Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 61770 keer)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #280 Gepost op: 4-03-2019, 10:00:18 »
Inderdaad. Of minstens iets van twijfel over Niels laten uitspreken.

Geldt dat niet het hetzelfde voor als Merel de mol is?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #281 Gepost op: 4-03-2019, 10:28:32 »
Geldt dat niet het hetzelfde voor als Merel de mol is?

Zit wat in. ;D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #282 Gepost op: 4-03-2019, 11:42:50 »
Geldt dat niet het hetzelfde voor als Merel de mol is?
Help even contraspion  ::rofl::  Ik denk wellicht niet juist hierin nl.

Dacht ik eerst ook, maar ik bedoel dus dit scenario, ben wellicht niet helemaal duidelijk:
Scenario 1) merel is mol: dan zitten Niels en Sarah goed, en zien wij merel dus Sarah of Niels als mol invullen. In dit geval heb je dan vanuit de ‘productie’ dat er twee hoofdverdachten zijn in de finale, zoals nu het geval is. Merel had hier dus ook Niels kunnen kiezen.
Scenario 2) Sarah is mol: dan zit merel goed, en Niels fout. Dan had ik dus verwacht dat de productie in dit geval Sarah als mol meer verdenkingen naar Niels had laten uitspreken, zodat het nog meer discussie oplevert onder de kijkers en je een molduel krijgt van 3. Daar is dus, ervan uitgaande dat Sarah de mol is niet voor gekozen. Ik denk alleen dan waarom? Kan natuurlijk, maar had niet gehoeven.

We hebben natuurlijk ook scenario 3, Niels als mol. Tja....dan hebben we een twist. Maar denk het niet  ;)

Aan het typen op de telefoon, niet heel handig....
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 11:44:37 door Juuls247 »
Meer L

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #283 Gepost op: 4-03-2019, 16:40:23 »

Dat Sarah het bordje meeneemt is net mols, maar het komt niet mols over. Een kandidaat gaat dat nooit doen uit schaamte, maar een mol wel. Andere kandidaten gaan dit dan weer als heel kandidaats zien, want de mol kent de opdracht en die gaat toch niet zo blunderen?

Het past natuurlijk wel heel mooi in het rijtje van : Sarah snapt het niet en kan het niet. Maar dan was het vast wel meer uitvergroot geworden. Er is in de uitzending zelf weinig aandacht voor geweest dacht ik. Of zou dat nu weer té opvallend zijn geweest? Ik blijf toch maar twijfelen tussen S en M.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #284 Gepost op: 5-03-2019, 02:23:45 »
Help even contraspion  ::rofl::  Ik denk wellicht niet juist hierin nl.

Dacht ik eerst ook, maar ik bedoel dus dit scenario, ben wellicht niet helemaal duidelijk:
Scenario 1) merel is mol: dan zitten Niels en Sarah goed, en zien wij merel dus Sarah of Niels als mol invullen. In dit geval heb je dan vanuit de ‘productie’ dat er twee hoofdverdachten zijn in de finale, zoals nu het geval is. Merel had hier dus ook Niels kunnen kiezen.
Scenario 2) Sarah is mol: dan zit merel goed, en Niels fout. Dan had ik dus verwacht dat de productie in dit geval Sarah als mol meer verdenkingen naar Niels had laten uitspreken, zodat het nog meer discussie oplevert onder de kijkers en je een molduel krijgt van 3. Daar is dus, ervan uitgaande dat Sarah de mol is niet voor gekozen. Ik denk alleen dan waarom? Kan natuurlijk, maar had niet gehoeven.

We hebben natuurlijk ook scenario 3, Niels als mol. Tja....dan hebben we een twist. Maar denk het niet  ;)

Aan het typen op de telefoon, niet heel handig....

Ik ging in op de opmerking van Heinz dat de mol dan zijdelings nog wat verdenkingen naar Niels zou kunnen maken. Dat argument geldt zowel voor Sarah als Merel.

Daar is niet voor gekozen blijkbaar, verondersteld dat één van de dames de mol is.

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #285 Gepost op: 10-03-2019, 00:51:14 »
Voor wie het interessant vind hier mijn overzicht van wie wie verdacht van het hele seizoen! Mooi om te zien dat Merel vaak door de afvallers word genoemd terwijl ze niet volledig op haar zaten dat is dus de manier wie maken ze het minst verdacht en vooral wie het meest dan kan je die afstrepen net als ik gelukkig niet in de Sarah montage trapte (ik blijf het zeggen sorry ben trots  ::bravo:: ) ::rofl:: ::rofl::  Ook was duidelijk te zien dat Niels (die niet mol volgens heel veel mensen hier) Alleen maar door kon zijn door Merel! En ze zei dat ze op 2 personen zat bij aflevering 7 vulde Jamie in.  En bij aflevering 8 dat als Rick Paul er uit was ze het nu zeker wist maar Jamie was het ook niet dus ze loog gewoon ::rofl::

Mensen die onder een V staan is iemand die die persoon zegt te vertrouwen. M is die ze als Mol verdenken.  F achter een naam betekent dat die persoon een Finalist is.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2019, 01:25:46 door Sab weet het niet meer »
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #286 Gepost op: 10-03-2019, 13:47:23 »
Volgens Rik zat dus Sarah pas in aflevering 8 met Merel als hoofdverdachte en Niels in aflevering 9. Zat hij dan in aflevering 8 op Sinan of heeft hij een hele gedurfde switch gemaakt in de finale??

Ik denk dat Sinan het langste Merel in het vizier had. Of toch Nikkie, het klonk een beetje alsof ze Merel wel aardig verdacht. Uiteindelijk naar huis gegaan omdat ze de test invulde op Evelien, omdat ze zeker wist dat zij het niet was.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #287 Gepost op: 13-03-2019, 09:58:51 »
Nog even hulde aan Jelsir voor zijn verdenkingentheorie (hier en hier).

Toeval of niet. Het is aannemelijk dat dit betekent voor dit seizoen dat de Mol dus Merel, Jamie, Nikkie of Sinan is.

Heel goed opgemerkt! Ben benieuwd of ze hier vanaf volgend seizoen rekening mee gaan houden en de mol in aflevering 1 even stil laten zijn.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #288 Gepost op: 13-03-2019, 12:12:11 »
Ik vrees van wel ja. Ik ben er nu nog blind op gevaren maar volgend jaar moet dat toch met minder overtuiging :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)