Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk  (gelezen 45348 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #160 Gepost op: 11-03-2018, 11:00:59 »
Jan heeft 2 dozen achteruit de trein gegooid. Dat is een prima Mol actie maar heeft geen relatie met de doos die we in beeld hebben zien vallen.

Het feit dat de coupe van jan niet echt gecontrolleerd is, werd bevestigd door ruben.

Precies, de doos die we hebben zien vallen viel tussen coupe 1 en coupe 2.  En hoe kwam Jan aan de dozen die hij afleverde? Waren dat die van Olcay + 1 van hemzelf? Of hoe zit dat precies?
En ik heb dat bij meer molacties: ze worden getoond als molactie, maar de uitleg ontbreekt. En zelfs iig 1 zgn molactie die helemaal geen molactie is: het verwisselen vd puzzelstukjes. Dat had nl helemaal geen gevolgen (voor het vinden vd vertaalde aanwijzing naar de envelop).

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #161 Gepost op: 11-03-2018, 11:09:16 »
Met zo'n gevoel blijf ik ook zitten Whiskers. Leuk al die gedurfde acties hoor maar er zijn nog best veel vragen

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #162 Gepost op: 11-03-2018, 11:18:42 »
Met zo'n gevoel blijf ik ook zitten Whiskers. Leuk al die gedurfde acties hoor maar er zijn nog best veel vragen
Inderdaad  ::jaja::
Geweldig seizoen, geweldige mol, maar er blijven (voor mij) veel te veel losse eindjes over. En behalve voornoemde nog een paar voorbeelden: waarom ging Jan als eerste bij de rode draad, waarom gaf Olcay haar zwarte vrijstelling weg, waarom duwde Jan de verdubbellaarauto eigenhandig over de finish (het stilvallen vd wagen werd als molactie getoond, maar het ding komt mede door Jan gewoon over de finish) etc.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #163 Gepost op: 11-03-2018, 11:25:46 »
Toch al vaak uitgelegd dat Jan wel als eerste moest gaan bij die rode draad opdracht? Hij zette een rookgordijn op als fanatieke kandidaat, dan heeft ie toch niet veel andere keus om ook hier de leiding te nemen? Achteraf gezien probeert ie de anderen nog wat bang te maken door te zeggen dat het toch wel eng is.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #164 Gepost op: 11-03-2018, 11:26:08 »
Over de verdubbleaar is al paar keer een discussie hier geweest. Jan zou niet echt hebben geduwd en dit valt af te leiden uit de plaatsing van zn handen bij het "duwen". Hoe je t ook wendt of keert, ik denk dat dit gewoon een mislukte molactie was.
 Die auto had gewoon niet moeten binnenkomen., Voor mij 1 vd redenen om de verdenking op jan destijds omlaag te zetten.

maar dit topioc gaat pver afl 7 opdracht dus back on topic graag

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #165 Gepost op: 11-03-2018, 11:27:19 »
Mijn punt is dat het niet wordt uitgelegd in de uitzending  ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #166 Gepost op: 11-03-2018, 11:31:28 »
Mijn punt is dat het niet wordt uitgelegd in de uitzending  ;)

Dat is al jaren dat er gewoon te weinig getoond wordt. Ik had ook graag alle opdrachten uitgebreid besproken gezien, ook de mislukte acties of de opdrachten waar hij besluit niet veel te doen (als ze het niet live kunnen doen, dan gewoon achteraf met Jan nog een uurtje verder praten op de site?), maar daar ligt hun focus blijkbaar niet op.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #167 Gepost op: 11-03-2018, 11:34:12 »
Dat is al jaren dat er gewoon te weinig getoond wordt. Ik had ook graag alle opdrachten uitgebreid besproken gezien, ook de mislukte acties of de opdrachten waar hij besluit niet veel te doen (als ze het niet live kunnen doen, dan gewoon achteraf met Jan nog een uurtje verder praten op de site?), maar daar ligt hun focus blijkbaar niet op.
Ja, dat zou ik ook graag zien  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #168 Gepost op: 15-03-2018, 12:22:47 »
Ja, dat zou ik ook graag zien  ::jaja::
Geen idee of dat voldoende kijkers zal trekken. Ik persoonlijk hoef niet veel te horen over opdrachten waarbij hij niet gemold heeft... Dat voegt lijkt mij helemaal niks toe.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #169 Gepost op: 16-03-2018, 06:29:11 »
Opdrachten zonder molacties hoeven van mij ook niet per se. Maar opdrachten waar wel met succes in is gemold, zouden wel allemaal in de uitzending aan bod moeten komen. Dit jaar hebben ze bijvoorbeeld de opdracht op de markt gewoon volledig overgeslagen, terwijl daar wel in is gemold.

Art maakte bij deze opdracht duidelijk onderscheid tussen pakketten, die bezorgd moesten worden, en dozen, die gesorteerd moesten worden. Hij zei dat er 2 pakketten niet juist zijn bezorgd, maar dat er ook 2 dozen niet juist waren gesorteerd. Over dat tweede gedeelte hebben we alleen niks gehoord tijdens aflevering 10.  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #170 Gepost op: 16-03-2018, 17:54:27 »
Ja, dat zou ik ook graag zien  ::jaja::
Als ze alles prijsgeven, worden wij ook steeds waakzamer bij het volgende seizoen. En ze vinden ons al slim genoeg. Er kan een moment komen dat ze zeggen: we stoppen ermee want er zijn te veel slimme molloten. Gelukkig is dat nu nog niet zo dus ik accepteer maar gewoon hoeveel ze uitleggen, en dat niet alles klopt bij de uitleg. Zoals die vraag bij het achterstevoren afspelen, was het antwoord: dat zien jullie erin maar dat is niet zo, en misschien ook wel. Ja hoor...  >:D
« Laatst bewerkt op: 16-03-2018, 17:58:13 door Run »