Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 188080 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #420 Gepost op: 15-08-2016, 16:22:16 »
Citaat van: Molzkovicz link=topic=57235.msg1962419#msg196241 ::super:: ::dans:: ::boogie:: ::wijn::9 date=1471269964
De hoofdredacteur van de Dikke Van Dale vindt het woord 'molloot' nog geen duurzame verrijking van het Nederlands. Het woord zal door Van Dale gevolgd blijven worden. De 'concurrent', het Genootschap Onze Taal, heeft de term echter sinds vandaag aan de database toegevoegd!  ::bravo::
Een historisch moment! ::feest:: ::feest:: ::cheerleader:: ::confettie:: ::confettie:: ::super::
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #421 Gepost op: 15-08-2016, 16:31:16 »
Vriendlief en Lautjuh zullen het denk ik wel leuk vinden.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #422 Gepost op: 15-08-2016, 17:14:35 »
Woop woop  ::oink:: Gaaf  ::bravo::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #423 Gepost op: 15-08-2016, 20:18:52 »
Karin de Groot weg bij IDTV

Bron: Parool
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #424 Gepost op: 16-08-2016, 20:02:18 »
De hoofdredacteur van de Dikke Van Dale vindt het woord 'molloot' nog geen duurzame verrijking van het Nederlands. Het woord zal door Van Dale gevolgd blijven worden. De 'concurrent', het Genootschap Onze Taal, heeft de term echter sinds vandaag aan de database toegevoegd!  ::bravo::

Vriendlief en Lautjuh zullen het denk ik wel leuk vinden.
::feest:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
En ik ook! ;D
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #425 Gepost op: 16-08-2016, 20:42:25 »
Iedereen die er een steentje aan heeft bijgedragen, zal er denk ik wel blij mee zijn.


Nu die Dikke nog overtuigen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #426 Gepost op: 16-08-2016, 21:37:06 »
Ikzelf vertrek morgen ook naar een niet te missen Molbestemming: de Filipijnen ::joehoe::
Helaas niet naar waar WIDM is geweest, maar volgens mij is er verder ook nog genoeg te beleven daar. :D
Dat was me een reis!

Alweer even terug overigens, maar laat ik jullie mijn mollotige ervaringen niet onthouden.
Hoewel ik dus niet in het Wie is de Mol?-gebied was (ook niet het Expeditie Robinson-gebied overigens), had ik toch een Molmomentje. We kwamen net aan in een plattelandsstadje, toen plotseling een enorm muziekfestijn losbarste! Met drums en al. Helemaal een déjà vu werd het toen bleek dat die avond een missverkiezing was. Dit moment dus zo'n beetje ;D

En verder wel één beirevette Mollocactie gezien: de skyline van Hongkong ::love:: 's Nachts, vanuit het vliegtuig ::love::
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #427 Gepost op: 16-08-2016, 22:22:56 »
Veel verder kun je niet op vakantie he?


Maar het is wel leuk om te lezen dat ook de Filippijnen niet veilig zijn voor het mollotig volkje uit Nederland.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #428 Gepost op: 18-08-2016, 13:05:35 »
Vriendlief en Lautjuh zullen het denk ik wel leuk vinden.

Cool!! Na 6 jaar toch eindelijk resultaat van ons harde werken, haha!
Zo, dat is even een paar jaar geleden dat ik hier voor het laatst was. En er is werkelijk niets veranderd! Hahah :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #429 Gepost op: 18-08-2016, 22:28:36 »
Cool!! Na 6 jaar toch eindelijk resultaat van ons harde werken, haha!
Zo, dat is even een paar jaar geleden dat ik hier voor het laatst was. En er is werkelijk niets veranderd! Hahah :)
Nee we kunnen het ook prima zonder jou :P ::rofl::

Laten we zondag nog een glas heffen op deze mollotige overwinning...
Tell me what your telescope says

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #430 Gepost op: 22-08-2016, 13:01:47 »
Art is bezig met het schrijven van het voorwoord van het nieuwe molboekje. En heeft meteen heimwee naar land X, zoals hij schrijft op twitter.....

Ter info: over precies drie maanden verschijnt het Molboekje 2017. De opzet is hetzelfde gebleven. Op de cover staat nu wel het bekende WIDM-motto: ‘Niets is wat het lijkt...’ Vorig jaar werden in korte tijd 10.000 exemplaren van het Molboekje verkocht.
« Laatst bewerkt op: 22-08-2016, 13:23:49 door Molzkovicz »

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #431 Gepost op: 22-08-2016, 21:52:46 »
Ooooh jongens wie geeft zich hier voor op? http://www.net5.nl/programmas/avontuur/pagina/zin-in-een-avontuur/

Zou dit echt een soort van WidM meets Peking Express zijn?

Ik kon hier trouwens nergens een topic over vinden dus ik heb het maar even hier gedumpt gezien WidM genoemd wordt. Maar mocht er een topic over zijn dan excuus. :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #432 Gepost op: 22-08-2016, 21:58:12 »
Dat klinkt goed...

Offline belg

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #433 Gepost op: 22-08-2016, 22:04:25 »
Ooooh jongens wie geeft zich hier voor op? http://www.net5.nl/programmas/avontuur/pagina/zin-in-een-avontuur/

Zou dit echt een soort van WidM meets Peking Express zijn?

Volgens mij gaat het over Peking Express, en wel in samenwerking met België waar de comeback enkele weken geleden werd aangekondigd. De vragenlijst is namelijk identiek.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #434 Gepost op: 23-08-2016, 12:05:31 »
Ooooh jongens wie geeft zich hier voor op? http://www.net5.nl/programmas/avontuur/pagina/zin-in-een-avontuur/

Zou dit echt een soort van WidM meets Peking Express zijn?

Ik kon hier trouwens nergens een topic over vinden dus ik heb het maar even hier gedumpt gezien WidM genoemd wordt. Maar mocht er een topic over zijn dan excuus. :D

dit is het off topic topic.. daar past het prima!!
er was eens......

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #435 Gepost op: 23-08-2016, 14:46:24 »
Volgens mij gaat het over Peking Express, en wel in samenwerking met België waar de comeback enkele weken geleden werd aangekondigd. De vragenlijst is namelijk identiek.
Er was gisteren ook een aankondiging van op tv. En zoals ik het begreep ging het dus niet om Peking Express (helaas...) maar om een soort van combinatie van de verschillende programma's.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #436 Gepost op: 23-08-2016, 19:01:27 »
@Stormpie: Oké, tof!

@LdHmolletje: Iemand die het liften probeert te saboteren door banden leeg te prikken misschien? ::vergroot::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #437 Gepost op: 23-08-2016, 19:29:37 »
Er was gisteren ook een aankondiging van op tv. En zoals ik het begreep ging het dus niet om Peking Express (helaas...) maar om een soort van combinatie van de verschillende programma's.

ben benieuwd!!
er was eens......

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #438 Gepost op: 23-08-2016, 19:34:56 »
Huh, volgens mij is het toch wel Peking Express. Ik lees net een bericht dat Rik van de Westelaken het nieuwe seizoen gaat presenteren namelijk en dat Net5 nog kandidaten zoekt.
klik hier voor: Rik van de Westelaken presenteert Peking Express




Net5 heeft de link aangepast, het is inderdaad Peking Express: KLIK HIER voor het aanmeldingsformulier
« Laatst bewerkt op: 24-08-2016, 11:25:58 door Stormpie, Reden: samengevoegd en links aangepast »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #439 Gepost op: 24-08-2016, 11:45:24 »
Dat Rik dit gaat presenteren, bijzonder! Ik ben erg benieuwd hoe hij het ervan afbrengt. Ik vind hem er op het eerste gezicht niet echt het type voor, maar wie weet gaat hij ons verbazen. Ik ga in ieder geval kijken (jammer genoeg heb ik geen tijd om deel te nemen, want ik zou het wel een fantastisch avontuur vinden).