Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 133830 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #660 Gepost op: 20-02-2019, 23:32:43 »
Ook waar @Convas! :-) Om de reden die jij noemde heb ik Merel weggestreept. Voor mij zou het heel onwaarschijnlijk zijn.

En IJsland lijkt mij ook prachtig om zelf te kunnen zien.

@Naty, ik denk dat je ook gelijk hebt. Ik was zelf wel tegen de jokeractie trouwens, haha. Maar het lijkt erop dat het een hele goede afleidingsmanoeuvre was. Dat maakt weer wat goed.  ;D
« Laatst bewerkt op: 20-02-2019, 23:35:37 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #661 Gepost op: 20-02-2019, 23:42:03 »
Nee, de kans is klein dat je Sinan alsnog ziet abseilen als hij de mol is ;), maar 'niks doen' is ook maar een indruk die je als kijker krijgt...
Goed punt.  Bij de vijfde Vlaamse Mol had je ook
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
We doen nu met z'n allen of Sinan nooit iets doet, maar is dat ook echt zo?
...óf niet!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #662 Gepost op: 21-02-2019, 00:25:07 »
Ik denk dat wij Sherlock Holmes er maar bij moeten halen, vinden jullie ook niet?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #663 Gepost op: 21-02-2019, 00:49:14 »
Ik denk dat wij Sherlock Holmes er maar bij moeten halen, vinden jullie ook niet?

Aangezien die ergens eind 19e eeuw geboren werd, gaan we daar nu niet te veel meer aan hebben. ;D

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #664 Gepost op: 21-02-2019, 07:50:26 »
Iene miene mutte ...


Sarah is de mol.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #665 Gepost op: 21-02-2019, 09:51:43 »
Ik heb werkelijk geen idee meer wie de mol is. Niet dat ik nou zo overtuigd was van Rick Paul, maar het klopte wel het beste. De rest heeft eigenlijk allemaal acties op hun naam staan die ik niet goed kan praten als ze de mol zijn.


Dit dus. Ik ga nu maar voor Niels, maar is niet meer dan een wilde gok.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #666 Gepost op: 21-02-2019, 10:00:40 »
We doen nu met z'n allen of Sinan nooit iets doet, maar is dat ook echt zo?

Volgens mij is dat wel vaker benadrukt dit seizoen, ook door de kandidaten zelf en ook al voor de abseilopdracht.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #667 Gepost op: 21-02-2019, 10:08:51 »
Volgens mij is dat wel vaker benadrukt dit seizoen, ook door de kandidaten zelf en ook al voor de abseilopdracht.

Dat zou een mooie opmaat kunnen zijn in afl. 10 voor #watgaatsinandoen   
"nou: dit ging Sinan doen!" :P

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #668 Gepost op: 21-02-2019, 12:55:46 »
Ik zit vanaf aflevering 1 op Merel maar ik sluit Sinan niet helemaal uit.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #669 Gepost op: 21-02-2019, 13:44:12 »
Ik zit vanaf aflevering 1 op Merel maar ik sluit Niels niet helemaal uit. Zal je zien dat het toch mijn schot-voor-de-boeg mol Sarah is  :P
Meer L

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #670 Gepost op: 21-02-2019, 14:30:59 »
Ik ga voorlopig voor Niels ::jaja:: Ik zou het briljant vinden als ik gewoon een potje met de Mol gebierpongd blijk te hebben ;D
...óf niet!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #671 Gepost op: 21-02-2019, 14:45:45 »
Als Merel de Mol is, denk ik toch ook dat ze mijn persoonlijke top 15 van BN-mollen haalt.

ISWYDT... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heyendaal

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #672 Gepost op: 21-02-2019, 14:48:32 »
Tot de vorige aflevering was ik een tamelijk overtuigde Merel-tunnelaar, maar die heb ik verlaten. Dat was het gevolg van mezelf te dwingen nog één keer met een open blik te kijken. Nog één keer ben ik gaan bedenken wat de belangrijkste reden was dat ik de anderen had afgeschreven:
- Niels: Jokerklooien, en ik denk dat hij voor een mol iets te weinig structuur in zijn brein heeft. Veel creativiteit, niet zoveel ratio.
- Sinan: Te afstandelijk/inactief. En áls hij iets doet, doet hij dat meestal uitstekend.
- Sarah: Het ligt er te dik bovenop. Onhandig, niet al te slim, nepmol.

Van die drie redeneringen blijft die van Sinan kaarsrecht overeind. Hij is het écht niet. Van Niels ben ik niet helemaal zeker, maar het lijkt me nog steeds sterk als een Mol zoiets doet als met die jokers.

Echter, mijn reden om Sarah weg te strepen is eigenlijk gewoon onzinnig. "Ik snap het niet"/"ik ben daar niet goed in"/"huh?".. Het is de tactiek van de Mol van dit jaar, denk ik nu.
Milouska krijgt na 13 jaar een opvolger.

(en Merel wint de pot, want die heeft haar nu helemaal door.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #673 Gepost op: 21-02-2019, 14:52:58 »
Ik zou het ECHT heel knap vinden. Nog nooit is het een mol gelukt zo vroeg penningmeester te worden en dat daarna altijd te blijven, ZOzeer wordt ze vertrouwd door de groep. Vergeet niet, Nikkie was er nogal verbolgen onder. En de enige reden was "ja het de pot moet gewoon van hand tot hand blijven gaan, niemand moet lang penningmeester blijven". En vervolgens is Sarah het voor eeuwig. Omdat ze 100% vertrouwen geniet. Zou echt de beste acteermol ooit zijn. Gouden kalf in het verschiet voor onze actrice ::) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #674 Gepost op: 21-02-2019, 16:21:20 »
Ik zou het ECHT heel knap vinden. Nog nooit is het een mol gelukt zo vroeg penningmeester te worden en dat daarna altijd te blijven, ZOzeer wordt ze vertrouwd door de groep. Vergeet niet, Nikkie was er nogal verbolgen onder. En de enige reden was "ja het de pot moet gewoon van hand tot hand blijven gaan, niemand moet lang penningmeester blijven". En vervolgens is Sarah het voor eeuwig. Omdat ze 100% vertrouwen geniet. Zou echt de beste acteermol ooit zijn. Gouden kalf in het verschiet voor onze actrice ::) 8)

Ik voorzie voor Merel ook een grootse acteercarrière als ze de mol blijkt te zijn  :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #675 Gepost op: 21-02-2019, 16:24:17 »
Ik zou het ECHT heel knap vinden. Nog nooit is het een mol gelukt zo vroeg penningmeester te worden en dat daarna altijd te blijven, ZOzeer wordt ze vertrouwd door de groep. Vergeet niet, Nikkie was er nogal verbolgen onder. En de enige reden was "ja het de pot moet gewoon van hand tot hand blijven gaan, niemand moet lang penningmeester blijven". En vervolgens is Sarah het voor eeuwig. Omdat ze 100% vertrouwen geniet. Zou echt de beste acteermol ooit zijn. Gouden kalf in het verschiet voor onze actrice ::) 8)

Precies dit. Wantrouwen bij een penningmeester wordt altijd aangekaard (Margriet) en dan wordt er onder druk gewisseld. Dat Sarah zoveel vrijheid geniet betekent dat ze erg vertrouwd wordt en dus een sublieme mol is (qua verdenkingen) of gewoon (en dat denk ik) een goede kandidaat.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #676 Gepost op: 21-02-2019, 17:43:32 »
Sinds aflevering 2 op Merel.

Sinan zou nog kunnen, Sarah heeeeel misschien. Niels sowieso niet.

Maargoed, ik ben wel 99% overtuigd van Merel op dit moment.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #677 Gepost op: 21-02-2019, 22:49:39 »
Heinz is de mol... ;) In ieder geval niet Merel of Sinan.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #678 Gepost op: 21-02-2019, 22:51:01 »
Heinz is de mol... ;)

Zou best wel eens kunnen. Het is verdacht hoe hij hier al het falen op Merel afschuift. Dat zou een Mol ook doen. ::vergroot::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #679 Gepost op: 21-02-2019, 22:52:35 »
Zou het Heinz-effect meespelen met de verdenkingen hier? Valt me elk jaar opnieuw op