Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121292 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #420 Gepost op: 24-02-2018, 23:37:57 »
Niet? Dit is toch een drama, deze spoiler. Samen met het Stinescherm het dieptepunt. Zoals iemand hierboven al zegt, waarom laat je ze niet terugvliegen naar Dusseldorf ofzo, en in ELK geval apart. Want hier liep Ruben natuurlijk ook naast, alleen kende niemand die nog. Simone was dus eigenlijk ook gewoon al gespoilerd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #421 Gepost op: 24-02-2018, 23:39:12 »
Olcay en Jan werden toch gespot op Istanbul Atatürk Airport? Dat is wel een heel ander verhaal. Dan maakt het geen reet uit of je ze nou op Schiphol laat vliegen, of niet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #422 Gepost op: 24-02-2018, 23:39:48 »
Het had inderdaad nooit mogen gebeuren, maar ik had hierdoor een heel saai seizoen verwacht. Maar dat is niet gebeurd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #423 Gepost op: 24-02-2018, 23:40:47 »
Olcay en Jan werden toch gespot op Istanbul Atatürk Airport? Dat is wel een heel ander verhaal. Dan maakt het geen reet uit of je ze nou op Schiphol laat vliegen, of niet.
Nee, ze werden gespot op Schiphol, vlucht van Turkije naar NL

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #424 Gepost op: 24-02-2018, 23:41:52 »
Oooohh.. dan heb ik niks gezegd
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #425 Gepost op: 24-02-2018, 23:42:07 »
Niet? Dit is toch een drama, deze spoiler. Samen met het Stinescherm het dieptepunt. Zoals iemand hierboven al zegt, waarom laat je ze niet terugvliegen naar Dusseldorf ofzo, en in ELK geval apart. Want hier liep Ruben natuurlijk ook naast, alleen kende niemand die nog. Simone was dus eigenlijk ook gewoon al gespoilerd.
Helemaal niet. En als je geen spoilers wil zien moet je hier niet komen  :P

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #426 Gepost op: 24-02-2018, 23:47:16 »
Helemaal niet. En als je geen spoilers wil zien moet je hier niet komen  :P
Behalve dat mensen constant de spoiler wel in andere topics dropten zonder spoilertags, dus ook als je je best deed dit topic te ontwijken had je nog kans de spoiler tegen te komen ::)

Ik vind zo'n spoiler ook enorm jammer en ik hoop dat ze volgend jaar de finalisten niet samen terug laten vliegen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #427 Gepost op: 24-02-2018, 23:51:03 »
Behalve dat mensen constant de spoiler wel in andere topics dropten zonder spoilertags, dus ook als je je best deed dit topic te ontwijken had je nog kans de spoiler tegen te komen ::)

Ik vind zo'n spoiler ook enorm jammer en ik hoop dat ze volgend jaar de finalisten niet samen terug laten vliegen.
Behalve dat Lo het gewoon van hier heeft..
En dit was gewoon een echte en goede spoiler. Voor de kandidaten bekend waren gepost. Topspoiler!
En dat zonder spoilertags, tsja. Hing nogal af vd persoon die het deed. Meestal stond er meer een hint dn de spoiler zelf. Maar het zou dit topic niet uit moeten idd.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #428 Gepost op: 24-02-2018, 23:52:24 »
Het heeft iig niet de spanning rondom Stine en Simone weggenomen, maar ook ik vind het jammer.

Ik vind zo'n spoiler ook enorm jammer en ik hoop dat ze volgend jaar de finalisten niet samen terug laten vliegen.

Ja en niet op Schiphol laten vliegen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #429 Gepost op: 24-02-2018, 23:55:29 »
Precies. Hele simpele oplossing toch?

Deze spoilers komen steeds aan bod bij een programma als RTL Boulevard. Het scherm, dit spotten. Je moet er gewoon alles aan doen zulk gekluns te voorkomen... het kan zo simpel. Normaal zetten ze er ook een prijs van 250.000 euro op...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #430 Gepost op: 25-02-2018, 01:44:36 »
Los van dat er twee hele leuke mensen in de finale staan (Jan en Olcay) is het natuurlijk jammer dat de spoiler klopt :(. Terwijl widm de laatste jaren zo goed bezig is met social media niet traceerbaar te maken...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #431 Gepost op: 25-02-2018, 02:37:34 »
Heb een Facebook groep aangemaakt voor vrienden en kennissen en zover ik weet heeft niemand daar deze spoiler mee gekregen. Inclusief ik zelf niet tot ik in dit topic keek.

En is het sowieso niet lastig? Het risico dat kandidaten gespot worden, zal er altijd wel zijn. Of ben ik dan wat te naïef?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #432 Gepost op: 25-02-2018, 08:44:44 »
Je kon bijna niet om die spoiler alert heen van Jan/ Olcay. De makers namen een heel groot risico om de kandidaten samen te laten terugvliegen met cameraploeg en al. Beetje jammer.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #433 Gepost op: 25-02-2018, 09:24:33 »
Ja je krijgt het aan alle kanten mee, zeker als je een beetje een actieve molloot bent. Op de Molbeurs komt er bijv. een giga verschuiving, dan gaan alle lemmingen achter elkaar een aandeel kopen. Zelfde op de pool en ook op de polls hier, de effecten zijn gewoon te zien. Een spoiler steekt elkaar razendsnel aan. Moet je dan maar niet meer aan al die Molspellen meedoen omdat je verschoond wil blijven van spoilers? Dat moet je bijv. al het meest populaire topic Wie is de Mol hier overslaan.

Nee, ze moeten dit gewoon net zo professioneel behandelen als ze de serie professioneel in elkaar zetten (zie prachtscript dit jaar met de dames S).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #434 Gepost op: 27-02-2018, 19:05:05 »
Is er iemand die van opdracht 1 aflevering 8 het eerste manneenkoor waar Ruben en Simone voor staan in een spoiler kan zetten. Je hoort dan nl. Dat ze zingen Ruben is vandaag de mol. Het stukje zang direct na de biecht van Olcay...
« Laatst bewerkt op: 27-02-2018, 20:45:17 door JannekeSDG »

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #435 Gepost op: 27-02-2018, 19:39:55 »
Je kon bijna niet om die spoiler alert heen van Jan/ Olcay. De makers namen een heel groot risico om de kandidaten samen te laten terugvliegen met cameraploeg en al. Beetje jammer.

Inderdaad, denk daarom nu dat Ruben de mol is en dat hij apart terugvloog van Jan en Olcay (dit is ook een verhaal apart).
Jan en Olcay waren kandidaten en vlogen samen terug.
Vind dit wel een hele grote spoiler, en het was de rede dat ik al wist dat Simone ging afvallen toen Ruben groen kreeg in de afgelopen aflevering. Misschien volgend jaar maar meerdere mensen samen terug laten vliegen, of juist iedereen apart.
Aan de andere kant, als ik toevallig in Georgië ben (bijvoorbeeld in het theater waar Ron afviel, of op het plein bij niets is wat het lijkt) dan had ik ook voorkennis gehad. Of als een local die toevallig ooit WIDM heeft gezien het spel herkend.
Het zal steeds moeilijker worden om dit soort spoilers te voorkomen, dus moeten ze iets doen met valse spoilers (bijvoorbeeld Simone en Bella nog een keer samen naar Schiphol laten komen en doen alsof ze landen, drie dagen na dat gebeuren met Jan en Olcay).

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #436 Gepost op: 27-02-2018, 21:00:48 »
Ik ben in ieder geval blij dat we niet drie finalisten gespoilerd hadden, want dan waren die Stine- en Simonetunnels er natuurlijk nooit gekomen ::love::

Ik vind dit soort spoilers verschrikkelijk, maar heb me er niet zoveel van aangetrokken tijdens het seizoen zelf. Pool op ingevuld, maar uiteindelijk geen Molverdachte op veranderd. ::joehoe::
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #437 Gepost op: 28-02-2018, 10:05:01 »
Inderdaad, denk daarom nu dat Ruben de mol is en dat hij apart terugvloog van Jan en Olcay (dit is ook een verhaal apart).
Jan en Olcay waren kandidaten en vlogen samen terug.
Of hij vloog ook mee terug en werd niet herkend? Of stond elders in de hal? Sowieso zijn er niet al te veel mogelijkheden om van Tbilisi terug te vliegen naar Amsterdam. Dus als je er 2 in hetzelfde vliegtuig stopt zou je toch ook gewoon de derde persoon in hetzelfde vliegtuig zetten lijkt mij.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #438 Gepost op: 28-02-2018, 11:11:44 »
Ja dat lijkt mij ook. Hij was echt onbekend, zeker voor fans van Olcay en Jan (hele andere hoek).
Ik ben in ieder geval blij dat we niet drie finalisten gespoilerd hadden, want dan waren die Stine- en Simonetunnels er natuurlijk nooit gekomen ::love::

Ik vind dit soort spoilers verschrikkelijk, maar heb me er niet zoveel van aangetrokken tijdens het seizoen zelf. Pool op ingevuld, maar uiteindelijk geen Molverdachte op veranderd. ::joehoe::
Het vrijgegeven scherm was inderdaad nog erger want dat liet wel tunnels instorten. Maar dat was geklungel. Dit Schiphol verhaal is iets wat ze nog altijd doen na al die 18 jaren. Is toch niet te verkopen, als je er wel officieel 250.000 op zet de mol niet te verklappen? Laten ze gewoon spreiden over vluchten of in Dusseldorf laten aankomen enzo.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #439 Gepost op: 28-02-2018, 13:38:37 »
Je wil niet weten hoeveel Nederlanders er vliegen van Düsseldorf...
Dat kandidaten op welke plek dan ook herkend worden is gewoon niet te voorkomen...
Ich bin ein Bärliner!