Auteur Topic: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019  (gelezen 156582 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #180 Gepost op: 19-03-2019, 10:39:23 »
Een met Jelsir zijn punten. Kinderveiling moet een andere insteek krijgen. Denk idd aan een kinderkraampje waar ze losse briefjes kunnen kopen voor 5 euro oid. En het verschil tussen compleet setje molgeld voor 11 euro en bij de volwassenen veiling 350 euro is natuurlijk echt te extreem! Voor de rest stonden er ook kinderen op het podium die echt te jong zijn om WIDM te volgen (denk aan het jongetje dat toch de joker met het geldbedrag niet zo mooi vond).

Verder mag de muziek idd een stuk zachter, gelukkig was het wel instrumentaal/WIDM muziek dus das wel fijn om de dag zo aan te kleden.

Gelukkig op het laatste moment het laatste molgeld weten te bemachtigen voor 5 euro. Jammer genoeg zaten er 2 dezelfde briefjes in.. die van 10 euro (Mocht trouwens iemand deze willen ruilen met mij, dan hoor ik dat graag! ::zwaai:: )

Verder was de vandaag zonder M&G echt bar weinig aan. Gelukkig eindelijk wat ruimte voor de prachtige tekeningen van vriendlief, dit had echt al veel eerder moeten gebeuren met de fandagen. Ik heb voorgesteld om meer behind the scene's te laten zien. Zoals vorig jaar met het laten zien hoe de leader wordt gemaakt, of met de experience dat wat in de bioscoop werd vertoond, dat wil ik veel meer zien! Nu is het bijna een kinderhoek met spelletjes.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #181 Gepost op: 19-03-2019, 11:05:12 »
Ik heb zojuist de enquête ingevuld, die ik van de AVROTROS via de e-mail had ontvangen. Hierin heb ik volgende verbeterpunten aangedragen:

- Minder harde muziek tussendoor.


Stond Merel weer achter de draaitafel? ;)
...maar soms even niet :)

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #182 Gepost op: 19-03-2019, 12:57:16 »
De kinderveiling vervangen door een verloting.  €1,- per lot, maximaal 5 lootjes per kind. Dat levert voor het goede doel meer op, is eerlijker en ook mensen met een kleine beurs kunnen meedoen.
Een ander alternatief, goodiebags verkopen. Moltas met poster, een mol geldbriefje en lunchbox (eventueel met drinkfles). In de lunchbox een briefje, geen prijs of prijs (een klein item dat normaal geveild zal worden). De “grote/dure” en persoonlijke veilingitems door Rik en de kandidaten laten veilen. Hierdoor ook meer tijd voor vragenronde.
De (niet persoonlijke) meet & greet meer verdelen. De ene helft van de kandidaten op het fanplein de andere helft op het podium, indien dit natuurlijk qua veiligheid kan. Ook rijen vormen, anders is het ellenbogenwerk.

Grote pluspunten:
Binnenlocatie met mooie zaal
Prijzen merchandisingstand (€ 7,50 voor een lunchbox en waterfles, hoodie € 20,-)
Executie foto, stond een rij, maar doorlooptijd was zeer snel, leuke foto
De begeleiding bij de persoonlijke meet & greet. Ik was alleen en er zijn hele leuke foto’s gemaakt door deze begeleiding.

Grote minpunten:
De niet persoonlijke meet & greet. Ik heb dit gadegeslagen vanaf de zijkant. Ben verbaasd dat er, zover ik weet, geen gewonden zijn gevallen.
Weinig experiences. Miste het “pinbord” en iets echt spectaculair (al weet ik niet wat er binnen mogelijk was)
Dat er (al 4 gezien) items die zijn gekocht op de kinderveiling op Marktplaats en op de WidM fandag zelf te koop aangeboden worden.


Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #183 Gepost op: 20-03-2019, 10:42:10 »
Voor de geïnteresseerde hier de lijst van de veiling (volwassenen)

Persoonlijke items:
Robert, rondleiding voor 10 pers. in de bakkerij in Oisterwijk, met (Colombiaanse) chocoladeproeverij en Robert zijn Molboekje €500,-
Niels, 2 kaartjes voor een concert in Rotterdam met bijwonen soundcheck €310,-
Merel, Lonely Planet reisgids Colombia, met aantekeningen €260,-
Sarah, Rode ,gedragen met de finale, jurkje maat S €160,-
Jamie, Gesigneerd (door alle kandidaten die op de fandag aanwezig waren en Rik) Colombiaans voetbalshirt €155,-
Nikkie, Persoonlijk make-up advies €150,-
Evi, 1 uur salsa dansen €150,-
Sinan, Twee gesigneerde boeken (Wat gaat Sinan doen en een serieus boek) €130,-
Evelien, CD + stickie met de muziek die in de bus is gedraaid en hetzelfde boekje met wijze spreuken die ze als Molboekje heeft gebruikt (dus niet haar orginele Molboekje) €120,-
Rick Paul, Gedragen petje €60,-

Ander items:
Jenga toren, €310,-
Koker waterval (sleutelhanger) (3x), respectievelijk €85,- , €70,- , €70,-
Koffiepak Evelien, €110,-
Koffiepak Merel, €110,-
foto's (2 setjes), €80,- en €85,-
ziplinebordjes (2x), €90,- (rood) en  €130,- (groen)
Geldschijven (2x), €105,- en €145,-
Molgeld, complete set (2x), € 350,- en € 270,-(door Nikkie)


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #184 Gepost op: 21-03-2019, 20:25:24 »
Alles bij elkaar heeft de veiling volgens de organisatie 4472 euro opgeleverd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #185 Gepost op: 21-03-2019, 20:29:59 »
Daar zal Sebastiaan best blij mee zijn! Hopelijk verstopt ie het niet in zijn onderbroek.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #186 Gepost op: 21-03-2019, 20:39:57 »
Ik kan me nog een goed doel herinneren: ''Wij helpen meisjes in moeilijkheden'', kreeg ik van de collectant te horen.

Maar ze bedoelden dat waarschijnlijk niet zoals ze het zeiden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #187 Gepost op: 21-03-2019, 20:40:41 »
 ::rofl::

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #188 Gepost op: 26-03-2019, 19:30:59 »
Gelukkig eindelijk wat ruimte voor de prachtige tekeningen van vriendlief, dit had echt al veel eerder moeten gebeuren met de fandagen.
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
When God created man, she was only joking!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #189 Gepost op: 3-04-2019, 17:33:03 »
Ananas