Auteur Topic: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives  (gelezen 88314 keer)

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2017, 14:30:22 »
Hint links Immanuele

OK, wie stond er op de groepsfoto aan het begin Immanuele? Daar kan het ook op slaan..

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2017, 19:57:05 »
Mocht Imanuelle de mol zijn, dan zou dit shot uit de opening van opdracht 1 best eens als hint kunnen worden gegeven. Hint, Links, ..anuelle

(Overigens is direct het woord rechts in beeld.)

En er hangt ook gewoon Imanuelle Mol. (Zie links hieronder.) Ik denk dat dat iets te simpel is. (En ik ben heel benieuwd wat de goede oplossing was en of daar misschien een hint inzit, maar dat is voor het topic over deze opdracht.)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2017, 21:32:05 »
En er hangt ook gewoon Imanuelle Mol. (Zie links hieronder.) Ik denk dat dat iets te simpel is. (En ik ben heel benieuwd wat de goede oplossing was en of daar misschien een hint inzit, maar dat is voor het topic over deze opdracht.)
Ja, had ik in mijn vervolg post gezet (plaatje in spoiler)... wat opvallend is, is dat tijdens de opdracht het vel met Imanuelle niet op die plek hangt.

Het is verre van voldoende om over te stappen op Imanuelle als mol, maar alles bij elkaar vind ik het wel opvallend.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2017, 21:38:00 »
Ja, had ik in mijn vervolg post gezet (plaatje in spoiler)... wat opvallend is, is dat tijdens de opdracht het vel met Imanuelle niet op die plek hangt.

Het is verre van voldoende om over te stappen op Imanuelle als mol, maar alles bij elkaar vind ik het wel opvallend.

Oeps, overheen gelezen. Beetje dubbelop als dit een hint zou zijn. Doe dan gewoon alleen "Imanuelle" met "Mol" eronder.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2017, 23:59:03 »
Ik heb echt moeten huilen van het lachen om haar ::rofl::. Lijkt me geen mol, maar wat was ze geweldig ::bravo::. Was ook al fan van haar bij Expeditie Poolcirkel en ken haar van Alleen maar nette mensen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2017, 00:18:00 »
Ik heb de aflevering voor de tweede keer bekeken, en ik zat hier, nu in mijn eentje, weer te schateren om haar one woman show.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2017, 23:23:14 »
Bij het herbekijken van de Rambo run van imanuelle kwam er ineens een gek gevoel bij mij op. Ze heeft t wel steeds over schutters en vuurgevechten, maar Waar we bij Anderen laserpunten en/of stralen zien, ontbreken die tijdens de run van imanuelle voor t grootste deel. Wel zien we in haar run dat t amusements park niet zo Verlaten is. Mensen in beeld bij de attractie Waar ze in stapt en even later nog in de achtergrond.

Zo maar een gedachte : was dit een mooi toneelstukje en Hadden de snipers even pauze?..

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2017, 23:27:18 »
Bij het herbekijken van de Rambo run van imanuelle kwam er ineens een gek gevoel bij mij op. Ze heeft t wel steeds over schutters en vuurgevechten, maar Waar we bij Anderen laserpunten en/of stralen zien, ontbreken die tijdens de run van imanuelle voor t grootste deel. Wel zien we in haar run dat t amusements park niet zo Verlaten is. Mensen in beeld bij de attractie Waar ze in stapt en even later nog in de achtergrond.

Zo maar een gedachte : was dit een mooi toneelstukje en Hadden de snipers even pauze?..

Dan is ze juist niet de mol.

De mol is er bij gebaat dat hij juist wel afgeschoten wordt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2017, 23:35:15 »
Mee eens dat t op zich onmols zou zijn, maar sinds klaas en mol vier geloof ik niet meer zo in follow the money.  Dit zou een mooi stukje goodwill kunnen zijn wat tevens mooie tv beelden gaf. Past in de woorden van art dat de mol een prima kandudaat was (of iets van die strekking)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2017, 12:38:30 »
Mogelijk afvaller aflevering 3 of 4.

Ik denk dat Thomas gelijk stond met Yvonne. Ze kneep hem in ze schouder en vorig jaar zag ik dat als afvallers teken. Maar de camera ging shakelde heel snel naar imanuelle. De promo voor aflevering 3 heeft ze veel lol. Voor nog een keertje? Kreeg ook veel aandacht in aflevering 1 en 2.

« Laatst bewerkt op: 17-01-2017, 12:40:19 door Pierce_Brosnan »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #50 Gepost op: 18-01-2017, 13:39:40 »
Zo mooi die Immanuelle, nu weer deze post op Insta. Wat een topper!!!

Wat wil je in het leven? Wat wil je écht? Ben je gelukkig met wat je nu doet? Met wie je nu bent? Tuurlijk moeten we rekening houden met elkaar, maar je kunt er maar beter voor zorgen dat jij in ieder geval zélf blij bent met jou! Andere mensen hebben (naast soms effectieve feedback) toch meestal wat te zeiken.
Eerlijk...je hebt niks te verliezen dan kostbare tijd...Spijt om het níet geprobeerd te hebben, is erger dan falen in een poging (vind ik)... En het is nooit te laat😍😍😍 Pak die prullenbak en ga voor die 750,- 😎
Meer L

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #51 Gepost op: 18-01-2017, 14:00:25 »
En dan straks een stiekeme manipulerende Mol blijken te zijn zeker? ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2017, 16:41:00 »

Zo maar een gedachte : was dit een mooi toneelstukje en Hadden de snipers even pauze?..

Ik neem aan dat dat de mensen waren die de attracties moesten bedienen.. ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2017, 01:09:24 »
Mee eens dat t op zich onmols zou zijn, maar sinds klaas en mol vier geloof ik niet meer zo in follow the money.  Dit zou een mooi stukje goodwill kunnen zijn wat tevens mooie tv beelden gaf. Past in de woorden van art dat de mol een prima kandudaat was (of iets van die strekking)
quote

[Art zegt dat de MOL dit jaar een dubbelrol heeft en op gaat in de groep. Bovendien erg talentvol is.
Dat talentvol slaat meestal op een jong(er) iemand. Dat zou Imanuelle (31 jaar)kunnen zijn. Bovendien staat in haar presentatie dat zij bezig is haar talenten, zoals presenteren, te ontwikkelen en is een nieuwsgierig makend talent.

Offline Samchibi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #54 Gepost op: 21-01-2017, 11:21:11 »
Ik vind haar heel erg onmols, maar ik zou het wel geweldig vinden als zij uiteindelijk de mol blijkt te zijn. ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #55 Gepost op: 22-01-2017, 17:10:09 »
Op het gevaar om weereens compleet totaal en hopeloos fout te zitten.. ;D


Ik zit volledig in een Imanuelle tunnel :-\\ ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #56 Gepost op: 22-01-2017, 17:10:56 »
Op het gevaar om weereens compleet totaal en hopeloos fout te zitten.. ;D


Ik zit volledig in een Imanuelle tunnel :-\\ ::rofl::
Welke molacties heeft ze volgens jou gedaan dan?
#teamamaimiljaarde

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #57 Gepost op: 22-01-2017, 22:17:19 »
Welke molacties heeft ze volgens jou gedaan dan?

Ik zit er ook in!

Molacties:
Portofoon gesaboteerd
Even gek doen: niet aan de verkeersregels gehouden!
Sanne's opmerking over haar duinopdracht
Vlag van Suriname niet herkennen

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #58 Gepost op: 22-01-2017, 22:34:54 »
Ik zie niet veel molacties bij Imanuelle, maar wat vreemd is is dat ze in de estafette-opdracht de meeste tijd van iedereen lijkt te verbruiken terwijl ze maar een klein stukje hoeft te lopen en geen enkel zijpad hoeft in te slaan. Als ze begint te lopen roept Diederik om dat er nog 7 1/2 minuut te gaan zijn ("voor 2 kandidaten" ?? een vergissing van Diederik?), en als ze aankomt bij Jochem staat er 4.04 op de klok. Een verschil van bijna 3 1/2 minuut. Heeft Imanuelle in de tussentijd nog iets gedaan wat we niet zien? Het kan natuurlijk ook montage slordigheid zijn, het niet synchroon lopen van klok, beeld en audio.

Ter vergelijking: Jochem en Thomas zouden bij elkaar, mét allebei een zijpad, dus ongeveer even lang onderweg zijn geweest als Imanuelle in haar eentje zonder zijpad (Thomas had zelfs nog tijd over aan het eind).
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 22:42:47 door Newbie2 »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #59 Gepost op: 22-01-2017, 22:42:47 »
Ik hoop dat ze de Mol is, want dan blijft ze er tot het einde in. Wat een topwijf  ::bravo:: !
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48