, wat voor veel wrijving zorgde. Het was wel een goed seizoen qua opdrachten. Australie is prachtig en Marc Marie was een aanwinst forever maar het had gewoon beter gekund. Ik denk als deze zelfde groep dit jaar weer samen op reis ging, dat het al anders zou zijn. Iedereen had het gevoel dat ze auditie deden voor wie is de tofste bn'er in Wie is de mol ipv het spel spelen.

Zo, dat was m haha  ::tandpastasmiley::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #78 Gepost op: 23-11-2015, 22:06:17 »
Iedereen naar hun hand draaien. Dennis was een humoristische mol, maar soms té. Ik moet het gevoel hebben als kijker dat het een spel van afzien is en dat er veel gelogen wordt en hij was voor mijn gevoel meer bezig met bier drinken na de opnames, en allemaal grapjes maken zodat de groep hem niet verdacht. Wat ergens briljant was, maar gewoon niet mijn ding.
Dat is wel mijn beeld van de perfecte mol: een mol die zo goed zichzelf kan acteren dat hij geen 'goedmakertjes' nodig heeft maar gewoon NOOIT wat in de pot hoeft te stoppen. Hij kon zijn karakter zelfs inzetten om te saboteren (chaoot, niet-denken-maar-doen,  welwillend maar naïef).
Jij houdt waarschijnlijk gewoon meer van het lieg-gedeelte dan ik :)

Niet toevallig trouwens dat jij seizoen 11 als favoriet seizoen/mol hebt en ik seizoen 8. Seizoen 8 was één van de eerste seizoenen die ik (fanatiek) volgde, dus ook de eerste waar ik door verrast werd. Jij begon in seizoen 11, dus daar zal je de beste herinneringen aan overgehouden hebben. Ik kan ook echt niet inzien waarom mensen George zo'n goede mol vinden, simpelweg omdat ik het niet 'live' ervaren heb.
« Laatst bewerkt op: 23-11-2015, 22:14:13 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #79 Gepost op: 24-11-2015, 21:12:41 »
Klopt! Ik ben zelf echt fanatiek gaan kijken vanaf seizoen 12, dus dat seizoen vond ik echt sterk, in tegenstelling tot sommige andere lijstjes hier. Zuid-Spanje vond ik echt heel mooi, een mooie combi van natuur en steden. En een prachtige, spectaculaire finalelocatie. IJsland was grillig, ook wel wat eentonig. Daar hadden de makers misschien meer uit kunnen halen, door wat meer richting het noorden te trekken (maar dat hadden de kandidaten vanwege de temperaturen misschien niet zo leuk gevonden).