Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 238775 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #500 Gepost op: 28-11-2019, 15:08:53 »
Ik had ergens gelezen dat iemand met 'connecties met WIDM' dit had gecheckt en die beweerde dat er geen spoiler uit te halen valt.
Maar wat ik me dus afvraag, als dat zo zou zijn (ik geloof die connecties dus niet) waarom dan dat loop shot met maar 5 mensen. Dat doe je alleen als er dus al mensen afgevallen zijn.
Je gaat niet twee groepen apart laten lopen en filmen voor een opdracht. Of de hele stijl van WIDM moet nieuw zijn dit jaar maar dat lijkt mij niet.
Daarom denk ik ook, dat je goed zit met de afvallers, niet de volgorde misschien maar wel de personen.


Onzin. Ik weet dat Wie is de Mol (en dat is spijtig naar mijn mening) inderdaad minder vaak losse groepen naar verschillende opdrachten stuurt zoals bij de Belgen maar het kan wel degelijk.
2009 waren er 2 groepen van 5 die vrijstellingen moesten vinden. Stel een groep van 5 was daar gespot en op de foto gezet hadden wij gedacht dat dit de laatste 5 zijn terwijl daadwerkelijk was het aflevering 2 en zaten alle 10 de kandidaten nog in het spel...

Of in 2013 bij de bunjee opdracht.
Er zijn wel vaker losse opdrachten met losse kandidaten en mede daarom vind ik de spoilers tot nu toe nog niet zo interessant.

Bovendien die persoon met connecties is mijn collega van Tunnelvisie, die af en toe contact heeft met iemand van de media afdeling van widm. Natuurlijk gaat niemand een spoiler bevestigen maar zij vertelde dat kandidaten niet altijd bij elkaar zijn voor een opdracht.
Dus 2 groepen van 5 of 1 groep van 6 die op 3 fietsen letters moet verzamelen terwijl de andere 4 een andere opdracht doen.

Ik mis dat soort opdrachten sowieso, dat kandidaten elkaar later info moeten geven en je maar moet hopen of dat klopt.

Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #501 Gepost op: 28-11-2019, 15:33:37 »
Hallo Rämon,

Ik hoop dat je gelijk hebt, de tijd zal het leren. Ik hoop ook op opdrachten waar groepen apart dingen moeten doen. Is denk ik ook leuker qua molacties en voor de bontjes.


Onzin. Ik weet dat Wie is de Mol (en dat is spijtig naar mijn mening) inderdaad minder vaak losse groepen naar verschillende opdrachten stuurt zoals bij de Belgen maar het kan wel degelijk.
2009 waren er 2 groepen van 5 die vrijstellingen moesten vinden. Stel een groep van 5 was daar gespot en op de foto gezet hadden wij gedacht dat dit de laatste 5 zijn terwijl daadwerkelijk was het aflevering 2 en zaten alle 10 de kandidaten nog in het spel...

Of in 2013 bij de bunjee opdracht.
Er zijn wel vaker losse opdrachten met losse kandidaten en mede daarom vind ik de spoilers tot nu toe nog niet zo interessant.

Bovendien die persoon met connecties is mijn collega van Tunnelvisie, die af en toe contact heeft met iemand van de media afdeling van widm. Natuurlijk gaat niemand een spoiler bevestigen maar zij vertelde dat kandidaten niet altijd bij elkaar zijn voor een opdracht.
Dus 2 groepen van 5 of 1 groep van 6 die op 3 fietsen letters moet verzamelen terwijl de andere 4 een andere opdracht doen.

Ik mis dat soort opdrachten sowieso, dat kandidaten elkaar later info moeten geven en je maar moet hopen of dat klopt.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #502 Gepost op: 28-11-2019, 18:40:50 »
Pfff, ja door die website en de foto's die daar opstaan lijkt het me vrij duidelijk.

3 vrouwen als eerste afvallers, daarna Johan/Claes en dan de laatste 5.

Wat zonde zeg en wat hypocriet dat ik al meerdere molloten die youtube video's maken de foto heb zien gebruiken in hun video's maar tegelijkertijd ook zeggen dat ze het jammer vinden voor de productie...

Waarom verspreiden we deze foto voor mensen die het nog niet weten?

Ik ben echt zwaar geirriteerd dat de eerste 5 executies  (en het algemene verdenk spel van het begin ) me nu al is ontnomen.


Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #503 Gepost op: 28-11-2019, 18:47:04 »
Persoonlijk denk ik dat we geen voorbarige conclusies moeten trekken. Wat misschien enige opheldering kan geven is de datum van de foto achterhalen. Wanneer dit vroeg in de opname periode is kan de afvallerslijst gelukkig de prullenbak in.
Ben al een poos aan het zoeken maar helaas nog geen datum kunnen ontdekken.  ???

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #504 Gepost op: 28-11-2019, 19:18:07 »
Denk het ook. Ze staat volgens mij naast Claes. Die heeft denk ik dezelfde outfit aan in de video die werd gepost.

nee?


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #505 Gepost op: 29-11-2019, 11:00:03 »
nee?
is dat Jaike ook niet naast die persoon? Jammer. :\'(

o/t maar ik snap sowieso niet dat ze stadsopdrachten in afl. 5 of 6 ofzo plannen. Is echt vragen om dit soort mega spoilers.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #506 Gepost op: 29-11-2019, 11:12:33 »
Persoonlijk denk ik dat we geen voorbarige conclusies moeten trekken. Wat misschien enige opheldering kan geven is de datum van de foto achterhalen. Wanneer dit vroeg in de opname periode is kan de afvallerslijst gelukkig de prullenbak in.
Ben al een poos aan het zoeken maar helaas nog geen datum kunnen ontdekken.  ???
eerder werd 29 mei genoemd als datum van een deel van de foto's / video's. Staat ergens onder spoiler tags in dit topic een aantal blz. terug. Ik kan de bron ook niet vinden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #507 Gepost op: 29-11-2019, 11:16:36 »
Er is een opdracht in Sanmenxia opgenomen, als ik de lokale producers in China mag geloven. Zij post drie foto's daarvan op haar Instagram. Ze post ook een foto van een locatie die al bevestigd is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #508 Gepost op: 29-11-2019, 11:56:56 »
Er is een opdracht in Sanmenxia opgenomen, als ik de lokale producers in China mag geloven. Zij post drie foto's daarvan op haar Instagram. Ze post ook een foto van een locatie die al bevestigd is.

Abseilen van de dam aldaar?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sanmenxiadam
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #509 Gepost op: 29-11-2019, 12:07:00 »
Die dam is ook in het molboekje te zien op de achtergrond van een pagina ::jaja::

---

Denk dat ik de volgorde van afvallers ook alleen maar in dit topic kan en mag voorspellen:

Afvaller 1: Tina de Bruin
Afvaller 2: Jaike Belfor
Afvaller 3: Anita Witzier
Afvaller 4: Claes Iversen
Afvaller 5: Johan Goossens
Afvaller 6: Nathan Rutjes
Afvaller 7: Buddy Vedder
Verliezend finalist: Miljuschka Witzenhausen
Winnaar: Leonie ter Braak
Mol: Rob Dekay
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #510 Gepost op: 29-11-2019, 12:09:27 »
Mag ik het dan wel een beetje treurig vinden dat deze locale producer gevolgd wordt door zowel Rick als Rik?
En deze was ook al aanwezig bij de vorige live finale.. we hadden beter ons best kunnen doen met de locatie..
« Laatst bewerkt op: 29-11-2019, 12:11:28 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #511 Gepost op: 29-11-2019, 12:14:03 »
Abseilen van de dam aldaar?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sanmenxiadam
Geen idee, maar zou best kunnen die opdracht komt elk seizoen zowat langs.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #512 Gepost op: 29-11-2019, 12:31:51 »
Mag ik het dan wel een beetje treurig vinden dat deze locale producer gevolgd wordt door zowel Rick als Rik?
En deze was ook al aanwezig bij de vorige live finale.. we hadden beter ons best kunnen doen met de locatie..

Mmm zij mocht dit gisteren pas bekend maken. Dus waarschijnlijk volgden Rick en Rik haar daarvoor ook niet. Denk ik. Anders was er vast wel iemand achter gekomen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #513 Gepost op: 29-11-2019, 12:43:34 »
Wat we dus weten:

start in Hanguguang (bij Yellow river) (20 mei)
Fietsen met letters, locatie niet gevonden(29 mei)
Dam in Sanmenxia (31 mei)
Auto's met 5 kandidaten in Luooyang (??)
Executie met 5 stoelen, locatie niet gevonden (7 juni)

Aangezien Hanguguang en Sanmenxia dicht bij elkaar liggen, denk ik toch echt dat Luooyang later in het spel plaatsvind.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #514 Gepost op: 29-11-2019, 13:32:31 »
Wat we dus weten:

[...]

Executie met 5 stoelen, locatie niet gevonden (7 juni)
Is 7 juni normaal de (tweede draaidag van de) 7e of de 8e aflevering als ze op 20 mei zijn begonnen?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #515 Gepost op: 29-11-2019, 13:40:22 »
Dat verschilt denk ik. Ligt net aan de planning met reisdagen en dan zitten er ook nog wat rustdagen halverwege. Daaruit kunnen we weinig concluderen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #516 Gepost op: 29-11-2019, 16:06:05 »
Ik hoop zoooooo dat ze in aflevering 1 (die spectaculair moet zijn volgens de interviews in het molboekje) door de omgeving sjezen in die auto’s en op scooters van de foto’s  : ::pinokkio::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #517 Gepost op: 29-11-2019, 16:49:01 »
Wat we dus weten:

start in Hanguguang (bij Yellow river) (20 mei)
Fietsen met letters, locatie niet gevonden(29 mei)
Dam in Sanmenxia (31 mei)
Auto's met 5 kandidaten in Luooyang (??)
Executie met 5 stoelen, locatie niet gevonden (7 juni)

Aangezien Hanguguang en Sanmenxia dicht bij elkaar liggen, denk ik toch echt dat Luooyang later in het spel plaatsvind.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Lulu heeft op 19 mei een foto geupload dat ze in Hanguguang bij de "Hangu Pass", wat kan kloppen aangezien de 18e iedereen verdwenen is. 18/19 mei reizen en dan 19 mei eerste opname dag.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #518 Gepost op: 29-11-2019, 17:43:12 »
eerder werd 29 mei genoemd als datum van een deel van de foto's / video's. Staat ergens onder spoiler tags in dit topic een aantal blz. terug. Ik kan de bron ook niet vinden.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #519 Gepost op: 29-11-2019, 18:22:22 »
^ bedankt!

Ik begreep trouwens uit de vlog van Wouter dat Rik dit in het Molboekje zei:

"Het land, China, is compleet van onze Westerse sociale media afgesloten. Ze hebben hier hun eigen Instagram, Facebook en WhatsApp. Door dat isolement kunnen we redelijk ongestoord ons werk doen en blijven we grotendeels onbespied."


Als ik het voor de rest goed begrijp zagen ze eigenlijk alleen gevaar in Nederlanders (op reis) in het buitenland.. ::fluit::