Poll

Wie was de beste verliezer? Wie verdiende het echt om te winnen maar greep er net naast?

Robin
2 (1.5%)
Yvonne
3 (2.3%)
Jantien
4 (3.1%)
Chandrika
3 (2.3%)
Lottie
8 (6.1%)
Roderick
2 (1.5%)
Eva
0 (0%)
Renate
1 (0.8%)
Regina
6 (4.6%)
Anniek
5 (3.8%)
Sanne
9 (6.9%)
Soundos
18 (13.7%)
Liesbeth
13 (9.9%)
Carolien
14 (10.7%)
Freek
3 (2.3%)
Marlijn
7 (5.3%)
Annemieke
9 (6.9%)
Jochem
10 (7.6%)
Olcay
14 (10.7%)

Totaal aantal stemmen: 56

Auteur Topic: Beste verliezer?  (gelezen 3513 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Beste verliezer?
« Gepost op: 28-10-2018, 18:27:34 »
Veel vrouwen!

Wie was de beste verliezer? Had een mega goeie speltactiek maar greep net naast de winst?

Stemmen maar ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beste verliezer?
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2018, 18:39:28 »
Anniek, Sanne, Soundos
Frankje Lapi

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beste verliezer?
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2018, 18:48:36 »
Dit vind ik veel moeilijker te kiezen dan de beste winnaar ooit, al is het maar omdat de kandidaten die ik het het meeste gunde vaak al eerder zijn afgevallen dan de daadwerkelijke 'verliezers'. Denk bijvoorbeeld aan Jan Kooijman (wat heb ik genoten van zijn deelname) of Janine Abbring (die in aflevering 3 al op de goede mol zat!). Als ik dan toch moet kiezen kom ik uit op:
- Chandrika (seizoen 4): ze zat op de goede mol maar in de montage leek het net alsof ze verkeerd zat. Erg onterecht en gewoon niet netjes, dus vandaar dat ze in mijn top 3 komt.
- Regina (seizoen 8): zat tot het einde toe verkeerd, maar wat heb ik genoten van haar deelname!
- Liesbeth (seizoen 12): heeft het spel echt heel goed gespeeld, wist alleen net iets minder dan Hadewych. Wat had ik haar de winst graag gegund!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Beste verliezer?
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2018, 19:08:10 »
De term ''beste verliezer'' lijkt me een beetje cru, of dubbel.

Dus ik ga hier geen keuze maken. Je bent er als kandidaat immers niet op uit om wel in de finale te komen, en die vervolgens (als niet-mol zijnde) niet te winnen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Beste verliezer?
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2018, 00:01:03 »
De term ''beste verliezer'' lijkt me een beetje cru, of dubbel.

Dus ik ga hier geen keuze maken. Je bent er als kandidaat immers niet op uit om wel in de finale te komen, en die vervolgens (als niet-mol zijnde) niet te winnen.

Ik heb duidelijk aangegeven dat deze titel is voor de persoon die in jou ogen eigenlijk had moeten/kunnen winnen of een finalist die het spel bijna beter had gespeeld dan de winnaar/winnares zelf maar toch net ongeluk had en op 1/2 vragen na de finale verloor en wie je het gegund had.
Tuurlijk doe je niet mee om te verliezen maar aangezien er 7 afvallers zijn elk seizoen lijkt het me dat veel kandidaten tegenwoordig al zouden tekenen voor een ‘beloofde’ finaleplek.  ::ok::

De reden dat Soundos in mijn ogen de ‘beste verliezend finalist’ is, is mede omdat ze vanaf moment 1 Patrick al doorhad en heeft verloren omdat Art bij Patrick op de kamer heeft geslapen en daardoor een stapje voorhad (als pact-genoot) Bovendien heeft Art jokers gekregen van Patrick en heeft Soundos het op eigen kracht gedaan. Hoewel ik het Art ook gunde en hij een briljante winnaar is, vind ik dat Soundos het nóg meer verdiend had. Als je naar haar kijkt in aflevering 1 denk je meteen, ‘hoe gaat zij uberhaupt aflevering 1 doorkomen’ maar door haar slimme scherpe houding heeft ze het zomaar tot de finale geschopt en dat was voor mij echt een verassing. Ze kwam echt bijzonder scherp uit de hoek en had eigenlijk zomaar die finale kunnen winnen als ze wat meer tijd met Patrick alleen had kunnen doorbrengen en essentiele informatie had kunnen winnen voor de finaletest.

« Laatst bewerkt op: 29-10-2018, 00:05:09 door Rämon »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Beste verliezer?
« Reactie #5 Gepost op: 29-10-2018, 00:07:58 »
Voor mij zijn er eigenlijk teveel kandidaten die ik eigenlijk graag als finalist had willen zien. Dus ook om die reden kan ik er geen top 3 van maken. Dat is een persoonlijke keuze.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Beste verliezer?
« Reactie #6 Gepost op: 29-10-2018, 00:21:12 »
Voor mij zijn er eigenlijk teveel kandidaten die ik eigenlijk graag als finalist had willen zien. Dus ook om die reden kan ik er geen top 3 van maken. Dat is een persoonlijke keuze.

Er komt nog een poll met andere kwesties om in de stemming te komen voor #19 dus :)

Dank voor je verjaardagsfeliciatie op mijn facebook.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Beste verliezer?
« Reactie #7 Gepost op: 29-10-2018, 11:35:18 »
Beste is waarschijnlijk Soundos, die had de mol eerder ontmaskerd dan de winnaar van het seizoen. Olcay is dan niet de beste, maar wel één van de leukste imo.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Beste verliezer?
« Reactie #8 Gepost op: 29-10-2018, 13:03:54 »
Voor mij zijn er eigenlijk teveel kandidaten die ik eigenlijk graag als finalist had willen zien. Dus ook om die reden kan ik er geen top 3 van maken. Dat is een persoonlijke keuze.
Het is inderdaad haast niet te doen. Ik weet er wel gevoelsmatig een paar die het niet zijn. En Soundos (hoewel ze er vroeger dan de winnaar bij was, maar ik vond haar niet leuk in het spel) en Olcay (idem dito) zijn het zeker niet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Beste verliezer?
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2018, 19:48:34 »
Het is inderdaad haast niet te doen. Ik weet er wel gevoelsmatig een paar die het niet zijn. En Soundos (hoewel ze er vroeger dan de winnaar bij was, maar ik vond haar niet leuk in het spel) en Olcay (idem dito) zijn het zeker niet.

Ik vraag niet wie de leukste verliezer was. Maar de beste. In other words. Wie had eigenlijk moeten winnen en já het is een lastige maar iemand als Soundos had vroeger door wie de Mol was dan de winnaar en heeft pech gehad dat de Mol een man was en dus niet met die persoon op de kamer sliep. Meerder pogingen om nog extra info van Patrick te krijgen mislukte.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Beste verliezer?
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2018, 08:03:10 »
Maar om de beste verliezer te zijn moet je ook (in mijn optiek) positief op mij als kijker overkomen. Om enkel de mol eerder te weten dan eventuele anderen is daar niet genoeg voor. Het gaat mij om het hele spel. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Beste verliezer?
« Reactie #11 Gepost op: 4-11-2018, 12:00:25 »
Olcay ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Beste verliezer?
« Reactie #12 Gepost op: 8-11-2018, 15:31:04 »
Olcay, Jochem en Carolien ::ok::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Beste verliezer?
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2018, 18:41:33 »
De reden dat Soundos in mijn ogen de ‘beste verliezend finalist’ is, is mede omdat ze vanaf moment 1 Patrick al doorhad en heeft verloren omdat Art bij Patrick op de kamer heeft geslapen en daardoor een stapje voorhad (als pact-genoot) Bovendien heeft Art jokers gekregen van Patrick en heeft Soundos het op eigen kracht gedaan. Hoewel ik het Art ook gunde en hij een briljante winnaar is, vind ik dat Soundos het nóg meer verdiend had. Als je naar haar kijkt in aflevering 1 denk je meteen, ‘hoe gaat zij uberhaupt aflevering 1 doorkomen’ maar door haar slimme scherpe houding heeft ze het zomaar tot de finale geschopt en dat was voor mij echt een verassing. Ze kwam echt bijzonder scherp uit de hoek en had eigenlijk zomaar die finale kunnen winnen als ze wat meer tijd met Patrick alleen had kunnen doorbrengen en essentiele informatie had kunnen winnen voor de finaletest.
Precies. Dit.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2018, 19:32:40 door Daisy, Reden: quote gefixed »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beste verliezer?
« Reactie #14 Gepost op: 4-12-2018, 16:44:57 »
Chandrika. Al vanaf heel ver in het begin als winnaar neergezet. Meest spontaanste kanidaat.

Soundos. Patrick en Art waren eigenlijk te kloos met elkaar. Enige reeks waar je toch het gevoel hebt dat er twee mollen waren. Maar alle drie hebben er toch ook wel flink wat aandacht aan over gehouden. Sterker nog, het werdt eigenlijk ook wel tijd voor nieuwe presentator en patrick zou moeten stoppen met die tv reklame.

Sub verliezer / viel eerder af: Prins uit het 3e seizoen.