Poll

Wie vind jij nou de beste mol? (3 stemmen)

Deborah
Nico
George
Elise
Yvon
Milouska
Inge
Dennis
Jon
Kim
Patrick
Anne-Marie
Kees
Susan
Margriet
Klaas
Thomas
Jan

Auteur Topic: Wie is de beste mol ooit?  (gelezen 35966 keer)

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #100 Gepost op: 17-03-2018, 09:51:39 »
Sommige goede mollen hebben heel weinig stemmen doordat ze bij veel mensen niet in de top drie staan (maar bijvoorbeeld wel in de top 9).

Het is vast niet mogelijk op dit forum, maar een songfestivalachtige manier van stemmen zou het beste beeld geven van hoe mollen worden beoordeeld.
De voor jou beste mol krijgt 12 punten, de op één na beste 10 punten, en de andere zeven in jouw top 10 krijgen 1-8 punten.

Zou wel een goed idee zijn!!!
Kan helaas (nog) niet hier

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #101 Gepost op: 17-03-2018, 09:55:38 »
kan wel, moet je het handmatig doen :)

in de relaxhoek wordt ook wel plus/minus gespeeld.
Gaat op dit moment zelfs over het beste seizoen ooit
alle mollen onder elkaar ieder begint met 5 punten en iedereen mag 3x op een dag 1 mol plussen en 1 mol minnen. Aan het eind komt dan de beste eruit :)
Misschien wel een leuke om volgend jaar het seizoen mee te openen bij het nieuwe board?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #102 Gepost op: 23-03-2018, 07:44:34 »
Seizoen 1 heb ik gemist, ga ik downloaden. Hoe was dat seizoen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #103 Gepost op: 23-03-2018, 14:25:57 »
Seizoen 1 heb ik gemist, ga ik downloaden. Hoe was dat seizoen?

Je zal even aan het trage tempo moeten wennen en dan kom je er wel in. Genoeg leuke opdrachten en karakters. Hollands feestje zou ik overslaan.  :P

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #104 Gepost op: 24-03-2018, 10:58:04 »
Seizoen 1  ::rofl::   Als je dat camerawork met nu vergelijkt , heerlijk.   Ik vond t toen al een top programma maar kan me heel goed indenken dat molloten die er later bij zijn gekomen er heel wat moeite mee hebben om Erin te komen bij de eerste seizoenen.

Wel sommige erg leuke kandidaten en acties

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #105 Gepost op: 24-03-2018, 14:32:35 »
Je zal even aan het trage tempo moeten wennen en dan kom je er wel in. Genoeg leuke opdrachten en karakters. Hollands feestje zou ik overslaan.  :P

Het Hollands feestje vond ik juist een toppunt. Zo heerlijk stuntelig  ::ok::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #106 Gepost op: 25-10-2018, 15:09:46 »
Seizoen 1  ::rofl::   Als je dat camerawork met nu vergelijkt , heerlijk.   Ik vond t toen al een top programma maar kan me heel goed indenken dat molloten die er later bij zijn gekomen er heel wat moeite mee hebben om Erin te komen bij de eerste seizoenen.

Wel sommige erg leuke kandidaten en acties

Die oude seizoenen zijn geniaal maar de kwaliteit irriteert mij ook een beetje hoor hahaha ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #107 Gepost op: 28-10-2018, 17:13:50 »
W8, k maak ff een full ranking:
1 Dennis
2 JAN
3 Kees
4 George
5 Thomas
6 Milouska
(Nu begint een HEEL grote middenmoot)
7 Margriet
8 Deborah
9 Klaas
10 Patrick
11 Inge
12 Jon
13 Elise
(Einde middenmoot)
14 Susan
15 Kim
16 Yvon
17 Nico
18 Anne-Marie

Met alle respect voor elkaars lijstje, als Anne Marie onder Nico staat kan ik het helaas minder serieus nemen. Oprechte vraag? Betrek je alle factoren. Zoals omgeving, andere kandidaten etc. met alle respect voor Nico (het was allemaal nog nieuw toen), Anne-Maries’ krijtje weggooi actie was alleen al beter /gedurfder dat Nico’s hele mollenseizoen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #108 Gepost op: 24-12-2018, 15:23:16 »
De oudere seizoenen heb ik niet zo gevolgd. Van wát ik heb gezien, denk ik dat Milouska de beste mol is. Niet per se de leukste mol, maar ze heeft risico genomen en is telkens onder de radar gebleven. De groep vond ik dat jaar minder leuk, veel kandidaten kwamen zo 'pesterig' over en ook naar Milouska reageerden ze echt niet altijd oké. (al kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze irritatie opriep met haar gedrag, maar dat deed ze als mol niet voor niks  ;D ) Fijn dat ze toch nog de mol bleek, gerechtigheid.  ;) En dat heeft ze fantastisch gedaan.

George en Dennis vind ik qua molschap wel wat op elkaar lijken. Beide een beetje in de categorie 'ach, zo'n gezellige jongen. Kan nooit de mol zijn'. En ondertussen de boel keihard belazeren, ik houd daarvan.

Eigenlijk valt Jan ook wel een beetje in dezelfde categorie, vind ik, maar staat bij mij op de 4e plek. Erg tof dat niemand hem heeft verdacht, alleen Ruben. En ook mooi onverdacht gebleven bij de kijkers. Aan de andere kant heb ik de indruk dat hij niet altijd heeft gemold.

Inge had de 'pech' dat er al een andere 'mol' in de groep bleek te zitten (Nadja). Gecombineerd met de overduidelijke hint was dat seizoen minder leuk. Maar op zich deed ze het volgens mij ook niet slecht als mol. (niet de beste hoor; ik snap wel dat ze niet zoveel stemmen heeft, maar misschien heeft dat ook met dat seizoen te maken).

Met alle respect voor elkaars lijstje, als Anne Marie onder Nico staat kan ik het helaas minder serieus nemen. Oprechte vraag? Betrek je alle factoren. Zoals omgeving, andere kandidaten etc. met alle respect voor Nico (het was allemaal nog nieuw toen), Anne-Maries’ krijtje weggooi actie was alleen al beter /gedurfder dat Nico’s hele mollenseizoen.

Ik heb volgens mij gezien dat Nico een taptoe moest leiden; dat vond ik toen wel hilarisch. ;D Was overduidelijk mollen. Volgens mij vond hij het ook best lastig toen om de mol te zijn? Dacht ik.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2018, 17:34:17 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #109 Gepost op: 24-12-2018, 18:02:42 »
Ik heb volgens mij gezien dat Nico een taptoe moest leiden; dat vond ik toen wel hilarisch. ;D Was overduidelijk mollen. Volgens mij vond hij het ook best lastig toen om de mol te zijn? Dacht ik.

Klopt, hij vond het niet eens leuk in het begin. En toen moest Cors uitval na de nachtelijke zandloperopdracht "nu heb ik écht iets tegen de Mol" nog komen. ::rofl::

Later kreeg ie er wel meer lol in. Maar de mollen die er vanaf het begin af aan echt van genieten om de saboteur te zijn, zijn ook vaak de beste.

Ik ben trouwens benieuwd hoe hoog Jan de komende jaren in deze poll zal blijven staan. Het is normaal dat een Mol direct na de euforie van de ontknoping hoog scoort. Ik denk dat hij wel wat zal gaan zakken omdat zijn aantal memorabele sabotages (los van gedurfde uitspraken en zijn hoodiemoment) misschien toch wat tegenvalt.

(Thomas is ook van 18,1% in 2017 naar 2,5% van de stemmen nu gezakt.)
« Laatst bewerkt op: 24-12-2018, 18:05:03 door Heinz »