Poll

Wie is NIET de Mol?

Merel
20 (16.5%)
Niels
66 (54.5%)
Sarah
35 (28.9%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: Wie is de Mol niet? Poll  (gelezen 21962 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2019, 12:05:09 »
Voor nu:

Nikkie, Niels, Sinan

Lichte potloodstreep door Robčrt.
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2019, 13:54:44 »
Nikkie staat een dikke streep doorheen, en bij Niels, Jamie en Sinan een dunne potloodstreep.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2019, 14:59:41 »
Ik probeer hier maar een beetje te halveren.

Merel, Nikkie, Rick Paul, Sinan, zijn de Mol niet. Jamie denk ik ook niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2019, 16:00:45 »
Altijd link om zo te snel te gaan strepen maar wie ik nu het minst verdenk zijn:

- Evelien (Ik denk dat Evi er op haar is uitgegaan. De kipsla (podcast) en Evi's "jij bent de Mol"-gebaar bij einde opdracht Wachtkamer (zie bericht loetjef in topic Evi) vind ik hier sterke aanwijzingen voor.)
- Sarah (Volgt Jamie te makkelijk om voor 250 euro uit de wachtkamer te gaan, zou als Mol onnodig verdacht doen (voor de kijkers) door haar bordje te pakken bij de lasers)
- Jamie (Neemt het initiatief om voor 250 euro uit de wachtkamer te gaan waarbij hij Sarah meeneemt)
- Robčrt (Stelt voor met z'n drieën voor de joker te gaan (i.p.v. te blijven zitten wat -750 zou zijn), staat als eerste op, zegt nog 'ga mee' tegen Sinan die hem dan volgt)
- Sinan (Volgt Robčrt de wachtkamer uit voor een joker en wil bovendien ook Evelien meenemen.)
- Nikkie (vanwege spoiler)

Ik ga de Mol nu dus tussen Merel, Rick Paul en Niels zoeken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2019, 20:10:21 »
Ik heb iedereen gestreept behalve Rick Paul  ::) :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2019, 01:51:59 »
Ik verdenk eigenlijk alle vrouwen niet. Vooral Merel verdenk ik het minst; brengt veel geld binnen, corrigeert fouten en doet 't eigenlijk erg goed allemaal.

Bij de mannen vind ik Sinan en Robčrt het minst verdacht.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2019, 17:46:16 »
Ik kom eigenlijk uit op Niels als mol. Maar, wie weet...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2019, 20:34:42 »
Ik kom eigenlijk uit op Niels als mol. Maar, wie weet...

Dus je stemt op de rest hier? :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2019, 20:58:08 »
Dus je stemt op de rest hier? :)

Ik begin nu toch weer te twijfelen.. maar, ja, ik stem hier voor nu eigenlijk op iedereen op Merel en Niels na.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #49 Gepost op: 18-01-2019, 17:49:13 »
Nikkie en Merel
Nikkie en Jamie

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #50 Gepost op: 18-01-2019, 19:08:05 »
Altijd link om zo te snel te gaan strepen maar wie ik nu het minst verdenk zijn:

- Evelien (Ik denk dat Evi er op haar is uitgegaan. De kipsla (podcast) en Evi's "jij bent de Mol"-gebaar bij einde opdracht Wachtkamer (zie bericht loetjef in topic Evi) vind ik hier sterke aanwijzingen voor.)
- Sarah (Volgt Jamie te makkelijk om voor 250 euro uit de wachtkamer te gaan, zou als Mol onnodig verdacht doen (voor de kijkers) door haar bordje te pakken bij de lasers)
- Jamie (Neemt het initiatief om voor 250 euro uit de wachtkamer te gaan waarbij hij Sarah meeneemt)
- Robčrt (Stelt voor met z'n drieën voor de joker te gaan (i.p.v. te blijven zitten wat -750 zou zijn), staat als eerste op, zegt nog 'ga mee' tegen Sinan die hem dan volgt)
- Sinan (Volgt Robčrt de wachtkamer uit voor een joker en wil bovendien ook Evelien meenemen.)
- Nikkie (vanwege spoiler)

Ik ga de Mol nu dus tussen Merel, Rick Paul en Niels zoeken.
Maar Niels gaat ook (onnodig) de kamer uit met €250 dacht ik?
Heb hem daardoor ook afgestreept, want dat is mijns inziens heel onmols.. (of kloppen mijn afstreepnotities niet?  ::vergroot::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #51 Gepost op: 18-01-2019, 19:14:04 »
Klopt, maar hij neemt niemand mee. Hij wil juist graag dat de anderen (of een van hen) blijven zitten om hem achteraf informatie te geven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #52 Gepost op: 19-01-2019, 21:47:04 »
Evelien 18 (4.8%)
Jamie 43 (11.5%)
Merel 30 (8%)
Niels 37 (9.9%)
Nikkie 93 (24.9%)
Rick Paul 27 (7.2%)
Robert 61 (16.4%)
Sarah 24 (6.4%)
Sinan 40 (10.7%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2019, 02:34:00 »
Robért, door die actie bij de palen en omdat ik hem zelf nooit als mol zou hebben gekozen als ik achter de schermen werkte.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #54 Gepost op: 20-01-2019, 02:52:08 »
Ik heb iedereen gestreept behalve RP en Merel. Die wil ik eigenlijk ook strepen maar je moet toch mensen overhouden ;). RP lijkt me steeds onwaarschijnlijker gezien zijn gedrag. Merel streep ik niet geheel door vanwege de handenhint en de hele kromme redeneringen en uitlatingen die ze doet. Maar ze pakt me wel veel te veel geld, net als Niels. Niels ging bijv. keihard voor de 2500 euro ipv vrijstellingen, als eerste, dat zou de mol nooit doen. Merel was erin wel gewiekst, ze wachtte tot duidelijk was dat het geld het toch niet ging halen en stemde toen voor het geld. Dikke haal door Niels maar Merel deed hetzelfde als Sarah, mols... beter ook dan RP die eerst geld koos maar daarna weifelachtig werd. Het moet juist andersom, eerst weifelachtig zijn zoals de dames deden. Afijn... 7 stuks gestreept ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #55 Gepost op: 20-01-2019, 11:29:59 »
Iedereen behalve Merel en Evelien
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #56 Gepost op: 20-01-2019, 11:32:30 »
Jamie, Nikkie en Robčrt.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #57 Gepost op: 20-01-2019, 11:42:21 »
Ik houd mijn ogen open. Ik stem nu op Merel als mol vanwege die laseropdracht (en dat haar joker uitgerekend een vrijstelling bevatte is ook vreemd), maar ik ben eigenlijk nog niet overtuigd van haar mol zijn. Buiten deze 2 dingen om vind ik haar erg onmols overkomen. Wie weet is de mol gewoon weer iemand die de meeste mensen nu al hebben afgestreept, zoals vorig jaar ook zo was met Jan. Ik denk wel echt dat Sarah, Jamie, Nikkie, Robert en Evelien het niet zijn. Van Rick Paul verwacht ik het zelf gewoon niet. Maar Sinan en Niels wil ik nog niet te snel afstrepen. Sinan wordt nu door veel mensen afgestreept op basis van die opmerking die hij naar Evelien toe maakte in de wachtkamer.. maar in principe had het ook niet veel uitgemaakt of Evelien was blijven zitten of niet, want als ze dat niet had gedaan had ze een joker gepakt en was er alsnog 0 euro in de pot gekomen. Verder kan hij misschien ook gewoon goed ingeschat hebben dat ze toch wel zou blijven zitten. Mijn voorlopige verdachtenlijstje is dus eigenlijk: Merel, Sinan, Niels & Rick Paul, en de rest is het sowieso niet.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #58 Gepost op: 20-01-2019, 13:27:09 »
1. Nikkie.
2. Merel.
3. Niels.
4. Sarah.
5. Robert.

Merel/Niels zijn twee van hetzelfde laken een pak. Beide fanatiek, doen alles voor jokers/vrijstellingen en wat niet meer. Nikkie blijft bij sommige opdrachten niet meedoen, als mol zou je juist gebruik willen maken van het feit dat je wat in de soep kunt laten lopen? Sarah staat teveel centraal in de montage en deed afgelopen aflevering enkel dingen goed. Robert.. het is mijn wensmol maar ik zie niet in onder welke rol hij zijn molschap zou vorm geven.

Hou ik over: Jaime, Rick Paul, Sinan of Evelien.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #59 Gepost op: 20-01-2019, 14:11:54 »
Merel, Robért, Jamie, Sarah: hebben veel meer onmolse acties dan molse acties (als ze die hebben).

Sinan & Evelien: worden verschikkelijk verdacht gemaakt.

edit: whoops vergeet ik Nikkie helemaal  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 14:14:38 door Naty »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris