Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 238777 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #540 Gepost op: 2-12-2019, 18:41:18 »
De datum 20 mei komt van deze locale nieuwssite:

https://www.uhenan.com/Mobile/News/Content/A1374066982059581441

Hier wordt vermeld dat de opnamen op 20 mei starten in Hanguguang. Als ik het goed begrepen heb vertellen kandidaten in het molboekje dat de serie spectaculair begint. Als ik de  beelden en tekst bekijk kunnen deze optredens heel goed het spectaculaire begin zijn. Jammer dat dit ook al bekend is.....Rond 18 mei zijn kandidaten stil op social media. Een  start op 20 mei is dus heel plausibel .en volgens.mij het enige dat we voor waar kunnen aannemen. De andere datums zijn nog geen zekerheid:

Dat Lulu op insta een foto plaatst van 19 mei van de Hangu pass zegt niet zoveel. Ze plaatst ook foto's van de Sanmenxia dam op 28,29 en 31 mei. Dat is nog geen bewijs dat op deze data de opdrachten hebben plaatsgevonden. Als locale producer zal ze ook het nodige werk vooraf doen.

Misschien te simpel gedacht maar volgens mij liggen de locaties niet zover uit elkaar. Google afstand Hanguguang naar Luoyang of Hanguguang naar  Sanmenxia geeft iig bereikbare afstanden voor een opdracht. Vanuit een centrale uitvalsbasis kan het heel goed zijn dat men de eerste week in deze omgeving heeft gefilmd en dat alle gelekte beelden uit de eerste afleveringen zijn.

De beelden van de bakfietsenopdracht zijn  volgens Mokkels.nl van 29 mei. Deze beelden kunnen meer zeggen over eventuele afvallers want het spel is dan al 9 dagen bezig dus er zijn al meerdere kandidaten afgevallen.  Als de datum klopt is het aflevering 3 of 4 en zijn er 3 kandidaten afgevallen. Het filmpje met de repetitie van de executie met 5 kandidaten is op 7 juni geupload. Er hoeven dan nog maar 2 kandidaten af te vallen en dat kan aardig kloppen. Rob kondigt op 14 juni weer een optreden aan dus voor die tijd was iedereen thuis.

Tussen 29 mei en  7 juni zitten ook 9 dagen en mogelijk 3 afleveringen.
Rob had een Instagram stilte tot 10 juni:

https://www.instagram.com/p/ByiHt3JC3KE/

Ik neem voor het gemak aan dat Rob zelf zijn social media promotie doet omdat hij na 4 mei niks anders postte. En dat hij zich aan de regels heeft gehouden. Dus dat ze tot en met 9 of 10 juni hebben gefilmd.

De executie met vijf stoelen op 7 juni (voor zo ver dat vaststaat) zou wel eens de tweede draaidag van afl. 8 geweest kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2019, 18:56:23 door Amethyst »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #541 Gepost op: 2-12-2019, 19:39:12 »
De executie met vijf stoelen op 7 juni (voor zo ver dat vaststaat) zou wel eens de tweede draaidag van afl. 8 geweest kunnen zijn.

Dan ga je dus uit van een finale met 4 kandidaten in aflevering 9
Of 2 afvallers in aflevering 8.....
Het kan allemaal in WIDM......maar de datum van 7 juni staat inderdaad niet vast zoals ik in mijn post al aangaf.



Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #542 Gepost op: 2-12-2019, 20:31:58 »
Of zoals in seizoen 14 en 15... op het midden van aflevering 9 valt de laatste persoon af (toentertijd Tygo en Chris).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #543 Gepost op: 5-12-2019, 22:05:11 »
maar het filmpje met de bakfietsen kan toch gemaakt zijn op 21 mei (aflevering 1) en op 27 mei op Tiktok gezet?

Dat gebeurt met snapchat en instagram ook zovaak.

Ik zou er nog niet vanuit gaan dat die opdracht op 27 mei is.