Auteur Topic: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!  (gelezen 9020 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2019, 19:47:55 »
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar krijgen de kandidaten een uitgebreide beschrijving van elke opdracht en de regels die hierbij gelden? Staat hier dan ook bij wat er maximaal verdiend kan worden in die opdracht. Krijgen ze dat sowieso altijd te horen?

Deel 1 ja, maar er is soms ruimte voor ingerpretatie, zodat er een hogere kans op falen is.

Of deel 2 altijd geldt weet ik niet, dat is een interessante vraag.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #21 Gepost op: 15-02-2019, 07:21:28 »
Worden de biechten van de kandidaten wel eens (gedeeltelijk) gescript. Met andere woorden, wordt er wel eens aan kandidaten gevraagd bepaalde teksten uit te spreken in de biecht?

Ik hoop van niet, maar dit werd gesuggereerd naar aanleiding van hints met betrekking tot de serie Westworld.
Dat dan weer wel

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #22 Gepost op: 28-02-2019, 09:34:46 »
Wie waren de twee met evenveel foute vragen naast Evi?

Merel en Niels.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #23 Gepost op: 28-02-2019, 09:48:45 »
Merel en Niels.

Hoe kom je daar nou bij?

Sinan heeft zelf in het dagboek van de afvaller gezegd dat hij de eerste 2 tests vol voor Evelien ging. Na de 2e test is hij waarschijnlijk vol voor Merel gegaan. Evi viel bij de 2e test af en zat waarschijnlijk ook vol op Evelien. Blijkbaar vloog zij er ook uit omdat zij als langzaamste de test had gemaakt. Aangezien Sinan ook vol op Evelien zat, denk ik dat het vrij aannemelijk is dat hij 1 van de andere 2 was die de test het slechtste had gemaakt.

Sinan en Evi sliepen bij elkaar op de kamer, dus dat zij van elkaar wisten wie zij verdachten lijkt me aannemelijk. Dat Sinan is geswitcht van Evelien naar iemand anders nadat Evi afviel is dus niet zo gek.

Maar ik ben nog steeds heel benieuwd naar het antwoord van de regisseur natuurlijk.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #24 Gepost op: 28-02-2019, 10:12:17 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #25 Gepost op: 2-03-2019, 23:06:15 »
Merel, had je echt uitgerekend bij wie de joker zou vallen als je gewoon door zou gaan met stokjes trekken, en wilde je die uitkomst voorkomen? Of wilde je gewoon Niels de vrijstelling gunnen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline KruitMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2019, 19:33:18 »
Aflevering 1
1. Wist de Mol in welke kisten er een vrijstelling zat?
2. Wat zat er in de kisten dat ze zo zwaar maakte?
3. Wie had er een rood scherm gekregen in aflevering 1?

Aflevering 2
1. Mochten de kandidaten zelf beslissen met wie ze in de ruimte wilden bij de wachtkamer opdracht?

Aflevering 3
1. Wist de Mol van de beslissing van Jamie/Evelien in de was-ophangen-opdracht?

Aflevering 6
1. Wie had een rood scherm gekregen in aflevering 6?
2. Waar lag de derde joker verstopt? in de subopdracht met de rode draad?
3. Had de Mol voorkennis wat betreft de envelop inhoud bij de tuktuk opdracht?

Aflevering 7
1. Wist de Mol welke inhoud de envelop had per bakje? Kon hij/zij daarom met voorkennis kiezen?
2. Hebben de kandidaten zelf de verdeling van de stations gemaakt bij de bananen/kleuren/kokers opdracht?

Aflevering 8
1. Waarom mochten de motorrijders geld pakken van de vaten? was de constructie dat als kandidaten geld pakken dat de motorrijders dat ook mochten pakken?
Zo ja, hoe moesten de kandidaten zich hier tegen verdedigen?
2. Zat er niet gewoon stiekem in allebei de jokers een vrijstelling? bij de finale-vrijstelling-opdracht

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2019, 15:15:44 »
Zitten goede vragen bij!

Aflevering 3
1. Wist de Mol van de beslissing van Jamie/Evelien in de was-ophangen-opdracht?
Ik denk deze toch sowieso van wel. Hoe kun je anders mollen? In elke opdracht moet er toch een molkans liggen. En als kandidaat ken je de twist niet dus heb je maar 1 doel: de opdracht te laten slagen. Het ligt anders voor de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2019, 15:45:58 »

2. Zat er niet gewoon stiekem in allebei de jokers een vrijstelling? bij de finale-vrijstelling-opdracht

Dit gaan ze never nooit toegeven, zelfs als het zo was wat ik zeker denk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2019, 15:47:02 »
Dit gaan ze never nooit toegeven, zelfs als het zo was wat ik zeker denk.

 ::jaja::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2019, 16:49:03 »
Toch leuk om de vraag te stellen. Misschien dat ie (als het zo is) toch half toegeeft in plaats van stellig te ontkennen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2019, 19:30:33 »
Toch leuk om de vraag te stellen. Misschien dat ie (als het zo is) toch half toegeeft in plaats van stellig te ontkennen.
De Mol zorgt er wel voor dat de juiste joker wordt gekozen. Daarom was Merel ook zo stil.

Offline KruitMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2019, 22:06:42 »
Zitten goede vragen bij!
Ik denk deze toch sowieso van wel. Hoe kun je anders mollen? In elke opdracht moet er toch een molkans liggen. En als kandidaat ken je de twist niet dus heb je maar 1 doel: de opdracht te laten slagen. Het ligt anders voor de mol.

Thanks! Ja dikke kans, zou wel gaaf zijn als de Mol een keer moet gokken en daar een tactiek op moet toepassen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2019, 14:16:02 »
Een vraag voor Rick: zijn de gevulde jokers een terugkerend spelelement of zijn ze eenmalig?

Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2019, 14:25:28 »
Ik ben wel benieuwd of in de kist, die Merel met Evi weg liet glippen, uiteindelijk een vrijstelling bevatte.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2019, 14:26:51 »
Ik ben wel benieuwd of in de kist, die Merel met Evi weg liet glippen, uiteindelijk een vrijstelling bevatte.

Merel wilde als Mol zo veel mogelijk vrijstellingen omhoog halen. Ik denk dan ook dat deze kist sowieso een vrijstelling bevatte; ook gezien het gewicht van de kist overigens.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #36 Gepost op: 10-03-2019, 15:09:51 »
Ik ben ook benieuwd waarom ervoor gekozen is om het groepsoverleg voor Serenade niet te tonen!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2019, 15:10:23 »
Merel wilde als Mol zo veel mogelijk vrijstellingen omhoog halen. Ik denk dan ook dat deze kist sowieso een vrijstelling bevatte; ook gezien het gewicht van de kist overigens.

Gewicht zegt eerlijk gezegd weinig. Een naambordje extra weegt echt geen tientallen kilo's ofzo.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Vragenvuur en onbeantwoorde vragen!
« Reactie #38 Gepost op: 10-03-2019, 15:57:19 »
Had de coveralbum bij de muurschildering een reden? Dit werd namelijk niet meer besproken in de finale en ook op de site kan ik er niets over terugvinden.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans