Auteur Topic: [Funstuff] Funstuff Topic!  (gelezen 23228 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #40 Gepost op: 22-02-2019, 23:59:16 »
Wauw! :D

(En ik weet hoe moeilijk het is.)

Ik ken haar eigenlijk niet uit de nieuwsperiode, dus daardoor vind ik die tweede ook (veel) beter lijken. Vooral de ogen. Ik vind die tweede ook veel overtuigender, ook omdat die net niet helemaal recht van voren is.

Andere vraag: heb je in het verleden meer van zulke tekeningen gemaakt, ook van molkandidaten? Zo ja, verzamel je die ergens (online)? En zo ja, kunnen we dat ergens bekijken? Ik ben nu namelijk wel benieuwd :)

En als je die niet ergens bij elkaar op internet hebt staan (behalve hier) dan zou ik dat zeker overwegen!
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #41 Gepost op: 23-02-2019, 00:01:51 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...
Ik zie Niels :P Deze is ook weer erg mooi hoor  ::bravo:: ::ok::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #42 Gepost op: 23-02-2019, 00:11:33 »
Jeetje Marissa, wat goed! Vooral die 2e tekening. Merel ten voeten uit. Ik wou dat ik zo mooi kon tekenen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #43 Gepost op: 23-02-2019, 00:39:07 »
Dit klinkt allemaal al veel beter. Daar ben ik blij om!

@Erik Leppen: Ik heb vorig jaar hier in het funstuff topic een portret in acryl van Loes Haverkort geplaatst.

Tot nu toe mijn enige portretten van deelnemers aan widm. Maar ik wil er wel meer gaan tekenen/schilderen.

Verder heb ik veel andere portretten gemaakt. Als je ze wilt bekijken, stuur dan maar een DM.
Wanneer ik platforms ga noemen, krijg ik misschien een ban... en dat zou ik jammer vinden, zeker in de eindfase van dit seizoen   :)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2019, 01:02:53 door Marisa »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #44 Gepost op: 23-02-2019, 00:41:30 »
Echt heel mooi ja!!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #45 Gepost op: 23-02-2019, 08:57:17 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...

WOW ! ik herkende Merel wel in de vorige Marisa, maar deze is nog veel mooier  ::respect::  ::bravo::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #46 Gepost op: 23-02-2019, 09:00:36 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...
Prachtig!  ::ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #47 Gepost op: 23-02-2019, 09:06:50 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...

Duidelijk Niels.

Nee grapje, heel mooi gedaan!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #48 Gepost op: 23-02-2019, 09:31:52 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...

Prachtig! ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #49 Gepost op: 23-02-2019, 09:53:41 »
Inderdaad, prachtig! ::bravo::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #50 Gepost op: 23-02-2019, 11:06:59 »
Ik zie dit nu pas, maar wat mooi, Marisa! En vooral de tweede lijkt sprekend. ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #51 Gepost op: 23-02-2019, 11:10:15 »
Ik kan me zo voorstellen dat de Mol dolgraag een reproductie van haar portret zou willen hebben.

 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #52 Gepost op: 23-02-2019, 11:33:42 »
 ;D

Ja, wie weet, misschien kan iemand van dit forum haar een reproductie doen toekomen, als zij de Mol blijkt...

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #53 Gepost op: 23-02-2019, 11:50:45 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...
Erg mooi! ::ok::

M'n buurvrouw, een RTL Nieuws-kijker, herkende Merel eerst nauwelijks in WIDM, zonder die lagen make-up, dus trek het je niet aan. Ik vind de eerste ook goed lijken, op de haarkleur na.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #54 Gepost op: 23-02-2019, 16:49:18 »
Merci! Dit doet echt goed!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #55 Gepost op: 23-02-2019, 19:32:12 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #56 Gepost op: 24-02-2019, 17:15:53 »
Wat gaat Sinan doen? Nou in ieder geval niet teveel moeite voor zo'n puzzel, 9 stukjes dus ::bravo::


Puzzel Sinan
9 stukjes (met rotatie)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #57 Gepost op: 24-02-2019, 17:21:01 »
 ::rofl::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #58 Gepost op: 24-02-2019, 18:16:25 »
 @Marisa: ::bravo:: Wat knap getekend! Complimenten.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #59 Gepost op: 24-02-2019, 18:23:41 »
Goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ditmaal Sarah of Sinan zien in dit nieuwe portret...

Deze keer heb ik me gebaseerd op een foto uit haar widm-periode, dus het is niet haar nieuwslezeressenhoofd met bijbehorend kapsel en idem make-up...
Die is heel goed!  ::bravo::