Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 191884 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #420 Gepost op: 13-09-2019, 12:57:46 »
Ik heb eens zitten stoeien met de datums in 2020.

Het is de laatste jaren gebruikelijk dat WIDM begint op de eerste zaterdag in januari. Daarmee vertel ik niets nieuws.

Als ik dat doe, begin ik op zaterdag 4 januari, en met de ontknopingsaflevering kom ik dan uit op 7 maart 2020. DAN gebeurt er iets geks. Ik weet dat de ontknoping van WIDM 2018 al bijna een jaar vantevoren vaststond, medio 2017 was al bekend dat die ontknoping op 10 maart 2018 zou zijn. Ik wist het, omdat ik dat al in een heel vroeg stadium van mensen van de Avrotros had gehoord.

Trek ik die lijn door, dan zou je bij ''Vondel CS, 7 maart 2020'' online al iets moeten zien staan. Maar tot mijn verbazing staat dan de Mattheuspassion gepland (rijkelijk vroeg, want Pasen 2020 is pas op 12 en 13 april). Mogelijk gaat het daarbij om een opname, die in de paasweek wordt uitgezonden.

Het lijkt me sterk dat dit evenement samenvalt met de ontknoping van seizoen 20. In Vondel CS zijn twee aparte studio's, die eventueel los van elkaar gebruikt kunnen worden. Maar hoe dan ook zal het publiek van beide evenementen dan buiten door elkaar gaan lopen. Onwaarschijnlijk, als je het mij vraagt.

Dat kan dus een paar dingen betekenen: de ontknoping van WIDM valt wel samen, maar ze hebben het evenement nog niet op de website staan, de ontknoping is 1 of meer weken later (en dat zegt dan weer iets over de lengte dan wel de startdatum van het nieuwe seizoen. Ook kan het zijn dat er dit jaar, wat ik dus heeeeel vreemd zal vinden, geen ontknoping is in het Vondelpark, dan wel dat het op een andere plek is. Vreemd, want VondelCS is de Amsterdamse uitvalsbasis voor veel programma's van de omroep.


Ja, ik weet het: mijn bericht is puur speculatief, maar wel op basis van een berekening (vergelijken met eerdere seizoenen).

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #421 Gepost op: 13-09-2019, 13:23:37 »
Staat Moltalk dan al wel al geregistreerd? Wie weet kunnen we daar een en ander uit afleiden.

11 afleveringen voor dit twintigste seizoen zou natuurlijk ook kunnen. In 2011 hebben we er ook al 11 gehad. En een extra week speurplezier zeg ik geen nee tegen ::tandpastasmiley::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #422 Gepost op: 13-09-2019, 13:30:16 »
Oeh, wat goed bedacht Bodejos!!
Of... ze doen een widm-surpriseparty voor mij op 7 maart, dan ben ik jarig namelijk! Dat ik als eerste de finale mag zien en jullie daarna een week later. ::hypocriet:: ;D
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #423 Gepost op: 13-09-2019, 13:30:34 »
Die Moltalk-afleveringen kunnen, qua omvang, goed samen gaan met evenementen in de andere studio, ik heb die vooraf nooit aangekondigd zien staan. Mogelijk is dat in het verleden wel het geval geweest.

Het viel me juist op dat er op 7 maart, de ''berekende'' datum van de ontknoping, zo'n groot evenement in 1 van de studio's gepland staat. Bij de ontknoping is het namelijk niet alleen de studio en de grote bar BINNEN, die beschikbaar is voor de ontknoping, maar ook technische ruimten eromheen. Ik weet niet of ze die ook dubbel hebben in Vondel-CS.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #424 Gepost op: 13-09-2019, 16:19:29 »
Trek ik die lijn door, dan zou je bij ''Vondel CS, 7 maart 2020'' online al iets moeten zien staan. Maar tot mijn verbazing staat dan de Mattheuspassion gepland (rijkelijk vroeg, want Pasen 2020 is pas op 12 en 13 april). Mogelijk gaat het daarbij om een opname, die in de paasweek wordt uitgezonden.

Waar zie je dat concert in de agenda van VondelCS staan? Ik kom het zo gauw online niet tegen (wel in het Concertgebouw trouwens).

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #425 Gepost op: 13-09-2019, 16:23:00 »
Waar zie je dat concert in de agenda van VondelCS staan? Ik kom het zo gauw online niet tegen (wel in het Concertgebouw trouwens).

Dit krijg ik inderdaad ook als ik Google :o

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #426 Gepost op: 13-09-2019, 20:06:55 »
Ik kreeg dat te zien via de site van Vondel CS, en zie nu ook dat het niet klopt. Vreemd dat ik wel het evenement te zien kreeg dan, als het op een heel andere locatie gehouden wordt. Matthäuspassion is eerlijk gezegd ook meer iets voor het Concertgebouw. 


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #427 Gepost op: 24-10-2019, 11:45:55 »
Vandaag vlieg ik naar Georgië. Ik kom aan in Kutaisi en reis morgen per trein naar Tbilisi. Daar blijf ik het weekend en ga dan door naar Yerevan, waar ik een aantal maanden zal blijven.
Ik ben benieuwd of ik nog wat leuke widm-plekken kan spotten.  ::vergroot::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #428 Gepost op: 24-10-2019, 12:04:53 »
Vandaag vlieg ik naar Georgië. Ik kom aan in Kutaisi en reis morgen per trein naar Tbilisi. Daar blijf ik het weekend en ga dan door naar Yerevan, waar ik een aantal maanden zal blijven.
Ik ben benieuwd of ik nog wat leuke widm-plekken kan spotten.  ::vergroot::
Leuk  ::bravo:: goede reis vast  ::ok:: en geen postpakketten uit de trein gooien he :P

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #429 Gepost op: 24-10-2019, 14:11:45 »
Veel plezier en een goede reis! ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #430 Gepost op: 24-10-2019, 16:54:20 »
Dankjulliewel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #431 Gepost op: 24-10-2019, 19:12:41 »
Goede reis. ::ok::

Wat ga je zo lang in Yerevan doen als ik vragen mag?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #432 Gepost op: 25-10-2019, 18:51:52 »
Goede reis. ::ok::

Wat ga je zo lang in Yerevan doen als ik vragen mag?

Vrijwilligerswerk via EU.


Die brug mag overigens nog wel een keer geschilderd worden. ::jaja:: :o
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #433 Gepost op: 25-10-2019, 19:13:01 »
Hup, aan het werk dan. ::rofl:: ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #434 Gepost op: 25-10-2019, 19:20:02 »
Hup, aan het werk dan. ::rofl:: ::ok::

Dat doe ik morgen. Heb ondertussen paragliden gereserveerd op dezelfde plek als destijds de kandidaten. Inclusief Vervoer.
 ::trots:: ::hyper::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #435 Gepost op: 25-10-2019, 19:47:43 »
En je hebt natuurlijk ook die "molcast" meegenomen voor tijdens de vlucht... Geniet ervan! :)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #436 Gepost op: 25-10-2019, 20:49:15 »
Veel plezier hoor! Heel gaaf :D

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #437 Gepost op: 26-10-2019, 10:56:47 »
Wat mooi Brtdm! Veel plezier verder!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #438 Gepost op: 26-10-2019, 12:40:37 »
Ik ben volgens mij precies op dezelfde plek gestart als de kandidaten. Was echt supermooi. Als iemand nog naar Georgië gaat, moet je dit gebergte bij Gudauri zeker bezoeken. Ik krijg morgen de video, dan kan ik nog even nagenieten.

En om de molervaring compleet te maken:
In mijn zoektocht naar een leuke plek om te eten, zag ik dat er een restaurant was tegenover het hotel waar de kandidaten destijds verbleven. (Hier is ook de kandidatenfoto van Emilio gemaakt op de zwart/geel gestreepte muur) Onderweg kwam ik eerst nog langs het circus, waar Ron werd afgewezen. Na het eten liep ik dezelfde route naar een parkje als wat de kandidaten moesten lopen. Ik heb echter geen lelijk oud vrouwtje op een balkon gezien. Ik snap inmiddels wel de verwarring met de sterren op de grond, zijn op meerdere plekken in dezelfde straat te zien.
En dat parkje waar ik eindigde was dan weer de plek waar de mol stiekem achter iedereen langs liep.

Volgens mij heb ik nu alles waar ik in de buurt kan komen wel gezien. Superleuk, en handig dag zo'n programma als gids kan dienen.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2019, 20:30:13 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #439 Gepost op: 5-11-2019, 21:59:34 »
Ik ben deze zomer echt amper actief geweest hier op het forum :-\\ Ik heb zelfs mijn 10-jarig bestaan hier gemist ::oink::

Dus bij dezen, meer dan een maand te laat alsnog:  ::feest:: ::jarig:: ::feest:: Gefeliciteerd aan mezelf ;D
...óf niet!