Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018  (gelezen 47131 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #40 Gepost op: 10-03-2018, 17:59:42 »
Wat cool Lukie!

Ik ben blij dat Ruben weer zijn gestreepte shirt aanheeft vanavond, met de pianotoetsen  ::rofl::

Veel plezier allemaal, wel even zwaaien he?
Meer L

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #41 Gepost op: 10-03-2018, 18:01:50 »
Ik wens iedereen, thuis, in het Vondelpark of elders heel veel plezier, spanning en ontspanning vanavond.
Ik ben een beetje jaloers op de mensen (onder wie nogal wat mede-forummers, hoor ik) die er live bij kunnen zijn, maar ik gun het hun evengoed toch van harte.

Zelfs dát is nog een 'dubbel' gevoel...zoals het steeds was de afgelopen weken.

Wie ook de Mol is (en zelf hoop/denk ik nog steeds dat het Jan is, maar met Olcay of zelfs, ahum Ruben kan ik ook best leven!): ik heb een geweldig seizoen gezien met heel veel prachtige vondsten en met deelnemers die mij/ons behoorlijk wat hoofdbrekens hebben bezorgd, maar ook veel grappige, mooie, ontroerende (en ga nog maar even door...) momenten.

Alle kandidaten, Rick en crew en ook alle forummers hier, dankzij en met wie ik bijzonder veel plezier heb beleefd: heel hartelijk bedankt!  ::bravo::




« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 18:03:33 door Marisa »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #42 Gepost op: 10-03-2018, 18:02:51 »
Wat cool Lukie!

Lukie haalde deze foto gewoon van twitter af hoor.
Ik zit lekker thuis op de bank schaatsen te kijken ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #43 Gepost op: 10-03-2018, 18:04:19 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Nog steeds leuk, kreeg ook al foto's van vriendinnen en familie doorgestuurd die nog wel, en rondom, het Vondelpark wonen. Nu baal ik hahahaha....
Meer L

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #44 Gepost op: 10-03-2018, 18:05:39 »
Zal er nog een cliffhanger komen dat de Mol pas bekend wordt gemaakt vlak voor de 1e aflevering van serie 19?  ::tandpastasmiley::
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #45 Gepost op: 10-03-2018, 18:12:50 »
Zal er nog een cliffhanger komen dat de Mol pas bekend wordt gemaakt vlak voor de 1e aflevering van serie 19?  ::tandpastasmiley::
Ja het is toch Stine ;)

OT: iedereen heel veel plezier vanavond! Dat we maar mogen genieten van deze laatste uitzending van een waanzinnig goed seizoem ::tandpastasmiley:: ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #46 Gepost op: 10-03-2018, 18:16:32 »
Ik ben herkenbaar aan mijn blauwe jas en molloot muts.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #47 Gepost op: 10-03-2018, 18:24:21 »
Hopelijk blijft het daar droog in VondelCs, want hier regende het net.

Ondanks dat ik dit jaar grotendeels alleen meegelezen heb, vond ik het wel een mooi om alles te lezen hier en alle stukjes te bekijken natuurlijk.

En net de enige avond dat de mol bekend wordt kan ik niet helemaal live mee kijken. Maar hopelijk werkt mobiel goed genoeg om wat dingen mee te krijgen en morgen alles op mijn gemak terug kijken :D

Dus allemaal heel veel plezier :D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #48 Gepost op: 10-03-2018, 18:30:35 »
Ik hoop maar dat ze het niet te lang rekken en dat we om 20u45 toch min of meer kunnen beginnen aan de molacties. Tenzij het Ruben is natuurlijk, dan zijn er geen molacties. ;D

Online Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #49 Gepost op: 10-03-2018, 18:32:55 »
Wat cool Lukie!

Ik ben blij dat Ruben weer zijn gestreepte shirt aanheeft vanavond, met de pianotoetsen  ::rofl::

Veel plezier allemaal, wel even zwaaien he?

 ::rofl:: Idd toepasselijk shirt van Ruben, ikzelf heb zebracakjes gekocht voor vanavond, voor als het toch Ruben is ::hypocriet::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #50 Gepost op: 10-03-2018, 18:33:31 »
Ik hoop maar dat ze het niet te lang rekken en dat we om 20u45 toch min of meer kunnen beginnen aan de molacties. Tenzij het Ruben is natuurlijk, dan zijn er geen molacties. ;D

Ik hoop echt dat Ruben het niet is. Zijn grootste fout was penningmeester worden waardoor iedereen hem ging verdenken.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #51 Gepost op: 10-03-2018, 18:34:03 »
Ik hoop maar dat ze het niet te lang rekken en dat we om 20u45 toch min of meer kunnen beginnen aan de molacties. Tenzij het Ruben is natuurlijk, dan zijn er geen molacties. ;D

 ::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #52 Gepost op: 10-03-2018, 18:34:30 »
Dan naar de inhoud:
Ik verwacht dat we wel te zien krijgen hoe de kandidaten de Mol in aflevering 4 hadden kunnen zien. Daar ben ik heel benieuwd naar.
Ik ook!! Vooral die dame met de hoody, op het bankje en naast de dame met de rode paraplu. En wie weet de dame, of man, met de blonde pruik, pet en zonnebril.
Nog even geduld.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 19:22:40 door Tristan, Reden: Quote gefixt »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #53 Gepost op: 10-03-2018, 18:37:58 »
::rofl::

En bij Olcay hebben we het meeste al in de uitzending gezien :P
beelden vanaf het toilet op de bouwplaats. Er staan tegenwoordig overal camera's
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #54 Gepost op: 10-03-2018, 18:41:56 »
Persoonlijk ben ik niet echt een fan van de live-finale. Natuurlijk, het zorgt voor meer interactie met het publiek, maar de tijd die wordt gebruikt voor het interviewen van willekeurige mensen in het publiek en het langzaam naar binnen gaan van de finalisten kan ook worden gebruikt om meer te laten zien over molacties en aanwijzingen.

De seizoenen met alleen de presentator en de deelnemers in een kasteel/kerk bij elkaar waren... dát mis ik echt  :-[

Maar ik wens wel iedereen een fijne finale toe  ::jaja::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #55 Gepost op: 10-03-2018, 18:45:33 »
Leuke goodies in de goodiebag. Broodtrommel of flesje. Regent wel lekker..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #56 Gepost op: 10-03-2018, 18:47:30 »
Ik weet niet of iemand het al heeft vermeld dus wellicht ben ik enorm spuit11 maar volgens de TVGids.nl hebben we en aflevering van 15 minuten meer dan normaal. Dus wellicht is er rekening gehouden met wat extra tijd voor de molacties nu de ontknoping live is. Ik kijk er in ieder geval eg naar uit !!

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #57 Gepost op: 10-03-2018, 18:59:49 »
Heel veel plezier vanavond allemaal, mijn mede molloten. Het was me een waar genoegen  ::hug:: ::bravo::

Dit wordt voor mij echt de tofste ontknoping ooit, ongeacht wie de mol is. Ik heb nog nooit op de dag van ontknoping zoveel twijfels gehad, en zoveel spanning. Ik tel echt de uren en minuten, en kan niet wachten tot het duister is gevallen.

Was het nog maar de tijd dat ik aan het Vondelpark woonde, dan had ik er nu al gestaan, zucht
Geniet ervan en 'May the best mole win'  ;D


Helemaal eens, het maakt me eigenlijk helemaal niet uit wie er wint, het kan wat mij betreft nog alle kanten op. Eindelijk weer eens echte spanning dit jaar. Heerlijk!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #58 Gepost op: 10-03-2018, 19:03:22 »
Ik weet niet of iemand het al heeft vermeld dus wellicht ben ik enorm spuit11 maar volgens de TVGids.nl hebben we en aflevering van 15 minuten meer dan normaal. Dus wellicht is er rekening gehouden met wat extra tijd voor de molacties nu de ontknoping live is. Ik kijk er in ieder geval eg naar uit !!
Volgens de Ziggo-app ook  ::jaja::
Zou idd mooi zijn als die extra tijd werd gebruikt voor molacties.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Reactie #59 Gepost op: 10-03-2018, 19:09:06 »
AAArrrghhh, ben al de hele dag in spanning en denk aan niets anders dan de ontknoping  ::love::
Geweldig seizoen, hopelijk een grote verrassing met mijn mol JAN, of anders wensmol Olcay