Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 92917 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #540 Gepost op: 24-02-2019, 00:15:11 »
Heel erg jammer. Had liever de af en toe nogal overdreven acterende Sarah zien vertrekken. Sinan is een sympathieke vent die het spel op zijn eigen, authentieke manier speelde en zich daarbij bijster weinig aantrok van hoe anderen daarover dachten.

Tijdens de test kreeg ik al wel het gevoel dat Sinan de pisang zou zijn. Merel sprak eerst haar verdenkingen uit naar Sarah, waarna Sarah een vraag op (deels) Merel invult (al noemde ze Sinan daarvoor natuurlijk nog wel als een 'ideale saboteur'). Sinan werd natuurlijk ook wel enorm verdacht neergezet in de montage bij de opdracht bij de drone. Toen had ik ook al een voorgevoel.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #541 Gepost op: 24-02-2019, 00:17:11 »
Ik 'kende' Sinan juist door zijn docu's. En deze hele aflevering had ik de goede hoop: laat Sinan in de finale staan. Zeker met die mooie verwijzing naar de afleveringstitel wat terug kwam in een biecht. Maar toen Niels en niet Sinan de joker won met vrijstelling was het al gedaan met zijn finalekansen.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/sinan-can-is-niet-de-mol-ik-ben-niet-lui-dat-was-tactiek~a7d1028e/

En ergens maar goed ook om dit dan te lezen. Ook ik werd moe van het aloude "Sinan als mol is meh want te passief" Het bleek gewoon een manier om zo widm in te gaan voor hem. Helemaal geen gek idee want de boel observeren als documentairemaker/journalist is hem niet vreemd.

Een fijne kandidaat die de finale net niet heeft weten te halen dat was Sinan.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #542 Gepost op: 24-02-2019, 00:41:05 »
Inderdaad, fijne kandidaat die wat mij betreft ook wel de mol had mogen zijn. Passief lijken maar ondertussen de boel manipuleren en saboteren.  Maar helaas, het is niet zo. Had hem graag in de finale gezien en hem zien winnen. Jammer.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #543 Gepost op: 24-02-2019, 00:45:50 »
Jammer Sinan! Ik had je als finalist in mijn pool. Je was een bijzondere kandidaat! Jammer alleen dat je mijn pool naar de knoppen hebt geholpen, maar goed ik had toch al weinig kans meer op een goed resultaat dit jaar.
Leuk je wat beter te hebben leren kennen!!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #544 Gepost op: 24-02-2019, 04:14:19 »
Zo jammer.

Ik hoopte op een finale waarin Sinan de mol zou zijn, en smakelijk lachend zijn acties zou vertellen.

De volgende aflevering kan me ineens een stuk minder schelen.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #545 Gepost op: 24-02-2019, 04:23:39 »
Zegt ook nog in het interview dat ie nooit op Niels zat.
Als dat waar is, dan kan Niels toch ook haast niet de mol zijn.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #546 Gepost op: 24-02-2019, 08:12:55 »
Ach wat jammer. Mijn wensmol eruit.
Je blijft voor mij toch de beste kandidaat die met recht bij laatste 4 over is gebleven

Wat heb ik van je genoten Sinan.
Dank je wel voor ALLES  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nou ja, dit dus. Heel jammer dat hij eruit is. Na de eerste opdracht was me overigens wel duidelijk dat ik mijn punten in de poule waarschijnlijk vaarwel kon zeggen. Sinan had toen al meer biechten en beeldtijd gehad dan in alle zeven afleveringen daarvoor. Dan weet je eigenlijk wel genoeg.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #547 Gepost op: 24-02-2019, 08:41:53 »
Heel duidelijk dat Sinan niet de mol was. Het maakt de finale er wel spannender op.

Niet een al te actieve kandidaat, maar wel soms goed gelachen met Sinan. Dat heb je ook nodig in de serie.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #548 Gepost op: 24-02-2019, 09:09:58 »
Leuke kandidaat  ::zwaai::

Online Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #549 Gepost op: 24-02-2019, 09:16:52 »
Ik had wel verwacht dat Sinan zou afvallen, zeker nadat Sarah groen kreeg. Ik heb hem nooit verdacht al werd ook hij bij momenten verdacht neergezet.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #550 Gepost op: 24-02-2019, 13:47:22 »
Toen Sinan in een biecht iets zei over 'zand strooien' wist ik eigenlijk al dat hij eruit zou gaan, dit was gewoon tè. Ik had 'm graag als mol gezien, al was het alleen maar om dat gezeur over 'lui' en 'passief' af te straffen. Het is nog extra jammer voor hem ook, want de laatste paar jaar bleken mijn mollen steeds de winnaar te zijn.  ;)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #551 Gepost op: 24-02-2019, 14:10:42 »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #552 Gepost op: 25-02-2019, 00:47:49 »
Jammer dat hij eruit is inderdaad!
Zeker aangezien hij zeer waarschijnlijk al zeer vroeg in het spel zeker wist wie de mol was..

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #553 Gepost op: 25-02-2019, 23:44:07 »



De 40 belande in het vuur. Hint dat hij weg moest ?. Sinan is nu 41, maar ten tijde van de opnamen 40 jaar. Merel is 39 en moest er ook nog niet aan denken.. dus weg met die 40 (er) Cinan Weer afgebrand.. ;)







https://www.gelderlander.nl/nijmegen/sinan-can-is-niet-de-mol-ik-ben-niet-lui-dat-was-tactiek~a7d1028e/

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #554 Gepost op: 26-02-2019, 11:21:04 »
Heel erg jammer. Had liever de af en toe nogal overdreven acterende Sarah zien vertrekken. Sinan is een sympathieke vent die het spel op zijn eigen, authentieke manier speelde en zich daarbij bijster weinig aantrok van hoe anderen daarover dachten.

Dus dat! Ik vind Sinan geweldig!
Laten we jabberen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #555 Gepost op: 26-02-2019, 17:18:10 »
Ik ook.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #556 Gepost op: 6-03-2019, 18:19:35 »
Een lief bericht van Sinan (mijn wensmol) op instagram:

sinancan77 Deze hadden jullie nog te goed van mij😅. Was in het restaurant in idyllisch Barichara, terwijl iedereen aan de pizza zat.....Wat deed Sinan? Gewoon slowlife☺️ Het leven is al gehaast genoeg😋
Goed weekend lieve mensen en morgen kijken na een spannende finale




Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #557 Gepost op: 6-03-2019, 18:39:07 »
Een lief bericht van Sinan (mijn wensmol) op instagram:

sinancan77 Deze hadden jullie nog te goed van mij😅. Was in het restaurant in idyllisch Barichara, terwijl iedereen aan de pizza zat.....Wat deed Sinan? Gewoon slowlife☺️ Het leven is al gehaast genoeg😋
Goed weekend lieve mensen en morgen kijken na een spannende finale


Als je na de finale kijkt, dan mis je alles!   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #558 Gepost op: 6-03-2019, 18:54:33 »
 ::rofl:: ::rofl::

Had hem heel graag in de finale gezien  ::bravo::
Tof dat hij de humor er wel van kan inzien
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Reactie #559 Gepost op: 6-03-2019, 19:53:16 »
Sinan dank voor de toegift! Jammer, dat je vlak voor de finale eruit ging! Had het leuk gevonden als je langer was gebleven. Edit: wow, dit is natuurlijk niet Insta  :-[  :)


Als je na de finale kijkt, dan mis je alles!   ;)
::rofl:: Tunnelgraver je bent echt hilarisch!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 19:56:10 door Jannes »
Dat dan weer wel