Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 145810 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Vragen over WieIsDeMol.com
« Gepost op: 15-11-2018, 21:30:43 »
Vragen, ideeën en/of suggesties met betrekking tot het nieuwe seizoen zijn welkom in dit topic!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bob V dji

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #1 Gepost op: 1-01-2019, 21:19:48 »
Het zou mooi zijn om subpool aan te kunnen maken om zo ook als groep mee te doen.

Offline pjotry

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2019, 21:26:36 »
is er dit seizoen ook weer de mogelijk om in de voorverkoop kaarten te kopen voor de wie is de mol fandag? dus voordat de kaarten in de reguliere verkoop gaan?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #3 Gepost op: 1-01-2019, 21:59:28 »
Het zou mooi zijn om subpool aan te kunnen maken om zo ook als groep mee te doen.
De pool van realitynet wordt handmatig bijgehouden. Subpools zouden dus ongelooflijk veel werk opleveren. Daarnaast is het, denk ik, technisch ook niet mogelijk. 

is er dit seizoen ook weer de mogelijk om in de voorverkoop kaarten te kopen voor de wie is de mol fandag? dus voordat de kaarten in de reguliere verkoop gaan?
Dat is zeker weer het voornemen, wanneer dit inderdaad weer zo is dan zullen we dat gelijk bevestigen in het nieuws topic ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2019, 19:32:52 »
Dit is misschien heel erg random, maar ik kan me herinneren dat dit forum vorig jaar ook via de app Tapatalk te volgen enzo was. ik kan dit nu niet meer vinden. klopt dit, of ben ik nou zo blind als een mol?
"niets is wat het lijkt"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2019, 19:36:35 »
Ik heb hier zelf niet echt verstand van, maar we zijn van de zomer van layout veranderd, dus mogelijk heeft dit hier invloed op. Ik ga dit even bij de techneuten neerleggen.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2019, 21:35:08 »
Dit is misschien heel erg random, maar ik kan me herinneren dat dit forum vorig jaar ook via de app Tapatalk te volgen enzo was. ik kan dit nu niet meer vinden. klopt dit, of ben ik nou zo blind als een mol?
De ondersteuning voor Tapatalk is bij het redesign helaas niet overgenomen. In plaats daarvan proberen we de site en het forum beter te laten werken op mobiele apparaten.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline EssyS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2019, 22:44:22 »
In plaats daarvan proberen we de site en het forum beter te laten werken op mobiele apparaten.

Zowel op mijn tablet Apple IPad Air 2 als m’n iPhone 7 loopt de tekst van een post over de avatar heen. Ik gebruik safari als browser.


Online Martje

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2019, 10:39:23 »
Kun je op een manier ook topics verbergen of zelf bepalen wat vast gepind wordt en wat niet? Ik vind alles eromheen (onderschriften etc) niet zo interessant, maar daar wordt de lijst met topics wel erg lang van. Ik kan me van eerdere seizoenen herinneren dat je uiteindelijk meerdere pagina`s met topics hebt waar je dan moeten zoeken naar de interessante pagina`s.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2019, 10:42:15 »
Alleen de moderators kunnen topics pinnen en un-pinnen. Doordat we een andere layout hebben sinds de zomer, vallen die nu extra op. Er kunnen maximaal 30 topics op een pagina, dus er zullen altijd topics van de pagina afvallen. Je kunt ook links in het menu op "Sinds vorige bezoek" klikken, en dan zie je alleen de topics waarin nieuwe berichten staan.

Online Martje

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2019, 10:45:55 »
Dank voor de tip! Op de mobiele versie heb ik die knop nog niet gevonden, maar ik zoek nog even verder :). Overigens is de mobiele versie nu echt veel fijner. Hele goede verbetering!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2019, 10:54:02 »
helemaal onderaan ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2019, 11:00:09 »
Hoe kan ik op mobiel de afbeeldingen aanzetten? de avatars laten alleen een vierkantje zien voor mij, is zo ongezellig. ::vergroot::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2019, 11:04:29 »
Ik geloof dat dat niet kan, volgens mij is dat expres uitgeschakeld, om de huidige layout beter te laten uitkomen op mobiel.

Als je erop klikt, worden ze dan wel groter? Bij gewone plaatjes is bij mij wel dat het geval.

Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2019, 11:08:06 »
Begrijpelijk, heb soms nog moeite met grote afbeeldingen (vooral overzichten) op mobiel. En nee, kan wel als ik op een naam klik, dan zie ik het profiel en een halve/3kwart foto.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2019, 18:27:17 »
Zowel op mijn tablet Apple IPad Air 2 als m’n iPhone 7 loopt de tekst van een post over de avatar heen. Ik gebruik safari als browser.
Ik heb geprobeerd dit na te bootsen met een emulator (zowel voor Ipad Air 2 als iPhone), maar het lukt me niet om te reproduceren. Gebeurt het bij alle topics en op alle momenten voor je?
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2019, 18:30:48 »
Hoe kan ik op mobiel de afbeeldingen aanzetten? de avatars laten alleen een vierkantje zien voor mij, is zo ongezellig. ::vergroot::
Ik zal kijken of we die weer terug kunnen krijgen. De avatars zijn een belangrijk onderdeel van de berichten en zou mooi zijn als ze misschien in wat kleiner formaat alsnog terug kunnen komen. Sowieso wil ik de mobiele weergave nog verder tweaken. Hij werkt nu, maar echt mooi is'ie nog niet. Blijf dus komen met jullie feedback!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2019, 18:43:04 »
Ik zal kijken of we die weer terug kunnen krijgen. De avatars zijn een belangrijk onderdeel van de berichten en zou mooi zijn als ze misschien in wat kleiner formaat alsnog terug kunnen komen. Sowieso wil ik de mobiele weergave nog verder tweaken. Hij werkt nu, maar echt mooi is'ie nog niet. Blijf dus komen met jullie feedback!

Bedankt, mooi als dat zou lukken.  ::ok:: Mijn studie gaat ook over multimedia maken/coderen enzo, dus weet dat feedback belangrijk is, evenals de mobiele versie. Enige paar dingen zijn dus de avatars, sommige grote afbeeldingen/schema's zijn moeilijk zichtbaar (alhoewel je het in een nieuwe tab kan openen) en op het forum overzicht heb ik soms dat ie in plaats van de ruiten een ? laat zien (verder geen probleem, vond het alleen een beetje vreemd).

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2019, 23:15:46 »
Bedankt, mooi als dat zou lukken.  ::ok:: Mijn studie gaat ook over multimedia maken/coderen enzo, dus weet dat feedback belangrijk is, evenals de mobiele versie. Enige paar dingen zijn dus de avatars, sommige grote afbeeldingen/schema's zijn moeilijk zichtbaar (alhoewel je het in een nieuwe tab kan openen) en op het forum overzicht heb ik soms dat ie in plaats van de ruiten een ? laat zien (verder geen probleem, vond het alleen een beetje vreemd).
Goeie punten, ga ik naar kijken!

Ik heb trouwens nu de menu's van het forum als eerste aangepakt. Die waren gewoon niet goed bruikbaar in tablet/mobiele modus. Hopelijk gaat dat nu wel goed.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2019, 00:25:42 »
Hoe kan ik op mobiel de afbeeldingen aanzetten? de avatars laten alleen een vierkantje zien voor mij, is zo ongezellig. ::vergroot::
Ben flink met een hakbijl door de mobiele versie van de topicweergave gegaan ;D Daarbij zijn de avatars weer terug van weggeweest en zijn alle andere elementen wat netter gegroepeerd.

Mocht je nog dingen tegen komen, dan hoor ik het graag.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.