Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 316014 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2018, 14:12:55 »
ik hoop op een diverse groep mensen van verschillende leeftijden, beroepen en manier van spel spelen. Wat mij betreft zoiets:

- (ex) topsporter
- youtuber
- zanger/muzikant
- acteur
- presentator
- kunstenaar
- schrijver
- journalist
- wetenschapper
- zakenman

alles m/v natuurlijk

Yup, zoiets - vooral variatie op de eindeloze reeks acteer/presentatie-persoontjes.

Zou bijvoorbeeld een denksporter/poker-speler heel interessant vinden (bv Loek van Wely).
Of bijvoorbeeld Jan Beuving, is naast caberetier tevens afgestudeerd wiskundige.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2018, 15:04:02 »
Niet dat het realistisch is, maar mijn favorieten zijn dan toch wel:

Joram Kaat (24, radio-dj & presentator)
Stijn van Vliet (26, presentator)
Bart Arens (40, radio-dj)
Henry Schut (41, sportjournalist & presentator)
André Kuipers (59, astronaut)

Mascha Feoktistova (31, YouTuber)
Maryam Hassouni (32, actrice)
Jacqueline Govaert (35, zangeres)
Femke Halsema (51, politica)
Mirjam Mous (54, schrijfster)

Andere leuke namen, maar eigenlijk zijn het er nog véél meer:
Nicolette van Dam (33, presentatrice & actrice)
Juliette van Ardenne (34, actrice)
Sipke Jan Bousema (41, presentator & producent)
Raymi Sambo (46, acteur)
Dieuwertje Blok (60, presentatrice)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #42 Gepost op: 12-03-2018, 15:16:31 »
Yup, zoiets - vooral variatie op de eindeloze reeks acteer/presentatie-persoontjes.


De mol is altijd een 'acteer/presentatie-persoontje'. Dan zouden ze niemand in die categorie mee moeten nemen en dat zie ik niet gebeuren. Anders is het makkelijk strepen.  :P

Nog een paar namen

Achmed Akkabi (acteur)
Wouter van der Vaart (YouTuber)
Adje / Julmar Simons (rapper, acteur, crimineel)


Amber Kortzorg (presentatrice)
Patricia Paay (mediapersoonlijkheid, ex-zangeres)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #43 Gepost op: 12-03-2018, 15:44:31 »
Sjoerd van Ramshorst. Studio Sport. Soort Toine van peperstraten.





Nadia Moussaid. Geld wit wassen ::rofl::

Citaat
NPO-presentatrice Nadia Moussaid, de presentatrice van de moslimtalkshow De Nieuwe Maan die onlangs haar overstap naar Brandpunt bekendmaakte, bepleit ‘keiharde quota’ om Hilversum minder wit te maken. Dat laat ze weten in NRC Handelsblad 

Manoushka Zeegelaar-Breeveld

https://m.youtube.com/watch?v=Si61C3ZPjro




« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 16:21:46 door Pierce_Brosnan »

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #44 Gepost op: 12-03-2018, 20:36:55 »
Boerin Bertie.
(al denk ik niet dat zij een goede mol kan zijn)

Geraldine zie ik liever pas over enkele jaren.

De mol moet wel een vrouw zijn volgend jaar, ze zullen toch niet weer een man kiezen. ::oink::
« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 20:39:34 door kevin174 »

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2018, 21:25:31 »
Dave Roelvink
Theo Maassen
Kwebbelkop (Youtuber, 8mln subs)
Wouter (Dodo) (Ook een youtuber, hij doet heel veel video's over widm)
Christina Curry

Ook lijken me 360 graden foto's met subtiele hints een leuke toevoeging.


Offline Mollende_Moller

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2018, 21:46:33 »
Mag dit topic ook gebruikt worden voor ideeën van opdrachten voor komend seizoen, dat heeft immers ook met WIDM 2019 te maken?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #47 Gepost op: 12-03-2018, 21:47:06 »
yup
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2018, 23:48:59 »
Dit lijstje BN'ers zou ik graag zien ( Niet heel waarschijnlijk overigens vanwege een te hoog BN'er gehalte):

- Hans Goedkoop ( Presentator Andere tijden, Historicus)
- Wibi Soerjadi ( Pianist)
- Lex Uiting ( Presentator Rambam)
- Glenn de Randamie/ Typhoon ( Rapper)
- Dennis van der Geest ( Ex- Judoka)
- Helene Hendriks ( Sportverslaggeefster)
- Susan Smit ( Schrijfster)
- Isa Hoes ( Actrice)
- Josje Huisman ( Zangeres ex-K3)
- Maan de Steenwinkel ( Zangeres)

Reserves: Sander de Kramer, Raemon Sluiter, Anna Nooshin, Fidan Ekiz

Locatie: Ik hoop heel erg op nog niet gebruikte locatie zoals: China, Nieuw Zeeland of Scandinavië

Tot slot hoop ik tegen beter weten in op een finale uitzending met meer aandacht voor de kandidaten en  molacties in plaats van de lange aanloop en het peilen van het publiek. En wat meer aandacht voor puzzel en denkspellen. Soms nemen de visueel spectaculaire opdrachten een klein beetje de overhand in het geheel.
Neemt niet weg dat ik erg van dit seizoen heb genoten en dat de zoektocht naar de mol dit jaar geen ABC-tje was.


Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #49 Gepost op: 12-03-2018, 23:58:24 »
Eva Koreman (Radio-DJ, presentatrice)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #50 Gepost op: 13-03-2018, 09:57:35 »
Oh ja! Karen Damen en Josje Huisman lijken mij ook leuke kandidaten inderdaad  ::ok:: . Kristel Verbeke is ook een leuke vrouw, maar volgens mij minder geschikt voor een programma als dit.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #51 Gepost op: 13-03-2018, 12:48:39 »
Jaaaa we mogen weer zoeken!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik heb voor mezelf een paar namen opgeschreven. ben heel benieuwd of de "Robinson-vloek" nu over is omdat Jan Versteegh nu mee deed?
Qua vrouwen zou het bijna logisch zijn als Geraldine Kemper mee doet deze keer. Namen van dames die bij mij verder te binnen schieten zijn Angela de Jong (AD-columniste), Nynke de Jong, Ellen Hoog, Eva Koreman en Annouk van der Weijden (net gestopt als schaatsster). En dan heb je nog de elk jaar genoemde (en gewenste?) namen als Ionica Smeets, Anniko van Santen, Naomi van As en Jetske van der Elsen. 

En bij de mannen... heb ik mijn allergrootste troef. Iemand die nog niet genoemd is tot nu toe... Joël Broeckaert!
Vind ik wel iemand die perfect in het WIDM-plaatje past...

En verder qua mannen? Tja... kan alle kanten op natuurlijk. Mark Tuitert vond ik een goeie optie, maar ook Ronald Goedemondt en André Dongelmans zie ik als goede opties. Een verrassende naam zou zijn Jeroen Grueter. Het WK voetbal begint namelijk vlak na de opnames  ::tandpastasmiley::


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2018, 12:50:35 »
Sipke Jan Bousema (41, presentator & producent)

Sipke-Jan zat al ooit in Robinson, zij het kort (brak zijn enkel of been geloof ik).
Jan Versteegh heeft nu meegedaan, denk dat ALS ze een Robinsonner laten mee doen dat het een vrouw is...

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2018, 13:21:36 »
Aangezien Rick gister vrij duidelijk was dat er (naar mijn mening gelukkig) geen onbekende Nederlanders mee doen komend seizoen hier maar weer een lijstje met een diverse groep mensen die ik graag zou willen zien.

Dennis van der Geest (Presentator SBS, ex-Judoka)
Jorgen Raymann (Presentator)
Sander Schimmelpenninck (Journalist, hoofdredacteur Quote, winnaar Slimste Mens)
Nielson (zanger)
Benja Bruijning (Acteur, vriend van Anna Drijver)


Geraldine Kemper (Presentatrice, zat samen met Jan in Robinson maar dat is geen reden meer om niet mee te mogen doen)
Fockeline Ouwerkerk (Actrice, zat o.a. in Moordvrouw)
Fidan Ekiz (Journaliste, zit regelmatig bij DWDD)
Leontien Zijlaard van Moorsel (Ex wielrenster)
Sophie van Winden (Actrice, Dokter Deen, Heer en Meester en Prooi).
« Laatst bewerkt op: 13-03-2018, 13:27:43 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #54 Gepost op: 13-03-2018, 15:38:46 »
Ik gooi de cabaretier Thijs van de Meeberg erin. Nog redelijk onbekend en zijn speellijst loopt t/m 6 mei en laten ze nu net rond die datum de laatste jaren vertrekken.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2018, 15:42:26 door Jeroen75 »

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #55 Gepost op: 13-03-2018, 17:21:16 »
Ik wil heel graag weer een ontknopping in het land zelf. Mooie beelden , kandidaten die aan komen lopen. De intieme sfeer van 3 kandidaten en Art.
Vondel CS, bioscopen ik vind het te commercieel ofzo.
Vond de molkantine op een "zeer geheime locatie " in Amsterdam ook fantastisch. Lekker op de bank zoals je thuis ook zit.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2018, 17:38:29 »
Alsjeblieft geen Angela de Jong.  :-X

Een seizoen in Midden-Afrika zou me wel leuk lijken. Ze zijn al in het zuiden geweest (Zuid-Afrika) maar nog niet in het midden of noorden van Afrika.

Het is blijkbaar geen populaire mening, maar ik vind het met BN'ers leuker dan met OBN'ers. De seizoenen met onbekende vind ik op sommige momenten wat pijnlijk om te kijken omdat ze duidelijk niet gewend zijn aan camera's. En bij BN'ers weet ik altijd van een deel al welk gezicht bij welke naam hoort, dus dan hoef ik ook niet meerdere afleveringen proberen mensen uit elkaar te houden.
En de eeuwige kritiek dat niet alle BN'ers écht bekend zijn.. het hangt er maar net van af wat je interesses zijn. Ik zie in dit topic ook namen voorbijkomen waar ik werkelijk nog nooit van heb gehoord.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2018, 18:07:15 »
Oh, schiet me nog te binnen dat ik Nienke de la Rive Box ook héél graag eens in widm zou willen zien!! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline snugger

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #58 Gepost op: 13-03-2018, 20:16:01 »
Bekende Nederlanders van de commerciële zenders ken ik bijna nooit, maar als ze meedoen aan WIDM vind ik dat altijd fun. Dit jaar 'kende' ik alleen Simone, Stine, Jean Marc. Goed om kennis te maken met de anderen.

Maar is het een idee om WIDM eens te spelen met mensen uit 1 beroepscategorie: bijvoorbeeld sporters, of journalisten, kunstenaars, wetenschappers of politici? Dan haal je meer uit 'publieke personen' dan je normaliter krijgt uit obligate interviews.

Tof idee of  ::niet-ok::

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #59 Gepost op: 13-03-2018, 20:37:47 »
Bekende Nederlanders van de commerciële zenders ken ik bijna nooit, maar als ze meedoen aan WIDM vind ik dat altijd fun. Dit jaar 'kende' ik alleen Simone, Stine, Jean Marc. Goed om kennis te maken met de anderen.

Maar is het een idee om WIDM eens te spelen met mensen uit 1 beroepscategorie: bijvoorbeeld sporters, of journalisten, kunstenaars, wetenschappers of politici? Dan haal je meer uit 'publieke personen' dan je normaliter krijgt uit obligate interviews.

Tof idee of  ::niet-ok::

Puur uit eigenbelang: helemaal voor! Maar ben toch wel heel erg voor de mix.