Auteur Topic: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!  (gelezen 31670 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2019, 22:37:11 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #61 Gepost op: 20-01-2019, 11:28:54 »
Ze was weer leuk  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2019, 20:14:30 »
Wanneer gaat Nikkie er eindelijk uit? Ik hoop in ieder geval dat Nikkie a.s. zaterdag niet uit de lift stapt, maar dat het Robbert is. Dat zou voor het spel in ieder geval een stuk beter zijn.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 21:29:17 door Daisy, Reden: taalgebruik »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #63 Gepost op: 20-01-2019, 20:15:24 »
Ik vind Nikkie fantastisch ::respect::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2019, 20:28:18 »
Wanneer gaat Nikkie er eindelijk uit? Ik hoop in ieder geval dat Nikkie a.s. zaterdag niet uit de lift stapt, maar dat het Robbert is. Dat zou voor het spel in ieder geval een stuk beter zijn.

Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat je 100% zeker in de minderheid bent. Ik vind Nikkie echt een geweldig leuke en grappige kandidaat. Ik hoop zo erg dat zij er nog in zit.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 21:29:45 door Daisy, Reden: ivm aanpassing origineel bericht »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2019, 21:48:58 »
Waarom zou Nikkie eruit moeten?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #66 Gepost op: 20-01-2019, 22:04:51 »
Best grappig. In mijn omgeving hoor ik alleen maar de mening die ik hier ook geuit hebt. Gebaseerd op de mening die ik in mijn omgeving hoor, heb ik het idee dat een zeer grote meerderheid zich graag bij mij aansluit en haar geen leuke kandidaat vindt. Als ik een percentage zou moeten noemen, dan zou ik toch echt richting de 80-90% gaan. Dan is het verbazend dat de meerderheid op dit forum daar totaal anders over denkt...

Ik vraag me oprecht af: Heeft ze bij een opdracht een keer haar best gedaan? Gisteren stond ze weer vooral niets te doen in alle opdrachten. Laat ik kort de opdrachten langs gaan:

Opdracht 1: Heb jij haar in de weer gezien met was halen of was ophangen? Ze liep een beetje doelloos rond, zoals gebruikelijk.
Opdracht 2: Haar lievelingsspel dat ze blijkbaar altijd verliest en dus wist je bij voorbaat al dat ze ook deze keer weer zou verliezen.
Opdracht 3: Liep een beetje doelloos rond, kijkend naar de buizen. En dat was het wel zo'n beetje haar inbreng.

En zo was het dus niet alleen gisteren, maar ook in de voorgaande afleveringen. Staat er volledig ongeïnteresseerd bij, draagt helemaal nergens toe bij. En zegt tot overmaat van ramp bij ongeveer iedere opdracht dat het niet haar type opdracht is. Ze komt in de gehele serie totaal niet over als een kandidaat die zin heeft in het spel... Dan vraag ik me oprecht op: Waarom zou ze ja gezegd hebben toen ze gevraagd is, nu ze totaal niet gemotiveerd om maar iets te doen overkomt.

Ik heb trouwens de neiging om een "hekel" te hebben aan de mol. Dan hoop ik dat iemand er snel uit vliegt, en dan blijkt dat uiteindelijk de mol te zijn. Ik noem een Margriet, een Anne-Marie, een Milouska. Trouwens, ik heb "hekel" tussen haakjes gezet. Ik verwacht dat iedereen wel eens een kandidaat heeft die je super leuk vind, maar dat er ook geregeld een kandidaat tussen zit die je niet leuk vindt. Dat bedoel ik ermee. Ik heb niets persoonlijk tegen haar ofzo.

Geef mij dus maar Robbert die er in blijft en Nikkie die eruit vliegt, ... als er ten minste geen twist komt en beiden er in blijven...

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #67 Gepost op: 20-01-2019, 22:09:01 »
@Jaapie: ik vind haar ook niks toevoegen hoor. Soms heeft ze wel wat leuke interactie met met name Rick Paul, maar meestal komt ze inderdaad nogal ongeïnteresseerd over. Als ze inderdaad (naar eigen zeggen) al jaren hoopte dat ze een keer mee mag doen met WIDM, dan straalt ze dat in ieder geval niet uit.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #68 Gepost op: 20-01-2019, 23:07:10 »
Ik vind haar ook totaal niet geschikt voor dit programma. Slechte casting wat mij betreft, maar blijkbaar hebben er velen een andere mening.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #69 Gepost op: 20-01-2019, 23:18:45 »
Ik denk heel politiek correct dat beide kampen gelijk hebben. Ik vind haar nog steeds supergrappig en iets kinderlijks enthousiasts hebben waar ik wel van hou, en haar reacties en biechten vind ik vaak erg geestig, maar inderdaad, haar bijdrage aan de pot is niet per se excellent. ::) Dus: voor de kijkers: volgens mij juist wel een goeie keus. Voor de medekandidaten: mwa.

Ze heeft de juiste danspartner gekozen, that's zo'n beetje it volgens mij. Nee, de envelop bij het fietsen! :)

Dus ja, als ik moest "kiezen" tussen Nikkie en Robèrt, dan hou ik liever ook onze meesterbakker nog even in het spel. Maar ja, als ik het verloop van WIDM kon beïnvloeden, dan had ik die mogelijkheid heus wel al eens eerder gebruikt (zie avatar) ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2019, 23:44:23 »
Ik denk heel politiek correct dat beide kampen gelijk hebben. Ik vind haar nog steeds supergrappig en iets kinderlijks enthousiasts hebben waar ik wel van hou, en haar reacties en biechten vind ik vaak erg geestig, maar inderdaad, haar bijdrage aan de pot is niet per se excellent. ::) Dus: voor de kijkers: volgens mij juist wel een goeie keus. Voor de medekandidaten: mwa.
Mee eens, ze is wel de komische noot.
Jij zegt (als understatement) dat ze weinig bijdraagt aan de pot. Dat kan me op zich niet zoveel schelen. Het gaat erom dat ze niets bijdraagt aan het uitvoeren van de opdracht, noch aan het denkwerk dat hiervoor nodig is.
In het begin van aflevering 4 mag ze nog even afscheid nemen van de groep, als ze al niet naar huis is, wat gezien de omstandigheden rot voor haar is. Dat moeten we hier vooral niet vergeten.
Jullie mogen raden tot welk kamp ik behoor.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 23:47:29 door MartinJ »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #71 Gepost op: 20-01-2019, 23:49:23 »
Ik vraag eigenlijk ook alleen maar om een motivatie. En die heeft Jaapie nu gegeven.



Mijn persoonlijke mening over Nikkie is echter ingegeven door wat ik vorige week over haar te lezen kreeg, iets dat een deel van de forummers al wist. Ik vond haar eerst heel irritant, maar heb die mening nu herzien. Ik praat voor mezelf, in dit verband.

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #72 Gepost op: 21-01-2019, 11:42:57 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2019, 13:12:35 door markwasdemol »
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #73 Gepost op: 21-01-2019, 12:03:05 »
Wat eens begon als spoiler... :(

Kijk inmiddels weet iedereen het, maar het is wel jammer. Bespreek dat dan nádat ze eventueel afvalt, of anders als het spel is afgelopen.

Nikkie zit nu gewoon nog in het spel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #74 Gepost op: 21-01-2019, 12:13:36 »
Wat eens begon als spoiler... :(

Kijk inmiddels weet iedereen het, maar het is wel jammer. Bespreek dat dan nádat ze eventueel afvalt, of anders als het spel is afgelopen.

Nikkie zit nu gewoon nog in het spel.

Het is nou eenmaal zo, daar kun je niet omheen draaien.
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #75 Gepost op: 21-01-2019, 12:18:13 »
Op dit forum is het de afspraak om spoilers tussen spoilertags te plaatsen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Daarnaast is er een spoilertopic, met alle spoilers.
Er zijn ook mensen die de spoilers niet willen zien, daarom doe je dat.

Lees anders nog de topics met uitleg en informatie over dit board.

Ik weet dat ik geen moderator ben maar ik kon het even niet laten :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #76 Gepost op: 21-01-2019, 12:19:18 »
Wat eens begon als spoiler... :(

Kijk inmiddels weet iedereen het, maar het is wel jammer. Bespreek dat dan nádat ze eventueel afvalt, of anders als het spel is afgelopen.

Nikkie zit nu gewoon nog in het spel.

Ik ben het roerend met je eens. Zaterdagavond is die bal aan het rollen gegaan in het afleveringtopic waar het plots ok was om te spoilen en nu komt het dus te pas en te onpas in elk topic aan bod.

Soms zijn mensen zo blij dat ze iets kunnen delen dat ze niet meer denken of anderen dit ook wel willen weten of dat het net hun kijkplezier zou aantasten.

Het is nou eenmaal zo, daar kun je niet omheen draaien.

Dat is helemaal niet het punt. Het is informatie die geen deel uitmaakt van de uitzendingen en toekomstig verloop verraadt. Sommigen willen dit weten, anderen niet.
Alsof je naar een film zit te kijken en iemand komt de kamer binnen om te zeggen dat het hoofdpersonage gaat sterven.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #77 Gepost op: 21-01-2019, 12:27:38 »
Citaat van: 'markwasdemol'
Het is nou eenmaal zo, daar kun je niet omheen draaien.
Klopt. Maar het is ook zo dat XXX de mol is. Als Rick McCullough zou roepen wie de mol is, vinden mensen dat ook niet leuk. En dan kan die ook niet aankomen met "maar het is nou eenmaal zo".

Het hele idee van dit spel is dat er dingen waar zijn, maar dat we die nog niet weten. Het hele idee van dit spel is om dingen die waar zijn, te ontdekken. Dat zijn we hier 10 weken aan het doen. Iets wat 8 maanden geleden gebeurde, ontrafelen. Als iemand een verslag gaat doen van wat er precies 8 maanden geleden gebeurde, is het spel weg.

Ik hoop dus dat je het met me eens bent, dat "iets is waar" iets anders is dan "het is prima om dat te delen met iedereen".

Ik ontken ook niet dat iets waar is. Ik vind het jammer dat dat openlijk wordt gedeeld, want het is een spoiler, die iets verklapt over het verloop van het spel.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
maar productie van WIDM heeft er kennelijk (voor zover ik weet) voor gekozen om hierover nog geen info prijs te geven. Ik vind dat wij dat als molfans dan moeten respecteren. Wie inside info heeft, houdt die voor zich. Dat is noodzakelijk voor het spel.

PS Nu lijkt het alsof ik er jou op aanval, maar ik heb meerdere mensen dit zien delen. Dat geldt evenzeer voor die mensen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #78 Gepost op: 21-01-2019, 18:22:26 »
Eens met Erik Leppen.
Wij proberen uit alle macht de spoiler tags toe te voegen, maar zijn ook niet 24/7 hier aanwezig.
Jammer dat een aantal niet aan anderen kunnen denken.

En nu zou ik het heel graag  weer over de leuke (vind ik) maar niet zo goede (vind ik) kandidaat Nikkie willen hebben.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #79 Gepost op: 21-01-2019, 18:37:35 »
Ik wil gewoon even zeggen dat ik fan ben van Nikkie. ::bravo:: Ik lig dubbel om haar humor en ze heeft er volgens mij zeker wel plezier in. En iedereen speelt het spel weer anders, de één bloedfanatiek en energiek in de spellen, de ander is meer een observeerder. Voor beide tactieken is iets te zeggen, maar is ook zeker iets op af te dingen. :P
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10